Po úspechu svojho vlajkového obchodu na Piatej avenue v New Yorku plánuje spoločnosť expandovať do nových amerických miest vrátane Los Angeles, San Diega, Houstonu, Dallasu, San Antonia a Atlanty. Táto expanzia prichádza len niekoľko dní po oznámení širšieho rozšírenia aj v Spojenom kráľovstve.
Rozvoj značky v Spojených štátoch
Cieľom spoločnosti Mango je otvoriť do roku 2024 približne štyridsať kamenných predajní po celých Spojených štátoch, čím by sa táto krajina zaradila medzi jej päť najväčších trhov z hľadiska predaja.
V roku 2023 plánuje spoločnosť Mango otvoriť viac ako pätnásť predajní, najmä na západe a juhu Spojených štátov. Táto expanzia bude zahŕňať aj otvorenie predajní v štátoch, v ktorých spoločnosť Mango doteraz nebola prítomná, ako napríklad v Georgii, Texase a Kalifornii.
Tieto nové obchody budú ponúkať výlučne kolekcie Mango Woman.
Spoločnosť Mango vstúpila na americký trh v roku 2006. V máji 2022 otvorila svoj vlajkový obchod na Piatej avenue v New Yorku, čím začala svoj plán expanzie v Spojených štátoch a ďalšie tri obchody otvorila na Floride. K dnešnému dňu má spoločnosť Mango v Spojených štátoch desať obchodov. Okrem toho je zastúpená v elektronickom obchode prostredníctvom Mango.com a trhovísk Nordstrom a Macy’s.