2 min. čítanie

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Ako sa dostať “späť ku koreňom”?

Najväčšia konferencia na Slovensku Marketing rulezz spojila odborníkov a nadšencov marketingu. Populárne podujatie so spíkrami svetového formátu aj lokálnymi hviezdami vypredalo Starú Tržnicu a prinieslo užitočné informácie.

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Ako sa dostať “späť ku koreňom”?

Marketing rulezz si dáva za cieľ reflektovať trendy a prinášať impulzy k efektivite v marketingu a digitálnom svete. Tento ročník si účastníci mali možnosť užiť 18 prednášok a 8 workshopov. Event sa tiahol v ústrednej téme Back to the roots.

“Svet sa obrátil naruby… Pandémia, vojna, energetická kríza, rastúce úrokové sadzby, obrovský nárast inflácie, tlak na marketingové rozpočty a ceny, nestabilita a neistota a stým súvisiace zmeny v spotrebiteľskom správaní sa. Viaceré zabehnuté marketingové stratégie prestávajú byť účinné, nové digitálne a online technológie si stále hľadajú svoje miesto a staré scholastické marketingové paradigmy sú priveľmi všeobecné na to, aby sme ich vedeli efektívne využiť v tomto zložitom období. Práve preto nastal čas vrátiť sa späť k tomu, čo v marketingu a reklame naozaj funguje. Čo je efektívne a čo nie aj v týchto ťažkých časoch. A na Marketing RULEZZ 2023 chceme ukázať, ako na to. A chceme, aby si to účastníci konferencie vypočuli od tých najlepších a najpovolanejších spíkrov – našich i zahraničných,” vysvetlil pre Trend organizátor akcie Peter Šebo.

Konferencia priniesla hviezdy svetového formátu

Deň zasvätený marketingu odštartoval Les Binet s prednáškou Marketing v čase krízy. Ďalej na tému nadviazala Magda Nenycz-Thiel, ktorá priblížila riadenie značiek v turbulentných časoch. Trojicu zahraničných kľúčových spíkrov zavŕšila Rita Harnett s príspevkom “Návrat k základom – ohrozenie zážitku z online nakupovania?”. Hlavný stage na konci dňa uzavrel slovenský marketingový guru Michal Pastier, kde ukázal “4 princípy značky, z ktorej zákazníci padnú na zadok”.

Les Binet na Marketing Rulezz 2023

“Výber rečníkov a tém dokonalo zapadli do súčasného marketingového trhu aj svetovej situácie. Človek sa neustále učí a aj fyzické sledovanie konferencie vám vie dať mnoho podnetov na preverenie pred usporiadaním ďalšieho vlastného podujatia,” podelil sa o svoje dojmy Michal Moricz z Ecommerce Bridge, ktorý organizuje naše eventy po celom Slovensku.

Odovzdávanie cien marketingovým agentúram

Podujatie bolo spojené so slávnostným odovzdávaním cien Digitálnej agentúry roka (DAR), kde získala prvenstvo agentúra THIS IS LOCCO.

V tomto rebríčku sú nominovaní výhradne členovia Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Agentúry, ktoré nie sú jej členmi, sa môžu uchádzať o ocenenie Digital Excellence Award (DEA), ktoré sa udeľuje podľa rovnakých hodnotiacich kritérií.

V kategórii Digital Excellence Awards s náskokom zahviezdila agentúra MUW / SAATCHI & SAATCHI.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako automatizácia od AN systems zmenila expedíciu a riadenie zásob v outdoorovom retaile
3 min. čítanie

Ako automatizácia od AN systems zmenila expedíciu a riadenie zásob v outdoorovom retaile

Najväčší outdoorový špecialista v českej republike HUDYsport sa pred desiatimi rokmi rozhodol pre modernizáciu svojich procesov.  V spolupráci so spoločnosťou AN systems nasadil v roku 2015 komplexný ERP systém, ktorý prepojil veľkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodárstvo do jedného funkčného celku. Výsledkom je efektívnejšia rýchlejšia expedícia, lepšie riadenie zásob a vyššia spokojnosť zákazníkov.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Ako môže AI zmeniť spoluprácu s malými a strednými tvorcami
3 min. čítanie

Ako môže AI zmeniť spoluprácu s malými a strednými tvorcami

Väčšina značiek si pod spoluprácou s influencerom stále predstaví klasický barter alebo platený post. Pravdepodobne na jeho vytvorenie nejakú dobu čakali, pripomienkovali ho a v pozadí bolo očakávanie, že bol vytvorený manuálne. Lenže tvorcovská scéna sa mení. Umelá inteligencia už neformuje len algoritmy platforiem, ale aj samotný obsah. A hoci na Slovensku a v Česku […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+