Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Medziročný nárast o 4,9 %: Americký e-commerce hlási úspešnú vianočnú sezónu

Spoločnosť Adobe Analytics pravidelne prináša údaje o spotrebiteľskom správaní na americkom trhu. Nedávno priniesli dáta o vysokých predajoch pred Vianocami a teraz hlásia ďalší prelomený rekord.

Medziročný nárast o 4,9 %: Americký e-commerce hlási úspešnú vianočnú sezónu
Zdroj: Depositphotos

Výdavky na online nákupoch dosiahli výšku celkovo 222,1 miliardy dolárov, čo predstavuje medziročný nárast o 4,9 %. Ide o rekord v oblasti amerického e-commerce počas vianočnej sezóny. Výsledky monitorujú online nákupy v období od 1. novembra do 31. decembra. Údaje pokrývajú viac ako 1 bilión návštev amerických maloobchodných webových stránok, 100 miliónov jedinečných položiek a celkovo 18 kategórií produktov.

Odporúčame pozrieť sa na vizualizované dáta Adobe Analytics.

Zdroj: Adobe

Američania vo veľkom využívali zľavy a čoraz viac obľúbenú metódu odloženého platenia Buy now, Pay later (BNPL), čím pokryli väčšinu svojich nákupov. BNPL nákupy vzrástli oproti minulému roku až o 14 % celkovo vo výške 16,6 miliardy USD. Môžu za to predovšetkým vyššie ceny produktov.

Oplatí sa míňať viac, než si môžu dovoliť?

Aj keď ceny produktov vo všeobecnosti stúpajú, za prelomeným rekordom nestoja vyššie ceny, ale vyšší počet nákupov. Ceny pri online predajoch zvyknú klesať, najmä v kategórii elektroniky, čomu sa spotrebitelia tešia. A práve akcie lákali ľudí, ktorí boli ochotní nárazovo minúť viac, než si môžu dovoliť, aby ušetrili.

“Z 222,1 miliardy dolárov, ktoré sa počas tohtoročných sviatkov minuli online, viac ako polovicu (65 %) tvorilo päť kategórií vrátane elektroniky (50,8 miliardy dolárov), oblečenia (41,5 miliardy dolárov), nábytku (27,3 miliardy dolárov), potravín (19,1 miliardy dolárov) a hračiek (7,7 miliardy dolárov). Tieto kategórie sa stali kľúčovými hnacími silami rastu digitálnej ekonomiky,” uvádza správa Adobe.

Na ďalšie spotrebiteľské prehľady sa môžeme tešiť už onedlho, keďže pre väčšinu veľkých maloobchodníkov začína výsledková sezóna za štvrtý kvartál vo februári.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu
3 min. čítanie

Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu

Spoločnosť Expandeco, popredný poskytovateľ služieb pre expanziu e-shopov, s radosťou oznamuje akvizíciu 100% podielu českej logistickej spoločnosti Pošta bez hranic. Tento strategický krok, ktorý prichádza v čase 10. výročia založenia Expandeco, posilňuje jej postavenie na európskom trhu a umožňuje ponúknuť nielen e-shopom širšie a komplexnejšie služby pre jednoduchšiu expanziu do celej Európy.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+