2 min. čítanie

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Španielska odevná značka Mango plánuje posilniť svoju prítomnosť v Spojených štátoch a urýchliť svoju expanziu v krajine.

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Po úspechu svojho vlajkového obchodu na Piatej avenue v New Yorku plánuje spoločnosť expandovať do nových amerických miest vrátane Los Angeles, San Diega, Houstonu, Dallasu, San Antonia a Atlanty. Táto expanzia prichádza len niekoľko dní po oznámení širšieho rozšírenia aj v Spojenom kráľovstve.

Rozvoj značky v Spojených štátoch

Cieľom spoločnosti Mango je otvoriť do roku 2024 približne štyridsať kamenných predajní po celých Spojených štátoch, čím by sa táto krajina zaradila medzi jej päť najväčších trhov z hľadiska predaja.

V roku 2023 plánuje spoločnosť Mango otvoriť viac ako pätnásť predajní, najmä na západe a juhu Spojených štátov. Táto expanzia bude zahŕňať aj otvorenie predajní v štátoch, v ktorých spoločnosť Mango doteraz nebola prítomná, ako napríklad v Georgii, Texase a Kalifornii.

Tieto nové obchody budú ponúkať výlučne kolekcie Mango Woman. 

Spoločnosť Mango vstúpila na americký trh v roku 2006. V máji 2022 otvorila svoj vlajkový obchod na Piatej avenue v New Yorku, čím začala svoj plán expanzie v Spojených štátoch a ďalšie tri obchody otvorila na Floride. K dnešnému dňu má spoločnosť Mango v Spojených štátoch desať obchodov. Okrem toho je zastúpená v elektronickom obchode prostredníctvom Mango.com a trhovísk Nordstrom a Macy’s.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+