2 min. čítanie

LinkedIn predstavil nový nástroj s využitím AI pre nábor, marketing a predaj

Pracovné prostredie sa rýchlo mení a HR oddelenia potrebujú reagovať rovnako rýchlo. LinkedIn, ktorý firmy často využívajú na nábory, teraz testuje nové nástroje. Aktualizovaná verzia Recruiter 2024 využije AI a podporovanú skúsenosť z LinkedIn Learning. HR profesionálom sľubuje lepšie zvládanie náročného procesu náboru a školení.

LinkedIn predstavil nový nástroj s využitím AI pre nábor, marketing a predaj

Nová verzia Recruiter 2024 využíva umelú inteligenciu a dáta z LinkedIn platformy s viac ako 950 miliónmi profesionálov, 65 miliónmi firiem a 40 000 zručnosťami na rýchlejšie a efektívnejšie vyhľadávanie kvalifikovaných kandidátov. Pomáha HR lídrom formulovať ich náborové ciele v prirodzenom jazyku a ponúka vyššiu kvalitu odporúčaných kandidátov z rozsiahlejšieho poľa, nielen z veľkých firiem.

Zdroj: LinkedIn

Nová cesta k relevantnejším kandidátom

Sieť nedávno predstavila funkcie Sales Navigator rozšíreného o AI a Account IQ pre efektívnejšie vyhľadávanie účtov a zákazníkov. Pri hľadaní kandidátov sa program bude spoliehať na umelú inteligenciu, aby odvodil vhodných typ uchádzača, ktorého zamestnávateľ hľadá. Sľubuje ponúknuť kvalitnejšie odporúčania kandidátov, dokonca preskúma širší okruh kandidátov, ktorý presahuje rámec veľkých spoločností, ktoré sa tradične považujú za predvolené možnosti.

„Zaujímavou možnosťou AI je jej schopnosť prevziať niektoré z monotónnych úloh každodenného života pracovníkov, čím sa uvoľní čas na strategické a ľudskejšie aspekty ich práce. Chceme našim klientom pomôcť odomknúť vyššiu produktivitu a zameriavať sa na prácu s väčším vplyvom,” vyjadril sa generálny riaditeľ LinkedIn Ryan Roslansky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+