2 min. čítanie

Meta spustila seriál pre tvorcov obsahu

Spoločnosť Meta spustila iniciatívu s cieľom prilákať špičkových tvorcov a ponúknuť im možnosti affiliate marketingu. Cieľom novej série videí je vyvrátiť mýty a mylné predstavy, ktoré môžu mať tvorcovia o Facebooku, a uľahčiť im spoluprácu so značkami.

Meta spustila seriál pre tvorcov obsahu

Meta chce získať špičkových tvorcov

Spoločnosť Meta spustila iniciatívu s cieľom prilákať špičkových tvorcov a ponúknuť im možnosti affiliate marketingu v rámci ich aplikácií. Cieľom novej série videí je vyvrátiť mýty a mylné predstavy, ktoré môžu mať tvorcovia o Facebooku, a uľahčiť im spoluprácu so značkami.

V novej sérii sa predstavia tvorcovia, ktorí dosiahli zaujímavý úspech na Facebooku. Poskytnú vám odporúčania, kde hľadať potenciálne príležitosti a ako zo svojej prezentácie vyťažiť čo najviac.

V prvej epizóde sa tvorkyňa obsahu Shaniece Brownová alias NeeNee On YoTV podelí o to, ako jej používanie profesionálneho režimu Facebooku pomohlo na jej tvorivej ceste, vďaka ktorej sa jej publikum rozrástlo na viac ako 285 000 sledovateľov. Odovzdáva tiež tipy, ako môže byť aplikácia užitočná pre ostatných.

zdroj: Facebook

Spoločnosť Meta má tiež záujem o jednoduchšie prepojenie tvorcov a spoločností na Instagrame. Nedávno spustila novú funkciu, ktorá má značkám pomôcť nájsť relevantný obsah vytvorený používateľmi a využiť ho na svoje marketingové účely.

Celkovo chce spoločnosť Meta pomôcť tvorcom získať príjem, pokračovať v publikovaní a umožniť značkám organickejšie sa zapojiť do diania. Je to dôležité najmä v prípade krátkych videí, pretože vytváranie pútavých klipov nie je jednoduché a tvorcovia zvyčajne poznajú najnovšie trendy a triky oveľa lepšie ako značky. Táto spolupráca sa preto môže spoločnostiam výrazne oplatiť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+