
Marketing rulezz si dáva za cieľ reflektovať trendy a prinášať impulzy k efektivite v marketingu a digitálnom svete. Tento ročník si účastníci mali možnosť užiť 18 prednášok a 8 workshopov. Event sa tiahol v ústrednej téme Back to the roots.
“Svet sa obrátil naruby… Pandémia, vojna, energetická kríza, rastúce úrokové sadzby, obrovský nárast inflácie, tlak na marketingové rozpočty a ceny, nestabilita a neistota a stým súvisiace zmeny v spotrebiteľskom správaní sa. Viaceré zabehnuté marketingové stratégie prestávajú byť účinné, nové digitálne a online technológie si stále hľadajú svoje miesto a staré scholastické marketingové paradigmy sú priveľmi všeobecné na to, aby sme ich vedeli efektívne využiť v tomto zložitom období. Práve preto nastal čas vrátiť sa späť k tomu, čo v marketingu a reklame naozaj funguje. Čo je efektívne a čo nie aj v týchto ťažkých časoch. A na Marketing RULEZZ 2023 chceme ukázať, ako na to. A chceme, aby si to účastníci konferencie vypočuli od tých najlepších a najpovolanejších spíkrov – našich i zahraničných,” vysvetlil pre Trend organizátor akcie Peter Šebo.
Konferencia priniesla hviezdy svetového formátu
Deň zasvätený marketingu odštartoval Les Binet s prednáškou Marketing v čase krízy. Ďalej na tému nadviazala Magda Nenycz-Thiel, ktorá priblížila riadenie značiek v turbulentných časoch. Trojicu zahraničných kľúčových spíkrov zavŕšila Rita Harnett s príspevkom “Návrat k základom – ohrozenie zážitku z online nakupovania?”. Hlavný stage na konci dňa uzavrel slovenský marketingový guru Michal Pastier, kde ukázal “4 princípy značky, z ktorej zákazníci padnú na zadok”.

Les Binet na Marketing Rulezz 2023
“Výber rečníkov a tém dokonalo zapadli do súčasného marketingového trhu aj svetovej situácie. Človek sa neustále učí a aj fyzické sledovanie konferencie vám vie dať mnoho podnetov na preverenie pred usporiadaním ďalšieho vlastného podujatia,” podelil sa o svoje dojmy Michal Moricz z Ecommerce Bridge, ktorý organizuje naše eventy po celom Slovensku.
Odovzdávanie cien marketingovým agentúram
Podujatie bolo spojené so slávnostným odovzdávaním cien Digitálnej agentúry roka (DAR), kde získala prvenstvo agentúra THIS IS LOCCO.
V tomto rebríčku sú nominovaní výhradne členovia Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Agentúry, ktoré nie sú jej členmi, sa môžu uchádzať o ocenenie Digital Excellence Award (DEA), ktoré sa udeľuje podľa rovnakých hodnotiacich kritérií.
V kategórii Digital Excellence Awards s náskokom zahviezdila agentúra MUW / SAATCHI & SAATCHI.