Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Meta sprístupňuje katalógové produktové videá všetkým inzerentom

Meta sprístupnila možnosť pridávať produktové videá do katalógov pre všetkých inzerentov už koncom roka 2023. Teraz zavádza novú možnosť automatizovanej videoreklamy.

Meta sprístupňuje katalógové produktové videá všetkým inzerentom
Zdroj: Depositphotos

Teraz je táto funkcia dostupná pre všetkých inzerentov, čo znamená, že každý, kto používa Meta platformy na reklamu, môže do svojich katalógov pridať videá na úrovni jednotlivých produktov alebo SKU (Stock Keeping Unit). Vďaka tomu sa dá očakávať lepšie zacielenie a personalizácia reklám pomocou AI a automatizácie.

Novinka Meta Advantage+ využíva AI na doručovanie personalizovaných videí, ktoré sú prispôsobené záujmom a správaniu používateľov. Krátke formáty videí pomáhajú značkám zvyšovať angažovanosť, zaujať používateľov a zvýšiť konverzie. 

Postup ako nasadiť video je jednoduchý – stačí prvok nahrať na úložisko ako napr. Dropbox či Google Drive a pridať URL do katalógového súboru v Commerce Manageri. Následne bude možné vytvoriť kampane s Advantage+ kreatívou. Pre lepšie zobrazovanie je vhodné povoliť dynamické médiá pre automatické orezávanie podľa jednotlivých formátov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?
4 min. čítanie

Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?

Sociálne siete dôležitú úlohu v každodennom živote používateľov. Každá krajina aj každá veková skupina má svoje špecifiká. Sociálne siete ovplyvňujú nielen osobné interakcie, ale aj marketingové stratégie značiek. Napriek podobnostiam medzi oboma krajinami je možné pozorovať rozdiely v tom, koľko času používajú sociálne siete a aké platformy preferujú. Ak chcete pochopiť zákazníkov, musíte o nich […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+