2 min. čítanie

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Španielska odevná značka Mango plánuje posilniť svoju prítomnosť v Spojených štátoch a urýchliť svoju expanziu v krajine.

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Po úspechu svojho vlajkového obchodu na Piatej avenue v New Yorku plánuje spoločnosť expandovať do nových amerických miest vrátane Los Angeles, San Diega, Houstonu, Dallasu, San Antonia a Atlanty. Táto expanzia prichádza len niekoľko dní po oznámení širšieho rozšírenia aj v Spojenom kráľovstve.

Rozvoj značky v Spojených štátoch

Cieľom spoločnosti Mango je otvoriť do roku 2024 približne štyridsať kamenných predajní po celých Spojených štátoch, čím by sa táto krajina zaradila medzi jej päť najväčších trhov z hľadiska predaja.

V roku 2023 plánuje spoločnosť Mango otvoriť viac ako pätnásť predajní, najmä na západe a juhu Spojených štátov. Táto expanzia bude zahŕňať aj otvorenie predajní v štátoch, v ktorých spoločnosť Mango doteraz nebola prítomná, ako napríklad v Georgii, Texase a Kalifornii.

Tieto nové obchody budú ponúkať výlučne kolekcie Mango Woman. 

Spoločnosť Mango vstúpila na americký trh v roku 2006. V máji 2022 otvorila svoj vlajkový obchod na Piatej avenue v New Yorku, čím začala svoj plán expanzie v Spojených štátoch a ďalšie tri obchody otvorila na Floride. K dnešnému dňu má spoločnosť Mango v Spojených štátoch desať obchodov. Okrem toho je zastúpená v elektronickom obchode prostredníctvom Mango.com a trhovísk Nordstrom a Macy’s.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+