Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Luxusné second hand kúsky nájdete aj na TikToku

TikTok pokračuje v rozširovaní svojej ponuky – spúšťa kategóriu "Preowned Luxury" v TikTok Shope. Najnovší prírastok umožňuje používateľom hľadať a kupovať autentické luxusné módne kúsky bez toho, aby opustili aplikáciu.

Luxusné second hand kúsky nájdete aj na TikToku
Zdroj: TikTok

S viac ako 10 miliónmi príspevkov s hashtagom #TikTokFashion sa platforma stala centrom pre určovanie trendov. Okrem módy ide aj o návody na líčenie, inšpirácie na outfity a udržateľnú módu. Zavedenie kategórie “Preowned Luxury” je v súlade s rastúcim dopytom po udržateľných a dostupných možnostiach luxusnej módy aj na TikToku.

Medzi významných partnerov v iniciatíve patria značky ako Luxe Collective, Sellier Knightsbridge, Sign of the Times, Hardly Ever Worn It a Break Archive. Každá značka prináša do platformy svoju jedinečnú ponuku a odborné znalosti, čím uspokojuje rôznorodý vkus a preferencie.

Jan Wilk, vedúci prevádzky TikTok Shop UK, zdôrazňuje, že platforma je odhodlaná rozširovať svoj sortiment:

“TikTok Shop je už teraz lídrom, pokiaľ ide o obchodovanie založené na objavovaní a vďaka živej módnej komunite, ktorej sa na TikToku darí. To obchodníkom poskytuje jedinečnú príležitosť osloviť nové publikum a zákazníkov inšpiratívnym a dostupným spôsobom, ako si osvojiťluxusnú módu.”

Spôsob, ako ľudia nakupujú sa mení a spolu s ním aj zameranie na produkty. Používatelia objavujú second hand výrobky a sú im otvorení aj vzhľadom k udržateľnosti a zároveň lepším cenám. C2C platformy rastú na popularite a TikTok Shop sa na tejto vlne vie zviezť.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+