Teraz je táto funkcia dostupná pre všetkých inzerentov, čo znamená, že každý, kto používa Meta platformy na reklamu, môže do svojich katalógov pridať videá na úrovni jednotlivých produktov alebo SKU (Stock Keeping Unit). Vďaka tomu sa dá očakávať lepšie zacielenie a personalizácia reklám pomocou AI a automatizácie.
Novinka Meta Advantage+ využíva AI na doručovanie personalizovaných videí, ktoré sú prispôsobené záujmom a správaniu používateľov. Krátke formáty videí pomáhajú značkám zvyšovať angažovanosť, zaujať používateľov a zvýšiť konverzie.
Postup ako nasadiť video je jednoduchý – stačí prvok nahrať na úložisko ako napr. Dropbox či Google Drive a pridať URL do katalógového súboru v Commerce Manageri. Následne bude možné vytvoriť kampane s Advantage+ kreatívou. Pre lepšie zobrazovanie je vhodné povoliť dynamické médiá pre automatické orezávanie podľa jednotlivých formátov.