2 min. čítanie

Live chat na e-shope sa dá aj delegovať. Zlepšite a zrýchlite komunikáciu a zarobte viac vďaka Reago (Dalibor Palšovič)

Dalibor Palšovič, Sales Manager z firmy Reago, nám v tomto rozhovore priblížil, ako pristupovať k live chatom na webe, ako sa o nich starať, riadiť ich, ako sa dajú delegovať, no a tiež to, ako si môžete prenajať perfektného operátora live chatu, ktorý vám ušetrí kopec času a zároveň zvýši konverzný pomer vášho e-shopu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:13 Koľko e-shopov na Slovensku používa live chat?
  • 02:51 Aké sú hlavné benefity dobre nastaveného live chatu?
  • 05:34 Oplatí sa mať na webe „falošný“ live chat s kontaktným formulárom?
  • 07:17 Pre aké veľké firmy je live chat prínosný?
  • 09:05 V ktorých hodinách počas dňa píše na live chat najviac ľudí?
  • 11:06 Kedy sú operátori Reago pre live chaty dostupní a ako to funguje?
  • 16:09 Ako Reago zvláda live chat e-shopu superzoo.sk?
  • 17:30 Ako sa vypracuje znalostná databáza klientov?
  • 20:19 Ktorým klientom sa skutočne oplatí takýto rýchly zákaznícky servis?
  • 22:30 Dá sa nejako merať úspech live chatu na webe?
  • 25:04 Čo všetko musí klient pripraviť pred spoluprácou s Reago?
  • 27:25 Ako sa stavia Reago k chatbotom?
  • 29:09 Dokáže operátor odpovedať aj na otázky ohľadom objednávok?
  • 31:47 Záver

Rozhovor je pripravený v spolupráci s firmou Reago.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+