2 min. čítanie

Na čo musíte myslieť pri expanzii e-shopu do rôznych krajín (Lukáš Pampurík, budchlap.sk)

Prinášame vám druhý rozhovor s Lukášom Pampuríkom, zakladateľom e-shopu BudChlap.sk. Lukáš predáva pánske oblečenie a jeho e-shopy fungujú v 6 krajinách. Budeme sa rozprávať o jeho skúsenostiach s expanziou na zahraničné trhy. Dozviete sa, aký je jeho pohľad na expanziu, aké sú špecifiká jednotlivých krajín, a či je naozaj také ťažké založiť si e-shop v zahraničí.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:49 ako spúšťal taliansky trh, čo trvalo najdlhšie, čo všetko bolo potrebné pripraviť, ako dlho trvalo než začali chodiť prvé objednávky,
  • 3:55 s akými problémami sa stretáva v Taliansku a ako ich rieši,
  • 6:12 aké sú špecifiká a problémy v Rumunsku,
  • 7:37 aké rozdiely medzi krajinami vníma v nákladoch,
  • 8:53 ako rieši zákaznícku podporu v jednotlivých krajinách,
  • 9:57 ako je to s účtovníctvom a platením daní,
  • 11:02 ako vyriešil VOP a ostatné právne záležitosti,
  • 11:57 ako vyriešil preklady,
  • 12:51 aké sú odlišnosti v správaní sa zákazníkov na Facebooku,
  • 13:33 ako si zvolil platobné brány,
  • 15:33 prečo bolo jednoduchšie začať v Slovinsku a nie v Chorvátsku,
  • 16:57 prečo je lepšie si založiť lokálny bankový účet,
  • 18:05 či sa oplatí využívať centralizované služby na prevod platieb,
  • 19:00 aké sú rozdiely v „papierovačkách“ v jednotlivých krajinách,
  • 21:52 aký má názor na expandovanie mimo EÚ a nad akými ďalšími krajinami uvažoval,
  • 24:42 kde vidí potenciál do budúcnosti: ďalšie krajiny alebo iné e-shopy?
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok