1 min. čítanie

Meta už myslí na Vianoce. Vydala sprievodcu, ktorý má pomôcť naštartovať kampane

Šťastie praje pripraveným! Ani Meta nepodcenila prípravu a vytvorila príručku s tipmi na efektívnejšie kampane.

Meta už myslí na Vianoce. Vydala sprievodcu, ktorý má pomôcť naštartovať kampane
Zdroj: Depositphotos

Na devätnástich stránkach rozoberá 4 kroky, s ktorými je ideálne začať už teraz: plánovanie, experimentovanie, propagácia a udržanie. Štedrý priestor na prezentáciu tu dostali aj AI novinky, ako napríklad zmena pozadia na produktových fotkách, automatické prispôsobenie rozmeru či pomoc s popiskami.

Túto stručnú, prehľadnú a jasnú brožúrku ocenia najmä strední a malí podnikatelia, ktorí na platforme nie sú úplne zbehlí a nevedia, čo očakávať od všetkých možností, ktoré ponúka.

Celá príručka je k dispozícii zadarmo a dokonca aj bez nutnosti zadávať osobné údaje.

Podľa Mety sa oplatí utrácať práve na jej platformách

Ľudia sa podľa prieskumu spoliehajú na sociálne siete. Radi objavujú a nechávajú sa inšpirovať pri nákupe produktov a služieb, pričom nad darčekmi premýšľajú skôr ako kedykoľvek predtým.

Za štúdiou na objednávku Mety stojí spoločnosť YouGov. Online prieskum sa realizoval na vzorke 17 906 dospelých zo 14 krajín (Austrália, Brazília, Kanada, Francúzsko, Nemecko, Indonézia, Japonsko, Mexiko, Južná Kórea, Švédsko, Thajsko, Spojené kráľovstvo, USA, Vietnam.)

Zdroj: Meta

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+