2 min. čítanie

Logistický operátor WE|DO rozširuje sieť výdajných miest a hľadá dopravcov

Tento rok sa spoločnosť WE|DO stala hlavným prepravným partnerom platformy Allegro na českom trhu a očakáva zvýšený záujem o jej služby. Aktuálne doručuje do viac ako 1500 výdajných miest a v blízkej dobe počíta s ďalším navýšením počtu.

Logistický operátor WE|DO rozširuje sieť výdajných miest a hľadá dopravcov

Logistický operátor WE|DO rozširuje svoju sieť výdajných miest a počet výdajných boxov, aby sa pripravil na predvianočný nárast objemu zásielok. Spoločnosť v tomto roku rozšírila sieť výdajných miest o štvrtinu, v blízkej dobe počíta s ďalším navýšením počtu až na 1800. WE|DO využíva na distribúciu zásielok vlastné výdajné miesta, výdajné boxy a zásielky domov.

„V predvianočnom období je každoročne o služby prepravných spoločností najväčší záujem. Počítame s tým, že v poslednom štvrťroku vzrastie počet doručených zásielok o desiatky percent a chceme byť na tento rast dobre pripravení,“ vysvetľuje Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WE|DO.

WE|DO naberá nových dopravcov a kuriérov s vlastnou dodávkou alebo celou flotilou: „Aby sme tento nárast nových zásielok boli schopní aj do budúcna, v požadovanej kvalite pokryť, naberáme nových dopravcov a kuriérov, a to nielen na predvianočné obdobie, ale aj na dlhodobú spoluprácu,“ vysvetľuje Denisa Uhrová, HR Business Partner spoločnosti. Firma aktuálne spolupracuje s 350 kuriérmi, 1 400 výdajnými miestami a doručuje do viac než 1500 výdajných boxov. Zásielky pokrýva v Česku, na Slovensku a v rámci ČR rozváža aj zásielky z Poľska.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+