Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Luxusné second hand kúsky nájdete aj na TikToku

TikTok pokračuje v rozširovaní svojej ponuky – spúšťa kategóriu "Preowned Luxury" v TikTok Shope. Najnovší prírastok umožňuje používateľom hľadať a kupovať autentické luxusné módne kúsky bez toho, aby opustili aplikáciu.

Luxusné second hand kúsky nájdete aj na TikToku
Zdroj: TikTok

S viac ako 10 miliónmi príspevkov s hashtagom #TikTokFashion sa platforma stala centrom pre určovanie trendov. Okrem módy ide aj o návody na líčenie, inšpirácie na outfity a udržateľnú módu. Zavedenie kategórie „Preowned Luxury“ je v súlade s rastúcim dopytom po udržateľných a dostupných možnostiach luxusnej módy aj na TikToku.

Medzi významných partnerov v iniciatíve patria značky ako Luxe Collective, Sellier Knightsbridge, Sign of the Times, Hardly Ever Worn It a Break Archive. Každá značka prináša do platformy svoju jedinečnú ponuku a odborné znalosti, čím uspokojuje rôznorodý vkus a preferencie.

Jan Wilk, vedúci prevádzky TikTok Shop UK, zdôrazňuje, že platforma je odhodlaná rozširovať svoj sortiment:

“TikTok Shop je už teraz lídrom, pokiaľ ide o obchodovanie založené na objavovaní a vďaka živej módnej komunite, ktorej sa na TikToku darí. To obchodníkom poskytuje jedinečnú príležitosť osloviť nové publikum a zákazníkov inšpiratívnym a dostupným spôsobom, ako si osvojiťluxusnú módu.”

Spôsob, ako ľudia nakupujú sa mení a spolu s ním aj zameranie na produkty. Používatelia objavujú second hand výrobky a sú im otvorení aj vzhľadom k udržateľnosti a zároveň lepším cenám. C2C platformy rastú na popularite a TikTok Shop sa na tejto vlne vie zviezť.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe