Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Majiteľ Lidlu chce chrániť Európu pred kybernetickými útokmi

Skupina Schwarz Group koncom minulého roka získala izraelského špecialistu na kybernetickú bezpečnosť XM Cyber. So svojou ponukou prichádza do Nemecka.

Majiteľ Lidlu chce chrániť Európu pred kybernetickými útokmi

Spoločnosť XM Cyber, ktorá sa zaoberá bezpečnosťou internetových systémov, založil Tamir Pardo, bývalý šéf izraelskej spravodajskej služby.

Počítačová kriminalita spôsobuje obrovské hospodárske škody

Hackerské útoky a počítačová kriminalita sa stali všadeprítomnou hrozbou a spôsobujú obrovské ekonomické škody. Nemecké hospodárstvo prichádza ročne o 220 miliárd eur a táto suma sa každý rok zvyšuje. Spoločnosti naprieč celým spektrom, prevádzkovatelia kritickej infraštruktúry, ale aj orgány verejnej správy sú neustále vystavené možným útokom ransomvéru. Musia čeliť útokom na webové stránky a komunikačné prostriedky, ako aj útokom zameraným na zraniteľnosti IT produktov.

Kvôli počítačovej kriminalite prichádza nemecké hospodárstvo ročne o 220 miliárd eur. 

“Akvizíciou spoločnosti XM Cyber skupina Schwarz včas reagovala na situáciu zvýšenej kybernetickej hrozby. Zisťujeme, že zákazníci XM Cyber majú vďaka jedinečnej ochrane, ktorú táto technológia ponúka, významnú bezpečnostnú výhodu,” povedal Rolf Schumann, generálny riaditeľ spoločnosti Schwarz Digital. “Preto sme pripravili rozsiahlu ponuku pre nemecký a európsky trh.

Izraelská technológia pre Európanov

Izraelská spoločnosť mení spôsob, akým organizácie riešia súčasné kybernetické hrozby. “Riešenie XM Cyber nám umožňuje vidieť naše vlastné IT očami potenciálneho útočníka a identifikovať miesta útoku skôr, ako to urobí niekto iný. Nezáleží na tom, či ide o lokálnu infraštruktúru alebo hybridné cloudové systémy. XM Cyber odhalí a preruší možné cesty útoku,” vysvetľuje Christian Müller, generálny riaditeľ spoločnosti Schwarz IT. XM Cyber poskytuje dodatočnú bezpečnosť tým, že svoju technológiu neustále testuje nezávislý Fraunhoferov inštitút.

G7 vyzvala spoločnosti k intenzívnej účasti na posilnení kybernetickej bezpečnosti

Nedávno sa na stretnutí v Düsseldorfe ozvali nielen hlasy z nemeckej politiky, ale aj ministri digitálnych záležitostí krajín G7, ktorí oznámili opatrenia na posilnenie kybernetickej bezpečnosti a vyzvali spoločnosti na intenzívnu spoluúčasť.

“Technológia XM Cyber už teraz zabezpečuje bezpečnosť infraštruktúry skupiny Schwarz. Preto sú naše systémy vždy o krok vpred pred potenciálnymi útočníkmi. Zákazníci služby STACKIT Cloud budú môcť v budúcnosti využívať aj mimoriadnu úroveň zabezpečenia od spoločnosti XM Cyber,” dodáva Christian Müller.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+