
LinkedIn uviedol, že vďaka integrácii technológie Oribi do platformy marketingových riešení budú môcť jeho zákazníci využívať výhody lepšej atribúcie kampaní s cieľom optimalizovať návratnosť investícií do svojich reklamných stratégií.
“To znamená, že naši zákazníci budú môcť jednoduchšie merať konverzie webových stránok pomocou automatizovaných tagov a bezkódovej technológie, vytvárať publiká efektívnejším spôsobom, a to tak, že sa v prvom rade zameraná na ochranu osobných údajov,” uvádza vo vyhlásení Tomer Cohen, produktový riaditeľ spoločnosti LinkedIn.
Súčasný tím Oribi sa pripojí k LinkedIn v Tel Avive
V rámci dohody otvorí spoločnosť LinkedIn aj novú kanceláriu v izraelskom Tel Avive, čím rozšíri svoje pole pôsobnosti na globálnej úrovni. Po uzavretí transakcie sa očakáva, že niekoľko členov tímu Oribi, vrátane zakladateľky a Iris Shoor, sa pripojí k spoločnosti LinkedIn a bude pôsobiť v telavivskej kancelárii.

Zakladateľka Oribi Iris Shoor so svojím tímom. zdroj: LinkedIn
Niekoľko členov tímu Oribi, vrátane zakladateľky Iris Shoor, sa pripojí k spoločnosti LinkedIn a bude pôsobiť v telavivskej kancelárii.
“Tím Oribi prináša hlboké analytické skúsenosti, ktoré pomôžu zlepšiť možnosti našej atribučnej technológie. Pomôžeme marketérom nájsť potenciálnych zákazníkov alebo personalistom identifikovať správnych kandidátov. Akvizícia nám pomôže aj naďalej poskytovať služby a hodnoty, ktoré naplnia potreby našich zákazníkov.”
Zákazníci a partneri využívajú LinkedIn na budovanie svojej značky, komunikáciu so svojím profesionálnym publikom a rozvoj podnikania. Atribučné modely umožňujú získať viac informácií o výkonnosti reklám a môžu vám pomôcť optimalizovať cesty ku konverziám.