
Meta chce získať špičkových tvorcov
Spoločnosť Meta spustila iniciatívu s cieľom prilákať špičkových tvorcov a ponúknuť im možnosti affiliate marketingu v rámci ich aplikácií. Cieľom novej série videí je vyvrátiť mýty a mylné predstavy, ktoré môžu mať tvorcovia o Facebooku, a uľahčiť im spoluprácu so značkami.
V novej sérii sa predstavia tvorcovia, ktorí dosiahli zaujímavý úspech na Facebooku. Poskytnú vám odporúčania, kde hľadať potenciálne príležitosti a ako zo svojej prezentácie vyťažiť čo najviac.
V prvej epizóde sa tvorkyňa obsahu Shaniece Brownová alias NeeNee On YoTV podelí o to, ako jej používanie profesionálneho režimu Facebooku pomohlo na jej tvorivej ceste, vďaka ktorej sa jej publikum rozrástlo na viac ako 285 000 sledovateľov. Odovzdáva tiež tipy, ako môže byť aplikácia užitočná pre ostatných.

zdroj: Facebook
Spoločnosť Meta má tiež záujem o jednoduchšie prepojenie tvorcov a spoločností na Instagrame. Nedávno spustila novú funkciu, ktorá má značkám pomôcť nájsť relevantný obsah vytvorený používateľmi a využiť ho na svoje marketingové účely.
Celkovo chce spoločnosť Meta pomôcť tvorcom získať príjem, pokračovať v publikovaní a umožniť značkám organickejšie sa zapojiť do diania. Je to dôležité najmä v prípade krátkych videí, pretože vytváranie pútavých klipov nie je jednoduché a tvorcovia zvyčajne poznajú najnovšie trendy a triky oveľa lepšie ako značky. Táto spolupráca sa preto môže spoločnostiam výrazne oplatiť.