Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Ako sa dostať “späť ku koreňom”?

Najväčšia konferencia na Slovensku Marketing rulezz spojila odborníkov a nadšencov marketingu. Populárne podujatie so spíkrami svetového formátu aj lokálnymi hviezdami vypredalo Starú Tržnicu a prinieslo užitočné informácie.

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Ako sa dostať “späť ku koreňom”?

Marketing rulezz si dáva za cieľ reflektovať trendy a prinášať impulzy k efektivite v marketingu a digitálnom svete. Tento ročník si účastníci mali možnosť užiť 18 prednášok a 8 workshopov. Event sa tiahol v ústrednej téme Back to the roots.

“Svet sa obrátil naruby… Pandémia, vojna, energetická kríza, rastúce úrokové sadzby, obrovský nárast inflácie, tlak na marketingové rozpočty a ceny, nestabilita a neistota a stým súvisiace zmeny v spotrebiteľskom správaní sa. Viaceré zabehnuté marketingové stratégie prestávajú byť účinné, nové digitálne a online technológie si stále hľadajú svoje miesto a staré scholastické marketingové paradigmy sú priveľmi všeobecné na to, aby sme ich vedeli efektívne využiť v tomto zložitom období. Práve preto nastal čas vrátiť sa späť k tomu, čo v marketingu a reklame naozaj funguje. Čo je efektívne a čo nie aj v týchto ťažkých časoch. A na Marketing RULEZZ 2023 chceme ukázať, ako na to. A chceme, aby si to účastníci konferencie vypočuli od tých najlepších a najpovolanejších spíkrov – našich i zahraničných,” vysvetlil pre Trend organizátor akcie Peter Šebo.

Konferencia priniesla hviezdy svetového formátu

Deň zasvätený marketingu odštartoval Les Binet s prednáškou Marketing v čase krízy. Ďalej na tému nadviazala Magda Nenycz-Thiel, ktorá priblížila riadenie značiek v turbulentných časoch. Trojicu zahraničných kľúčových spíkrov zavŕšila Rita Harnett s príspevkom “Návrat k základom – ohrozenie zážitku z online nakupovania?”. Hlavný stage na konci dňa uzavrel slovenský marketingový guru Michal Pastier, kde ukázal “4 princípy značky, z ktorej zákazníci padnú na zadok”.

Les Binet na Marketing Rulezz 2023

“Výber rečníkov a tém dokonalo zapadli do súčasného marketingového trhu aj svetovej situácie. Človek sa neustále učí a aj fyzické sledovanie konferencie vám vie dať mnoho podnetov na preverenie pred usporiadaním ďalšieho vlastného podujatia,” podelil sa o svoje dojmy Michal Moricz z Ecommerce Bridge, ktorý organizuje naše eventy po celom Slovensku.

Odovzdávanie cien marketingovým agentúram

Podujatie bolo spojené so slávnostným odovzdávaním cien Digitálnej agentúry roka (DAR), kde získala prvenstvo agentúra THIS IS LOCCO.

V tomto rebríčku sú nominovaní výhradne členovia Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Agentúry, ktoré nie sú jej členmi, sa môžu uchádzať o ocenenie Digital Excellence Award (DEA), ktoré sa udeľuje podľa rovnakých hodnotiacich kritérií.

V kategórii Digital Excellence Awards s náskokom zahviezdila agentúra MUW / SAATCHI & SAATCHI.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+