
Zažijete domácich aj zahraničných spíkrov
Žltá kniha ožije v podobe veľkolepého festivalu. Na návštevníkov čakajú dva intenzívne dni, ktoré spoja žltú komunitu a vytvoria nezaplatiteľný zážitok. Dvojdňové podujatie sa bude konať v dvoch rôznych priestoroch.
10. marca prebehne v Starej tržnici celodenná konferencia a 11. marca sa v Jurkovičovej teplárni v base4work uskutočnia praktické workshopy.
Veľkým lákadlom tejto netradičnej Žltej vlny sú najmä prestížni zahraniční spíkri. Do Bratislavy zavíta napr. Ezequiel Abramzon, majiteľ brandingovej konzultačnej agentúry LALO, ktorý 20+ rokov viedol brandingové oddelenie Disney a podieľal sa na budovaní značiek ako Marvel či Star Wars. Tento svetový brandingový expert povedie aj časť utorkových workshopov.
Ďalším veľkým menom je švajčiarsky podnikateľ a priekopník subscription modelov Samy Liechti. Spoločnosť Blacksocks.com, ktorú vybudoval a minulý rok po 25 rokoch úspešne predal, prerazila vďaka mesačnému „predplatnému čiernych ponožiek“. Firma má dnes 250 000+ zákazníkov v 120 krajinách sveta a Samy ju rozbehol tak, že chodil v 90-tych rokoch v konzervatívnom Švajčiarsku na konferencie s nohavicami odstrihnutými pod kolenami, aby mu bolo vidieť ponožky, ktoré propagoval.
Z domácich spíkrov sa návštevníci môžu tešiť na TOP slovenského marketéra Michala Pastiera, známu dizajnérku Dajanu Vargu Rodriguez, kráľovnú leteniek a televíznu investorku Tatianu Ondrejkovú, trénera spíkingu a Marketéra roka Juraja Holuba, inovátora Andreja Dulu, ktorý prerazil v americkej NHL, či Juraja Pobjeckého, spoluautora legendárnej kampane Fofola.
Event pre tých, ktorí nechcú teóriu, ale prax
Hlavnou tvárou konferencie je Michal Pastier, no hlavným mottom by podľa neho bolo: „Žiadne obkecávačky, žiadna teória, žiadny motivačný bullshit.“ Cieľom je neučiť sa na vlastných chybách a vyhnúť sa pri budovaní značky slepým uličkám.
Organizátori si dali za cieľ priniesť publiku najmä praktické rady, ktoré ihneď môžu aplikovať na svoje značky. Či už ide o úplných začiatočníkov, ktorí ešte len chcú začať podnikať, firmy, ktoré potrebujú rebrandovať, alebo tých super úspešných, ktorí sa chystajú expandovať na zahraničné trhy. Na podujatí si nájdu svoje aj tí, ktorí si budujú osobnú značku. Žltý event budovania značky sa ponesie v duchu troch programových blokov – ZAČNI, REŠTARTNI SA a CHOĎ DO SVETA.
V rámci programu sa návštevníci môžu tešiť na témy ako:
- Rýchlokurz: Ako sa stať dobrým spíkrom a nakopnúť svoj biznis
- Prečo začať podnikať a ako uspieť s vlastnými predstavami
- Brand Leadership ako štýl riadenia firmy. Príbeh značiek Ovečkárna a OlaOla
- Ako sa pýtať zákazníkov, čo chcú, a dať im to, čo potrebujú
- Ako si nájsť neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku
- Ako preraziť v najlepšej hokejovej lige sveta
- Slovenské vs. švajčiarske značky: Čo robíme lepšie a kde sa môžeme inšpirovať?
- Keď founder predáva: Lekcie z prvého online predplatného modelu podnikania na svete
- a mnohé ďalšie…
Okrem toho majú návštevníci možnosť zažiť aj dva interaktívne workshopy, počas ktorých budú mať možnosť skonzultovať svoju značku s dvomi top odborníkmi na branding:
- Ako vytvoriť ziskovú značku v dobe chaosu a nepozornosti (povedie Michal Pastier)
- Ako si nájsť neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku (povedie Ezequiel Abramzon)
Viac informácií o Žltom evente nájdete na stránke michalpastier.com a podrobný program na na webe magazínu Forbes.
Early Bird lístky na festival budú v predaji do nedele 16.2.2025, následne sa cena bude zvyšovať.