1 min. čítanie

Gen Z určuje nákupné trendy, koniec cookies opäť odložený, brand je kráľom | MUDROVAČKA 04/2024

Apríl sa nám niesol v znamení konferencií, ktorých sme sa pravidelne v rámci Ecommerce Bridge zúčastňovali. Máme pre vás aj pár ďalších pozvánok na máj, tak rozhodne dopozerajte až do konca! Okrem toho máme pozitívne správy ohľadom českého aj slovenského e-commerce, ktoré zaznamenali za úvodný kvartál 2024 mierny rast a pozreli sme sa aj na to, prečo je branding čoraz dôležitejší. To všetko a ešte omnoho viac v našej Mudrovačke!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V MUDROVAČKE sa dozviete:

  • 01:44 Potenciál B2B e-commerce v Európe ešte nedosiahol svoj vrchol
  • 04:29 Európsky e-commerce by mal dosiahnuť hodnotu 750 miliárd dolárov do roku 2027
  • 06:26 Súčasné nákupné trendy určuje Gen Z
  • 10:11 Google pridá do vyhľadávacieho menu novú položku
  • 14:06 Výkon ustupuje, kráľom kampaní je brand
  • 19:06 Česi sa neboja skúšať nové e-shopy
  • 21:32 Slovenský e-commerce zakončil prvý kvartál so 4 % rastom
  • 23:25 Koniec cookies sa znovu odkladá
  • 25:12 Pripravte sa na nové pravidlá obalových materiálov
  • 29:02 Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvorca obsahu, novinár, event manažér, projekťák a špecialista na sociálne siete… Aktuálne to hrotím so Štefanom v Ecommerce Bridge. Robíme veľa, dobre a kvalitne. Vravíš, že sa také nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že áno! 🚀

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)
5 min. čítanie

Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)

Bankové subjekty, telekomunikácie či poisťovne nie sú väčšinou príliš pozitívne témy na rozoberanie. Avšak v tomto prípade môže byť opak pravdou. Keď sa banka venuje aktivitám na pomoc podnikateľom a vyvinie pre nich celý ekosystém, zrazu to všetkým zúčastneným dáva zmysel. Ako pristupuje k financovaniu e-shopov Tatra banka, či je takéto financovanie možné len pre […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+