2 min. čítanie

LinkedIn predstavil nový nástroj s využitím AI pre nábor, marketing a predaj

Pracovné prostredie sa rýchlo mení a HR oddelenia potrebujú reagovať rovnako rýchlo. LinkedIn, ktorý firmy často využívajú na nábory, teraz testuje nové nástroje. Aktualizovaná verzia Recruiter 2024 využije AI a podporovanú skúsenosť z LinkedIn Learning. HR profesionálom sľubuje lepšie zvládanie náročného procesu náboru a školení.

LinkedIn predstavil nový nástroj s využitím AI pre nábor, marketing a predaj

Nová verzia Recruiter 2024 využíva umelú inteligenciu a dáta z LinkedIn platformy s viac ako 950 miliónmi profesionálov, 65 miliónmi firiem a 40 000 zručnosťami na rýchlejšie a efektívnejšie vyhľadávanie kvalifikovaných kandidátov. Pomáha HR lídrom formulovať ich náborové ciele v prirodzenom jazyku a ponúka vyššiu kvalitu odporúčaných kandidátov z rozsiahlejšieho poľa, nielen z veľkých firiem.

Zdroj: LinkedIn

Nová cesta k relevantnejším kandidátom

Sieť nedávno predstavila funkcie Sales Navigator rozšíreného o AI a Account IQ pre efektívnejšie vyhľadávanie účtov a zákazníkov. Pri hľadaní kandidátov sa program bude spoliehať na umelú inteligenciu, aby odvodil vhodných typ uchádzača, ktorého zamestnávateľ hľadá. Sľubuje ponúknuť kvalitnejšie odporúčania kandidátov, dokonca preskúma širší okruh kandidátov, ktorý presahuje rámec veľkých spoločností, ktoré sa tradične považujú za predvolené možnosti.

„Zaujímavou možnosťou AI je jej schopnosť prevziať niektoré z monotónnych úloh každodenného života pracovníkov, čím sa uvoľní čas na strategické a ľudskejšie aspekty ich práce. Chceme našim klientom pomôcť odomknúť vyššiu produktivitu a zameriavať sa na prácu s väčším vplyvom,“ vyjadril sa generálny riaditeľ LinkedIn Ryan Roslansky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge