2 min. čítanie

Logistická divízia spoločnosti Alibaba sa pripojila k DHL v Poľsku

Cainiao sa spája s prepravcom balíkov DHL. Obe spoločnosti investujú približne 60 miliónov eur do siete balíkomatov a chcú sa stať najväčšou sieťou na doručovanie balíkov  v Poľsku.

Logistická divízia spoločnosti Alibaba sa pripojila k DHL v Poľsku

Sieť balíkomatov za 60 miliónov eur

Prepravca DHL získal akcie spoločnosti Cainiao. Spoločnosti zlúčia svoje existujúce balíkomaty do jednej siete, aktuálne prevádzkujú 1200 výdajných skriniek.

Okrem toho investujú 60 miliónov eur do vybudovania ďalších balíkomatov v celej krajine. V konečnom dôsledku sa DHL a Cainiao chcú stať najväčšou sieťou pre doručovanie balíkov mimo domu na poľskom trhu. Musia sa však popasovať s obľúbeným konkurentom.

Poľsko má celkovo približne 18 000 balíkomatov, ktoré väčšinou vlastní konkurenčná spoločnosť InPost. Podľa spoločnosti DHL až 40 percent poľských spotrebiteľov uprednostňuje doručovanie do automatických balíkomatov.

Očakáva sa, že poľský elektronický obchod sa do roku 2027 zdvojnásobí.

Pablo Ciano, generálny riaditeľ DHL eCommerce Solutions: “Poľský trh elektronického obchodu rastie rýchlejšie ako takmer akýkoľvek iný trh v Európe a očakáva sa, že do roku 2027 sa zdvojnásobí. V rámci spolupráce so spoločnosťou Cainiao posilňujeme našu pozíciu spoľahlivého poskytovateľa balíkových služieb a vytvárame rozsiahlu sieť najmodernejších balíkových skriniek.”

Európska expanzia spoločnosti Alibaba

Alibaba v posledných rokoch rozširuje svoju prítomnosť v Európe. Jej logistická odnož Cainiao nedávno otvorila centrálu v Belgicku. Spoločnosť tiež vlastní triediace centrá a balíkomaty v Španielsku a Francúzsku. Trhovisko Lazada, ktoré Alibaba vlastní, vstúpilo do Európy len minulý rok.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+