2 min. čítanie

Na čo musíte myslieť pri expanzii e-shopu do rôznych krajín (Lukáš Pampurík, budchlap.sk)

Prinášame vám druhý rozhovor s Lukášom Pampuríkom, zakladateľom e-shopu BudChlap.sk. Lukáš predáva pánske oblečenie a jeho e-shopy fungujú v 6 krajinách. Budeme sa rozprávať o jeho skúsenostiach s expanziou na zahraničné trhy. Dozviete sa, aký je jeho pohľad na expanziu, aké sú špecifiká jednotlivých krajín, a či je naozaj také ťažké založiť si e-shop v zahraničí.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:49 ako spúšťal taliansky trh, čo trvalo najdlhšie, čo všetko bolo potrebné pripraviť, ako dlho trvalo než začali chodiť prvé objednávky,
  • 3:55 s akými problémami sa stretáva v Taliansku a ako ich rieši,
  • 6:12 aké sú špecifiká a problémy v Rumunsku,
  • 7:37 aké rozdiely medzi krajinami vníma v nákladoch,
  • 8:53 ako rieši zákaznícku podporu v jednotlivých krajinách,
  • 9:57 ako je to s účtovníctvom a platením daní,
  • 11:02 ako vyriešil VOP a ostatné právne záležitosti,
  • 11:57 ako vyriešil preklady,
  • 12:51 aké sú odlišnosti v správaní sa zákazníkov na Facebooku,
  • 13:33 ako si zvolil platobné brány,
  • 15:33 prečo bolo jednoduchšie začať v Slovinsku a nie v Chorvátsku,
  • 16:57 prečo je lepšie si založiť lokálny bankový účet,
  • 18:05 či sa oplatí využívať centralizované služby na prevod platieb,
  • 19:00 aké sú rozdiely v „papierovačkách“ v jednotlivých krajinách,
  • 21:52 aký má názor na expandovanie mimo EÚ a nad akými ďalšími krajinami uvažoval,
  • 24:42 kde vidí potenciál do budúcnosti: ďalšie krajiny alebo iné e-shopy?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pilotovaný prechod na Shoptet ako riešenie pre malých aj veľkých (Martin Murza, Murza)
1 min. čítanie

Pilotovaný prechod na Shoptet ako riešenie pre malých aj veľkých (Martin Murza, Murza)

Na trhu je množstvo krabicových riešení, či webov na mieru. Shoptet patri medzi tie najrozšírenejšie. Práve vďaka dobrej podpore, jednoduchej ovládateľnosti a iným benefitom ľudia predchádzajú na túto platformu. Z akých riešení e-shopy najčastejšie prechádzajú na Shoptet, či sú vhodní aj pre B2B segment a ako vám v tomto celom vie pomôcť agentúra nám v […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+