2 min. čítanie

Meta chce, aby sa zamestnanci vrátili do kancelárie na tri dni v týždni

Hovorca spoločnosti údajne uviedol, že toto rozhodnutie sa týka len zamestnancov, ktorí už niektoré dni pracujú v kanceláriách Meta, a nebude mať vplyv na pracovníkov pracujúcich úplne na diaľku.

Meta chce, aby sa zamestnanci vrátili do kancelárie na tri dni v týždni
Zdroj: Depositphotos

Zásady hybridnej práce

Spoločnosť Meta sa pridala k ostatným technologickým gigantom a upravila svoje zásady hybridnej práce. Zamestnanci spoločnosti budú musieť od septembra pracovať v kancelárii aspoň tri dni v týždni.

Ide o najdrastickejšiu zmenu v postoji spoločnosti Meta, odkedy začala rozširovať možnosti práce na diaľku počas pandémie Covid-19. O novom rozhodnutí ako prvý informoval portál The Information.

Analytik spoločnosti Matthew Stafford tvrdí, že hybridná politika sa bude vzťahovať na približne 50 000 zamestnancov viazaných na pracovisko a “môže mať väčší vplyv na miestach, kde máme väčšie zastúpenie”. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Hybridná politika technologických gigantov

V roku 2021 spoločnosť Meta oznámila zamestnancom, že po pandémii umožní trvalú prácu na diaľku. V tom čase sa ostatní technologickí giganti vyjadrovali k možnosti trvalej práce na diaľku rôzne.

Spoločnosť Twitter na začiatku pandémie uviedla, že umožní zamestnancom pracovať z domu “navždy”, ale táto politika sa zmenila, odkedy spoločnosť minulý rok prevzal Elon Musk. Musk vlani v novembri uviedol, že zamestnanci môžu pracovať z domu, ak nie je logisticky možné, aby chodili do kancelárie.

Rozhodnutie spoločnosti Meta je podobné postoju spoločnosti Apple z minulého roka, keď oznámila, že zamestnanci budú musieť byť prítomní v kancelárii aspoň tri dni v týždni. Aj spoločnosť Google minulý rok uviedla, že jej zamestnanci sa budú musieť vracať do kancelárie na hybridnom princípe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+