Brand Rights Protection Manager
Tento aktualizovaný nástroj identifikuje kopírovanie v zoznamoch produktov. Vďaka využitiu umelej inteligencie umožní širšiu ochranu produktov. Navyše sa rozšíril limit referenčných obrázkov z 50 na 200 obrázkov, čo umožní systému Meta krížovú kontrolu širšieho rozsahu variantov.
V praxi to vyzerá tak, že sa do systému nahrajú obrázky produktov, ktoré systém Meta použije na hľadanie duplicít. Systém bude mať lepšie možnosti vyhľadávania a pridali sa nové prvky, ako uložené vyhľadávania a viac možností filtrovania, vďaka čomu bude celý proces oveľa jednoduchší.
“Vydávame novú verziu aplikácie Brand Rights Protection, ktorá sa zameriava na zvýšenie efektívnosti pre podniky, ktoré túto aplikáciu pravidelne používajú, prostredníctvom aktualizácií, ako je napríklad vylepšené porovnávanie, uložené vyhľadávanie, vyhľadávanie naprieč plochami a rozšírenie knižnice referencií. Tie pomôžu značkám ľahšie nájsť a nahlásiť porušenie duševného vlastníctva a vydávanie sa za podnikateľa,” píše Meta v správe.
Centrum pre podávanie správ o duševnom vlastníctve
Ak má značka podozrenie, že niekto porušil jej duševné vlastníctvo, môže využiť vynovené formuláre. Nové Centrum nahlasovania duševného vlastníctva zjednodušuje proces nahlasovania tým, že ukladá informácie o účte a uchováva históriu nahlasovania na jednom mieste.
“Nahlasovatelia sa musia prihlásiť do svojho konta na Facebooku, Instagrame alebo Business Managera, aby mali prístup k Centru nahlasovania duševného vlastníctva. Viacerí používatelia, ktorí sú prihlásení pod tým istým účtom Business Manager, budú môcť vidieť históriu hlásení za celú firmu. Centrum nahlasovania duševného vlastníctva ušetrí čas ľuďom, ktorí pravidelne používajú naše formuláre na nahlasovanie duševného vlastníctva,” približuje Meta vo vyhlásení.
Rights Manager
Tento automatizovaný nástroj na porovnávanie tvorcom poskytuje možnosť spravovať a chrániť svoj obsah chránený autorskými právami vo veľkom rozsahu.
Nové aktualizácie prinášajú vylepšenia v ochrane autorských práv na Facebooku a Instagrame. Teraz majú držitelia práv možnosť automaticky blokovať podobné obrázky. Okrem toho, môžu pridávať odkazy na identifikáciu zhodného obsahu a poskytovať informácie o vlastníctve. Taktiež majú možnosť vykonávať hromadné akcie.
Nové webové zdroje Meta For Business
Spoločnosť Meta pridáva na svoju webovú stránku Meta for Business novú sekciu Ochrana podnikov, ktorá poskytuje návody a inšpirácie ako vytvoriť stratégiu ochrany značky a zmierniť vplyv jej zneužitia.
“Sprievodca je rozdelený do troch častí – Ochrana, Monitorovanie, Riešenie – a oboznamuje podniky s osvedčenými postupmi spoločnosti Meta a dostupnými riešeniami produktov,” uzatvára spoločnosť vo vyjadrení.