V prieskume LinkedInu určili B2B marketéri ako hlavnú výzvu oslovenie 95 % potenciálnych zákazníkov, ktorí aktívne nehľadajú riešenia. Keď vezmeme do úvahy fakt, že 81 % B2B nákupcov automaticky preferuje známe značky, situácia je o to obtiažnejšia.
Dôkladné pochopenie preferencií zákazníkov a strategické zosúladenie kampane s firemnými cieľmi sú nevyhnutné pre úspech.
Dôležité zistenia z výskumu
Rozsiahla štúdia Business of Influence od LinkedIn zahŕňa viac ako 1 700 B2B technologických nákupcov z USA, Veľkej Británie a Indie. Odhaľuje zaujímavé vzorce v spôsobe, ako títo zákazníci prijímajú informácie.
Vplyv videa a influnecerov
Podľa 63 % B2B nákupcov zohrávajú krátke videá na sociálnych sieťach rozhodujúcu úlohu pri nákupných rozhodnutiach. Pozoruhodné je, že 80 % konzumentov video obsahu pokladá videá vytvorené influencermi za jeden z najpresvedčivejších B2B formátov obsahu.
67 % nákupcov, ktorí poznajú B2B influencer marketing, zdôraznilo jeho dôležitosť pri rozhodovaní sa. 53 % B2B nákupcov uvádza odbornú spôsobilosť ako najdôležitejší atribút influencera.
Podľa ich interných metrík video obsah poháňa rast platformy LinkedIn, čo dokazuje ročný 34 % nárast nahrávania.
Vylepšené funkcie na LinkedIn
Tento štvrťrok prichádzajú nové funkcie. Je to reakcia na 14-percentný nárast živých udalostí za posledný rok a 2,3-krát vyššiu mieru preklikov reklám Thought Leader v porovnaní s tradičnými obrázkovými reklamami.
- Integrácia reklám Thought Leader: Ide o spojenie príspevkov členov o live eventoch firemného profilu s 30-sekundovými ukážkovými videami na efektívnu propagáciu udalostí.
- Presné cielenie: Možnosť lepšieho lokálneho zacielenia na vytváranie personalizovaných zážitkov z udalostí.
- Rozšírenie obsahu: Možnosť propagácie dokumentov (napr. e-ookov) a videí v rámci kampaní.
- Nové ciele kampaní: Zameranie na zobrazenia videí, konverzie na webových stránkach, zvýšenie zapojenia a budovanie povedomia o značke.
Beta verzia LinkedIn Accelerate s AI nástrojmi je teraz dostupná v angličtine. Podporuje generovanie kontaktov a návštevy webových stránok vo všetkých jazykoch po celom svete. V nasledujúcich mesiacoch pribudnú nové formáty a ciele kampaní.