Na devätnástich stránkach rozoberá 4 kroky, s ktorými je ideálne začať už teraz: plánovanie, experimentovanie, propagácia a udržanie. Štedrý priestor na prezentáciu tu dostali aj AI novinky, ako napríklad zmena pozadia na produktových fotkách, automatické prispôsobenie rozmeru či pomoc s popiskami.
Túto stručnú, prehľadnú a jasnú brožúrku ocenia najmä strední a malí podnikatelia, ktorí na platforme nie sú úplne zbehlí a nevedia, čo očakávať od všetkých možností, ktoré ponúka.
Celá príručka je k dispozícii zadarmo a dokonca aj bez nutnosti zadávať osobné údaje.
Podľa Mety sa oplatí utrácať práve na jej platformách
Ľudia sa podľa prieskumu spoliehajú na sociálne siete. Radi objavujú a nechávajú sa inšpirovať pri nákupe produktov a služieb, pričom nad darčekmi premýšľajú skôr ako kedykoľvek predtým.
Za štúdiou na objednávku Mety stojí spoločnosť YouGov. Online prieskum sa realizoval na vzorke 17 906 dospelých zo 14 krajín (Austrália, Brazília, Kanada, Francúzsko, Nemecko, Indonézia, Japonsko, Mexiko, Južná Kórea, Švédsko, Thajsko, Spojené kráľovstvo, USA, Vietnam.)