2 min. čítanie

Luxusné second hand kúsky nájdete aj na TikToku

TikTok pokračuje v rozširovaní svojej ponuky – spúšťa kategóriu "Preowned Luxury" v TikTok Shope. Najnovší prírastok umožňuje používateľom hľadať a kupovať autentické luxusné módne kúsky bez toho, aby opustili aplikáciu.

Luxusné second hand kúsky nájdete aj na TikToku
Zdroj: TikTok

S viac ako 10 miliónmi príspevkov s hashtagom #TikTokFashion sa platforma stala centrom pre určovanie trendov. Okrem módy ide aj o návody na líčenie, inšpirácie na outfity a udržateľnú módu. Zavedenie kategórie “Preowned Luxury” je v súlade s rastúcim dopytom po udržateľných a dostupných možnostiach luxusnej módy aj na TikToku.

Medzi významných partnerov v iniciatíve patria značky ako Luxe Collective, Sellier Knightsbridge, Sign of the Times, Hardly Ever Worn It a Break Archive. Každá značka prináša do platformy svoju jedinečnú ponuku a odborné znalosti, čím uspokojuje rôznorodý vkus a preferencie.

Jan Wilk, vedúci prevádzky TikTok Shop UK, zdôrazňuje, že platforma je odhodlaná rozširovať svoj sortiment:

“TikTok Shop je už teraz lídrom, pokiaľ ide o obchodovanie založené na objavovaní a vďaka živej módnej komunite, ktorej sa na TikToku darí. To obchodníkom poskytuje jedinečnú príležitosť osloviť nové publikum a zákazníkov inšpiratívnym a dostupným spôsobom, ako si osvojiťluxusnú módu.”

Spôsob, ako ľudia nakupujú sa mení a spolu s ním aj zameranie na produkty. Používatelia objavujú second hand výrobky a sú im otvorení aj vzhľadom k udržateľnosti a zároveň lepším cenám. C2C platformy rastú na popularite a TikTok Shop sa na tejto vlne vie zviezť.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako nové funkcie Meta pomôžu e-shopom zvýšiť predaje počas sviatkov
4 min. čítanie

Ako nové funkcie Meta pomôžu e-shopom zvýšiť predaje počas sviatkov

Obdobie horlivého nakupovania sa blíži a spoločnosť Meta predstavila nové možnosti pre e-commerce segment. Novými nástrojmi chce pomôcť pri zvyšovaní predaja a efektívnejšom oslovení zákazníkov. Marketéri budú mať priestor na zvýraznenie či pripomenutie zliav, s Location Ads dokážu osloviť turistov a svoj priestor dostanú aj kamenné prevádzky. Tieto inovácie sľubujú optimalizovanejší a personalizovaný prístup k […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane
3 min. čítanie

Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane

S blížiacim sa obdobím Vianoc a Black Friday sa e-commerce firmy pripravujú na jedno z najrušnejších nákupných období roka. Meta a jej platformy, najmä Facebook a Instagram, zohrávajú kľúčovú úlohu v marketingových kampaniach po celý rok. Počas najväčších nákupných sviatkov ich marketéri, pochopiteľne, nemôžu vynechať. Meta vytvorila príručku s tipmi na optimalizáciu kampaní a zlepšenie […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?
3 min. čítanie

Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?

Sociálne médiá naďalej formujú spôsoby, akými firmy komunikujú so spotrebiteľmi. Report od spoločnosti Tubular so zameraním na sociálne médiá zdôrazňuje hlavné trendy a zmeny, na ktoré musia e-commerce profesionáli reagovať. Ak vás zaujíma vývoj sociálnych médií, pozrite sa na najdôležitejšie poznatky, ktoré vám pomôžu udržať si náskok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+