1 min. čítanie

Meta sprístupňuje katalógové produktové videá všetkým inzerentom

Meta sprístupnila možnosť pridávať produktové videá do katalógov pre všetkých inzerentov už koncom roka 2023. Teraz zavádza novú možnosť automatizovanej videoreklamy.

Meta sprístupňuje katalógové produktové videá všetkým inzerentom
Zdroj: Depositphotos

Teraz je táto funkcia dostupná pre všetkých inzerentov, čo znamená, že každý, kto používa Meta platformy na reklamu, môže do svojich katalógov pridať videá na úrovni jednotlivých produktov alebo SKU (Stock Keeping Unit). Vďaka tomu sa dá očakávať lepšie zacielenie a personalizácia reklám pomocou AI a automatizácie.

Novinka Meta Advantage+ využíva AI na doručovanie personalizovaných videí, ktoré sú prispôsobené záujmom a správaniu používateľov. Krátke formáty videí pomáhajú značkám zvyšovať angažovanosť, zaujať používateľov a zvýšiť konverzie. 

Postup ako nasadiť video je jednoduchý – stačí prvok nahrať na úložisko ako napr. Dropbox či Google Drive a pridať URL do katalógového súboru v Commerce Manageri. Následne bude možné vytvoriť kampane s Advantage+ kreatívou. Pre lepšie zobrazovanie je vhodné povoliť dynamické médiá pre automatické orezávanie podľa jednotlivých formátov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+