Zaujíma ma
21. novembra 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
21. novembra 2022

Mal by e-shop riešiť TikTok? Akým spôsobom úspešne rozbehnúť TikTok pri e-commerce projekte (Peter Šebo, PS:Digital)

2 min čítanie

TikTok je v rámci marketingu u nás ešte stále neprebádanou oblasťou, ktorá ponúka množstvo príležitostí nie len pre influencerov, ale aj pre obchodníkov. Vo štvrtok 24. novembra bude Peter Šebo, zakladateľ agentúry PS:Digital, organizovať výbornú online konferenciu s názvom „all about TikTok“, kde sa dozviete veľa zaujímavých vecí o tom, ako túto sociálnu sieť využiť v prospech vášho biznisu. A v tomto rozhovore nám porozprával aj o tom, prečo by mali TikTok vyskúšať majitelia e-shopov.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:54 O čom všetkom bude konferencia?
  • 01:42 Od akej veľkosti by mal e-shop premýšľať o TikToku?
  • 03:11 Ako by mal e-shop pristúpiť k forme obsahu na TikToku?
  • 07:47 Musia byť videá na TikToku iba zábavné?
  • 09:17 Aké „call to action“ prvky sa dajú použiť na TikToku?
  • 11:33 Potrebujú e-shopy na TikTok využívať freelancera?
  • 14:11 Musí byť tiktokový špecialista prítomný v kancelárii?
  • 18:24 Bude sa konferencia „all about TikTok“ venovať aj e-commerce?
  • 20:14 Pozvánka na konferenciu

Kliknite sem a zakúpte si vstupenky na online konferenciu Marketing RULEZZ all about TikTok >>

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Posledné
Obľúbené