2 min. čítanie

Meta vylepšuje nástroje na ochranu duševného vlastníctva

Spoločnosť Meta uvádza do praxe svoje vylepšené nástroje na monitorovanie duševného vlastníctva. Cieľom je poskytnúť ochranné opatrenia pre značky, ktoré sa často stávajú obeťou pochybných predajcov a podvodníkov na Facebooku a Instagrame.

Meta vylepšuje nástroje na ochranu duševného vlastníctva
Zdroj: Depositphotos

Brand Rights Protection Manager

Tento aktualizovaný nástroj identifikuje kopírovanie v zoznamoch produktov. Vďaka využitiu umelej inteligencie umožní širšiu ochranu produktov. Navyše sa rozšíril limit referenčných obrázkov z 50 na 200 obrázkov, čo umožní systému Meta krížovú kontrolu širšieho rozsahu variantov.

V praxi to vyzerá tak, že sa do systému nahrajú obrázky produktov, ktoré systém Meta použije na hľadanie duplicít. Systém bude mať lepšie možnosti vyhľadávania a pridali sa nové prvky, ako uložené vyhľadávania a viac možností filtrovania, vďaka čomu bude celý proces oveľa jednoduchší.

“Vydávame novú verziu aplikácie Brand Rights Protection, ktorá sa zameriava na zvýšenie efektívnosti pre podniky, ktoré túto aplikáciu pravidelne používajú, prostredníctvom aktualizácií, ako je napríklad vylepšené porovnávanie, uložené vyhľadávanie, vyhľadávanie naprieč plochami a rozšírenie knižnice referencií. Tie pomôžu značkám ľahšie nájsť a nahlásiť porušenie duševného vlastníctva a vydávanie sa za podnikateľa,” píše Meta v správe.

Centrum pre podávanie správ o duševnom vlastníctve

Ak má značka podozrenie, že niekto porušil jej duševné vlastníctvo, môže využiť vynovené formuláre. Nové Centrum nahlasovania duševného vlastníctva zjednodušuje proces nahlasovania tým, že ukladá informácie o účte a uchováva históriu nahlasovania na jednom mieste.

“Nahlasovatelia sa musia prihlásiť do svojho konta na Facebooku, Instagrame alebo Business Managera, aby mali prístup k Centru nahlasovania duševného vlastníctva. Viacerí používatelia, ktorí sú prihlásení pod tým istým účtom Business Manager, budú môcť vidieť históriu hlásení za celú firmu. Centrum nahlasovania duševného vlastníctva ušetrí čas ľuďom, ktorí pravidelne používajú naše formuláre na nahlasovanie duševného vlastníctva,” približuje Meta vo vyhlásení.

Rights Manager

Tento automatizovaný nástroj na porovnávanie tvorcom poskytuje možnosť spravovať a chrániť svoj obsah chránený autorskými právami vo veľkom rozsahu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Nové aktualizácie prinášajú vylepšenia v ochrane autorských práv na Facebooku a Instagrame. Teraz majú držitelia práv možnosť automaticky blokovať podobné obrázky. Okrem toho, môžu pridávať odkazy na identifikáciu zhodného obsahu a poskytovať informácie o vlastníctve. Taktiež majú možnosť vykonávať hromadné akcie.

Nové webové zdroje Meta For Business

Spoločnosť Meta pridáva na svoju webovú stránku Meta for Business novú sekciu Ochrana podnikov, ktorá poskytuje návody a inšpirácie ako vytvoriť stratégiu ochrany značky a zmierniť vplyv jej zneužitia.

“Sprievodca je rozdelený do troch častí – Ochrana, Monitorovanie, Riešenie – a oboznamuje podniky s osvedčenými postupmi spoločnosti Meta a dostupnými riešeniami produktov,” uzatvára spoločnosť vo vyjadrení.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+