2 min. čítanie

LinkedIn predstavil nový nástroj s využitím AI pre nábor, marketing a predaj

Pracovné prostredie sa rýchlo mení a HR oddelenia potrebujú reagovať rovnako rýchlo. LinkedIn, ktorý firmy často využívajú na nábory, teraz testuje nové nástroje. Aktualizovaná verzia Recruiter 2024 využije AI a podporovanú skúsenosť z LinkedIn Learning. HR profesionálom sľubuje lepšie zvládanie náročného procesu náboru a školení.

LinkedIn predstavil nový nástroj s využitím AI pre nábor, marketing a predaj

Nová verzia Recruiter 2024 využíva umelú inteligenciu a dáta z LinkedIn platformy s viac ako 950 miliónmi profesionálov, 65 miliónmi firiem a 40 000 zručnosťami na rýchlejšie a efektívnejšie vyhľadávanie kvalifikovaných kandidátov. Pomáha HR lídrom formulovať ich náborové ciele v prirodzenom jazyku a ponúka vyššiu kvalitu odporúčaných kandidátov z rozsiahlejšieho poľa, nielen z veľkých firiem.

Zdroj: LinkedIn

Nová cesta k relevantnejším kandidátom

Sieť nedávno predstavila funkcie Sales Navigator rozšíreného o AI a Account IQ pre efektívnejšie vyhľadávanie účtov a zákazníkov. Pri hľadaní kandidátov sa program bude spoliehať na umelú inteligenciu, aby odvodil vhodných typ uchádzača, ktorého zamestnávateľ hľadá. Sľubuje ponúknuť kvalitnejšie odporúčania kandidátov, dokonca preskúma širší okruh kandidátov, ktorý presahuje rámec veľkých spoločností, ktoré sa tradične považujú za predvolené možnosti.

„Zaujímavou možnosťou AI je jej schopnosť prevziať niektoré z monotónnych úloh každodenného života pracovníkov, čím sa uvoľní čas na strategické a ľudskejšie aspekty ich práce. Chceme našim klientom pomôcť odomknúť vyššiu produktivitu a zameriavať sa na prácu s väčším vplyvom,” vyjadril sa generálny riaditeľ LinkedIn Ryan Roslansky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+