Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Meta uzatvára rok s veľkými AI novinkami

Spoločnosť Meta predstavila širokú škálu nových funkcií generatívnej umelej inteligencie. Nové možnosti zahŕňajú schopnosť vizuálnej tvorby v reálnom čase, výzvy na odosielanie príspevkov s využitím umelej inteligencie a zvýšenú dostupnosť AI chatbotov.

Meta uzatvára rok s veľkými AI novinkami
Zdroj: Meta

Vaše obrázky rýchlo a jednoducho

Prvou novinkou je nástroj Imagine. Prevedie text na obrázok priamo v aplikácii, čím otvára nový spôsob generovania vizuálov. Funkcia Imagine bola predtým dostupná len vybraným používateľom v rámci chatu Messenger. Používatelia ho teraz môžu využívať mimo chatov na stránke imagine.meta.com.

 

Ďalším prekvapením je funkcia Reimagine, ktorá umožňuje upravovať obrázky umelej inteligencie a vytvárať nové varianty. Používatelia môžu ďalej vylepšovať a prispôsobovať svoje vizuály.

AI vo vašom chate

Okrem toho Meta rozširuje prístup k svojim vlastným AI chatbotom. Spoločnosť v nich implementuje možnosť vyhľadávania v reálnom čase prostredníctvom služby Bing a snaží sa do konverzácií integrovať dlhodobú pamäť, aby zachytili kontext z predchádzajúcich rozhovorov.

Na spustenie takého chatu stačí začať novú správu a vybrať možnosť “Vytvoriť chat s umelou inteligenciou” v službe Instagram, Messenger alebo WhatsApp. Aktuálne sú dostupné pre celý US trh.

Meta vie vďaka rozšíreniu AI do chatu implementovať reels. Čo si pod tým predstaviť?

“Povedzme, že s priateľmi v skupinovom chate plánujete výlet do Tokia. Môžete požiadať Meta AI, aby vám odporučila najlepšie miesta na návštevu a zdieľať Reels s najlepšími lokalitami, aby ste sa mohli rozhodnúť, ktoré atrakcie musíte navštíviť,” predstavuje Meta v stanovisku. “Toto je len prvý príklad toho, ako budeme budovať ešte hlbšie integrácie naprieč našimi aplikáciami, aby sa Meta AI časom stala ešte prepojenejším a osobnejším asistentom,” dopĺňa.

Šťavnatejšie texty aj prispôsobené formáty

Medzi ďalšie inovácie patria napríklad aj generatívne odpovede na príspevky, návrhy textov pre zoznamovací profil na Facebooku či nástroje pre skupiny. Ďalšie vylepšenia zahŕňajú navrhované odpovede v súkromných správach, možnosti úpravy vlastných textov a ďalšie drobné zlepšenia.

Meta začína testovať generatívne nástroje umelej inteligencie na Instagrame, ktoré budú navrhovať odpovede v správach. Chce tak pomôcť tvorcom efektívnejšie komunikovať s komunitou. Pri otvorení správy v DM budú Meta AI automaticky navrhovať relevantné odpovede na základe tónu a obsahu správy.

“Testujeme tiež spôsoby, ako jednoducho vytvárať a zdieľať obrázky generované umelou inteligenciou na Facebooku – napríklad pomocou Meta AI konvertovať obrázky z orientácie na šírku na orientáciu na výšku, aby ste ich mohli ľahšie zdieľať v aplikácii Stories.”

Riziko umelej inteligencie

Spoločnosť tiež pridáva ochranné prvky ako neviditeľný vodoznak na sledovanie obsahu AI a zvýšenie transparentnosti. Súčasne testuje svoje systémy AI s cieľom zmierniť možné rizikové výstupy.

“Na mnohých obrázkoch vytvorených pomocou našich nástrojov je uvedené použitie AI, aby sa znížila pravdepodobnosť, že si ich ľudia pomýlia s obsahom vytvoreným človekom. V najbližších týždňoch pridáme neviditeľný vodoznak do predstavy so skúsenosťami Meta AI pre zvýšenie transparentnosti a sledovateľnosti.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+