Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Meta vylepšuje nástroje na ochranu duševného vlastníctva

Spoločnosť Meta uvádza do praxe svoje vylepšené nástroje na monitorovanie duševného vlastníctva. Cieľom je poskytnúť ochranné opatrenia pre značky, ktoré sa často stávajú obeťou pochybných predajcov a podvodníkov na Facebooku a Instagrame.

Meta vylepšuje nástroje na ochranu duševného vlastníctva
Zdroj: Depositphotos

Brand Rights Protection Manager

Tento aktualizovaný nástroj identifikuje kopírovanie v zoznamoch produktov. Vďaka využitiu umelej inteligencie umožní širšiu ochranu produktov. Navyše sa rozšíril limit referenčných obrázkov z 50 na 200 obrázkov, čo umožní systému Meta krížovú kontrolu širšieho rozsahu variantov.

V praxi to vyzerá tak, že sa do systému nahrajú obrázky produktov, ktoré systém Meta použije na hľadanie duplicít. Systém bude mať lepšie možnosti vyhľadávania a pridali sa nové prvky, ako uložené vyhľadávania a viac možností filtrovania, vďaka čomu bude celý proces oveľa jednoduchší.

“Vydávame novú verziu aplikácie Brand Rights Protection, ktorá sa zameriava na zvýšenie efektívnosti pre podniky, ktoré túto aplikáciu pravidelne používajú, prostredníctvom aktualizácií, ako je napríklad vylepšené porovnávanie, uložené vyhľadávanie, vyhľadávanie naprieč plochami a rozšírenie knižnice referencií. Tie pomôžu značkám ľahšie nájsť a nahlásiť porušenie duševného vlastníctva a vydávanie sa za podnikateľa,” píše Meta v správe.

Centrum pre podávanie správ o duševnom vlastníctve

Ak má značka podozrenie, že niekto porušil jej duševné vlastníctvo, môže využiť vynovené formuláre. Nové Centrum nahlasovania duševného vlastníctva zjednodušuje proces nahlasovania tým, že ukladá informácie o účte a uchováva históriu nahlasovania na jednom mieste.

“Nahlasovatelia sa musia prihlásiť do svojho konta na Facebooku, Instagrame alebo Business Managera, aby mali prístup k Centru nahlasovania duševného vlastníctva. Viacerí používatelia, ktorí sú prihlásení pod tým istým účtom Business Manager, budú môcť vidieť históriu hlásení za celú firmu. Centrum nahlasovania duševného vlastníctva ušetrí čas ľuďom, ktorí pravidelne používajú naše formuláre na nahlasovanie duševného vlastníctva,” približuje Meta vo vyhlásení.

Rights Manager

Tento automatizovaný nástroj na porovnávanie tvorcom poskytuje možnosť spravovať a chrániť svoj obsah chránený autorskými právami vo veľkom rozsahu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Nové aktualizácie prinášajú vylepšenia v ochrane autorských práv na Facebooku a Instagrame. Teraz majú držitelia práv možnosť automaticky blokovať podobné obrázky. Okrem toho, môžu pridávať odkazy na identifikáciu zhodného obsahu a poskytovať informácie o vlastníctve. Taktiež majú možnosť vykonávať hromadné akcie.

Nové webové zdroje Meta For Business

Spoločnosť Meta pridáva na svoju webovú stránku Meta for Business novú sekciu Ochrana podnikov, ktorá poskytuje návody a inšpirácie ako vytvoriť stratégiu ochrany značky a zmierniť vplyv jej zneužitia.

“Sprievodca je rozdelený do troch častí – Ochrana, Monitorovanie, Riešenie – a oboznamuje podniky s osvedčenými postupmi spoločnosti Meta a dostupnými riešeniami produktov,” uzatvára spoločnosť vo vyjadrení.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+