2 min. čítanie

Logistický operátor WE|DO rozširuje sieť výdajných miest a hľadá dopravcov

Tento rok sa spoločnosť WE|DO stala hlavným prepravným partnerom platformy Allegro na českom trhu a očakáva zvýšený záujem o jej služby. Aktuálne doručuje do viac ako 1500 výdajných miest a v blízkej dobe počíta s ďalším navýšením počtu.

Logistický operátor WE|DO rozširuje sieť výdajných miest a hľadá dopravcov

Logistický operátor WE|DO rozširuje svoju sieť výdajných miest a počet výdajných boxov, aby sa pripravil na predvianočný nárast objemu zásielok. Spoločnosť v tomto roku rozšírila sieť výdajných miest o štvrtinu, v blízkej dobe počíta s ďalším navýšením počtu až na 1800. WE|DO využíva na distribúciu zásielok vlastné výdajné miesta, výdajné boxy a zásielky domov.

„V predvianočnom období je každoročne o služby prepravných spoločností najväčší záujem. Počítame s tým, že v poslednom štvrťroku vzrastie počet doručených zásielok o desiatky percent a chceme byť na tento rast dobre pripravení,“ vysvetľuje Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WE|DO.

WE|DO naberá nových dopravcov a kuriérov s vlastnou dodávkou alebo celou flotilou: „Aby sme tento nárast nových zásielok boli schopní aj do budúcna, v požadovanej kvalite pokryť, naberáme nových dopravcov a kuriérov, a to nielen na predvianočné obdobie, ale aj na dlhodobú spoluprácu,“ vysvetľuje Denisa Uhrová, HR Business Partner spoločnosti. Firma aktuálne spolupracuje s 350 kuriérmi, 1 400 výdajnými miestami a doručuje do viac než 1500 výdajných boxov. Zásielky pokrýva v Česku, na Slovensku a v rámci ČR rozváža aj zásielky z Poľska.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein