1 min. čítanie

Gen Z určuje nákupné trendy, koniec cookies opäť odložený, brand je kráľom | MUDROVAČKA 04/2024

Apríl sa nám niesol v znamení konferencií, ktorých sme sa pravidelne v rámci Ecommerce Bridge zúčastňovali. Máme pre vás aj pár ďalších pozvánok na máj, tak rozhodne dopozerajte až do konca! Okrem toho máme pozitívne správy ohľadom českého aj slovenského e-commerce, ktoré zaznamenali za úvodný kvartál 2024 mierny rast a pozreli sme sa aj na to, prečo je branding čoraz dôležitejší. To všetko a ešte omnoho viac v našej Mudrovačke!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V MUDROVAČKE sa dozviete:

  • 01:44 Potenciál B2B e-commerce v Európe ešte nedosiahol svoj vrchol
  • 04:29 Európsky e-commerce by mal dosiahnuť hodnotu 750 miliárd dolárov do roku 2027
  • 06:26 Súčasné nákupné trendy určuje Gen Z
  • 10:11 Google pridá do vyhľadávacieho menu novú položku
  • 14:06 Výkon ustupuje, kráľom kampaní je brand
  • 19:06 Česi sa neboja skúšať nové e-shopy
  • 21:32 Slovenský e-commerce zakončil prvý kvartál so 4 % rastom
  • 23:25 Koniec cookies sa znovu odkladá
  • 25:12 Pripravte sa na nové pravidlá obalových materiálov
  • 29:02 Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvorca obsahu, novinár, event manažér, projektový manažér a špecialista na sociálne siete… Prešiel som si od agentúr, cez korporát, až po rodinnú firmu. Aktuálne to hrotím so Štefanom v Ecommerce Bridge. Robíme veľa, dobre a kvalitne. Vravíš, že sa také nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že áno! 🚀

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)
1 min. čítanie

Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)

Buď sa môžete riadiť intuíciou, alebo využijete profesionálne nástroje a dáta. A to dokonca vo väčšine prípadov zadarmo! Tak či onak, expanzia je odpoveďou na množstvo problémov, ktoré s e-shopom riešite. Pozrite sa do hĺbky, aké kroky riešiť po vstupe na nový trh, koľko rozpočtu na krajinu alokovať a či vám budú fungovať rovnaké komunikačné […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako SME.sk získalo 60 tisíc digitálnych predplatiteľov? (Peter Nagy, Petit Press)
1 min. čítanie

Ako SME.sk získalo 60 tisíc digitálnych predplatiteľov? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu sa platí a pomaly sa tento úzus dostáva aj do digitálneho prostredia. Veď nie nadarmo sa považujú veci zadarmo za menej kvalitné. Pri novinároch to platí dvojnásobne, pretože pokiaľ nemá vydavateľstvo za sebou externé zdroje, musí si na seba zarobiť samo, aby mohlo vykonávať kvalitnú prácu. Ako to s predplatným v SME-čku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+