2 min. čítanie

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Ako sa dostať “späť ku koreňom”?

Najväčšia konferencia na Slovensku Marketing rulezz spojila odborníkov a nadšencov marketingu. Populárne podujatie so spíkrami svetového formátu aj lokálnymi hviezdami vypredalo Starú Tržnicu a prinieslo užitočné informácie.

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Ako sa dostať “späť ku koreňom”?

Marketing rulezz si dáva za cieľ reflektovať trendy a prinášať impulzy k efektivite v marketingu a digitálnom svete. Tento ročník si účastníci mali možnosť užiť 18 prednášok a 8 workshopov. Event sa tiahol v ústrednej téme Back to the roots.

“Svet sa obrátil naruby… Pandémia, vojna, energetická kríza, rastúce úrokové sadzby, obrovský nárast inflácie, tlak na marketingové rozpočty a ceny, nestabilita a neistota a stým súvisiace zmeny v spotrebiteľskom správaní sa. Viaceré zabehnuté marketingové stratégie prestávajú byť účinné, nové digitálne a online technológie si stále hľadajú svoje miesto a staré scholastické marketingové paradigmy sú priveľmi všeobecné na to, aby sme ich vedeli efektívne využiť v tomto zložitom období. Práve preto nastal čas vrátiť sa späť k tomu, čo v marketingu a reklame naozaj funguje. Čo je efektívne a čo nie aj v týchto ťažkých časoch. A na Marketing RULEZZ 2023 chceme ukázať, ako na to. A chceme, aby si to účastníci konferencie vypočuli od tých najlepších a najpovolanejších spíkrov – našich i zahraničných,” vysvetlil pre Trend organizátor akcie Peter Šebo.

Konferencia priniesla hviezdy svetového formátu

Deň zasvätený marketingu odštartoval Les Binet s prednáškou Marketing v čase krízy. Ďalej na tému nadviazala Magda Nenycz-Thiel, ktorá priblížila riadenie značiek v turbulentných časoch. Trojicu zahraničných kľúčových spíkrov zavŕšila Rita Harnett s príspevkom “Návrat k základom – ohrozenie zážitku z online nakupovania?”. Hlavný stage na konci dňa uzavrel slovenský marketingový guru Michal Pastier, kde ukázal “4 princípy značky, z ktorej zákazníci padnú na zadok”.

Les Binet na Marketing Rulezz 2023

“Výber rečníkov a tém dokonalo zapadli do súčasného marketingového trhu aj svetovej situácie. Človek sa neustále učí a aj fyzické sledovanie konferencie vám vie dať mnoho podnetov na preverenie pred usporiadaním ďalšieho vlastného podujatia,” podelil sa o svoje dojmy Michal Moricz z Ecommerce Bridge, ktorý organizuje naše eventy po celom Slovensku.

Odovzdávanie cien marketingovým agentúram

Podujatie bolo spojené so slávnostným odovzdávaním cien Digitálnej agentúry roka (DAR), kde získala prvenstvo agentúra THIS IS LOCCO.

V tomto rebríčku sú nominovaní výhradne členovia Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Agentúry, ktoré nie sú jej členmi, sa môžu uchádzať o ocenenie Digital Excellence Award (DEA), ktoré sa udeľuje podľa rovnakých hodnotiacich kritérií.

V kategórii Digital Excellence Awards s náskokom zahviezdila agentúra MUW / SAATCHI & SAATCHI.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+