S viac ako 10 miliónmi príspevkov s hashtagom #TikTokFashion sa platforma stala centrom pre určovanie trendov. Okrem módy ide aj o návody na líčenie, inšpirácie na outfity a udržateľnú módu. Zavedenie kategórie “Preowned Luxury” je v súlade s rastúcim dopytom po udržateľných a dostupných možnostiach luxusnej módy aj na TikToku.
Medzi významných partnerov v iniciatíve patria značky ako Luxe Collective, Sellier Knightsbridge, Sign of the Times, Hardly Ever Worn It a Break Archive. Každá značka prináša do platformy svoju jedinečnú ponuku a odborné znalosti, čím uspokojuje rôznorodý vkus a preferencie.
Jan Wilk, vedúci prevádzky TikTok Shop UK, zdôrazňuje, že platforma je odhodlaná rozširovať svoj sortiment:
“TikTok Shop je už teraz lídrom, pokiaľ ide o obchodovanie založené na objavovaní a vďaka živej módnej komunite, ktorej sa na TikToku darí. To obchodníkom poskytuje jedinečnú príležitosť osloviť nové publikum a zákazníkov inšpiratívnym a dostupným spôsobom, ako si osvojiťluxusnú módu.”
Spôsob, ako ľudia nakupujú sa mení a spolu s ním aj zameranie na produkty. Používatelia objavujú second hand výrobky a sú im otvorení aj vzhľadom k udržateľnosti a zároveň lepším cenám. C2C platformy rastú na popularite a TikTok Shop sa na tejto vlne vie zviezť.