2 min. čítanie

Meta chce, aby sa zamestnanci vrátili do kancelárie na tri dni v týždni

Hovorca spoločnosti údajne uviedol, že toto rozhodnutie sa týka len zamestnancov, ktorí už niektoré dni pracujú v kanceláriách Meta, a nebude mať vplyv na pracovníkov pracujúcich úplne na diaľku.

Meta chce, aby sa zamestnanci vrátili do kancelárie na tri dni v týždni
Zdroj: Depositphotos

Zásady hybridnej práce

Spoločnosť Meta sa pridala k ostatným technologickým gigantom a upravila svoje zásady hybridnej práce. Zamestnanci spoločnosti budú musieť od septembra pracovať v kancelárii aspoň tri dni v týždni.

Ide o najdrastickejšiu zmenu v postoji spoločnosti Meta, odkedy začala rozširovať možnosti práce na diaľku počas pandémie Covid-19. O novom rozhodnutí ako prvý informoval portál The Information.

Analytik spoločnosti Matthew Stafford tvrdí, že hybridná politika sa bude vzťahovať na približne 50 000 zamestnancov viazaných na pracovisko a „môže mať väčší vplyv na miestach, kde máme väčšie zastúpenie“. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Hybridná politika technologických gigantov

V roku 2021 spoločnosť Meta oznámila zamestnancom, že po pandémii umožní trvalú prácu na diaľku. V tom čase sa ostatní technologickí giganti vyjadrovali k možnosti trvalej práce na diaľku rôzne.

Spoločnosť Twitter na začiatku pandémie uviedla, že umožní zamestnancom pracovať z domu „navždy“, ale táto politika sa zmenila, odkedy spoločnosť minulý rok prevzal Elon Musk. Musk vlani v novembri uviedol, že zamestnanci môžu pracovať z domu, ak nie je logisticky možné, aby chodili do kancelárie.

Rozhodnutie spoločnosti Meta je podobné postoju spoločnosti Apple z minulého roka, keď oznámila, že zamestnanci budú musieť byť prítomní v kancelárii aspoň tri dni v týždni. Aj spoločnosť Google minulý rok uviedla, že jej zamestnanci sa budú musieť vracať do kancelárie na hybridnom princípe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+