1 min. čítanie

Meta sprístupňuje katalógové produktové videá všetkým inzerentom

Meta sprístupnila možnosť pridávať produktové videá do katalógov pre všetkých inzerentov už koncom roka 2023. Teraz zavádza novú možnosť automatizovanej videoreklamy.

Meta sprístupňuje katalógové produktové videá všetkým inzerentom
Zdroj: Depositphotos

Teraz je táto funkcia dostupná pre všetkých inzerentov, čo znamená, že každý, kto používa Meta platformy na reklamu, môže do svojich katalógov pridať videá na úrovni jednotlivých produktov alebo SKU (Stock Keeping Unit). Vďaka tomu sa dá očakávať lepšie zacielenie a personalizácia reklám pomocou AI a automatizácie.

Novinka Meta Advantage+ využíva AI na doručovanie personalizovaných videí, ktoré sú prispôsobené záujmom a správaniu používateľov. Krátke formáty videí pomáhajú značkám zvyšovať angažovanosť, zaujať používateľov a zvýšiť konverzie. 

Postup ako nasadiť video je jednoduchý – stačí prvok nahrať na úložisko ako napr. Dropbox či Google Drive a pridať URL do katalógového súboru v Commerce Manageri. Následne bude možné vytvoriť kampane s Advantage+ kreatívou. Pre lepšie zobrazovanie je vhodné povoliť dynamické médiá pre automatické orezávanie podľa jednotlivých formátov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+