Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

LinkedIn chce B2B marketérom priniesť lepšie nástroje

Nové vylepšenia v reklamnej platforme LinkedInu zohrávajú kľúčovú úlohu pri hlbšom meraní vplyvu kampaní. Chcú pomôcť s obmedzením cookies tretích strán aj spresniť konverzie.

LinkedIn chce B2B marketérom priniesť lepšie nástroje
Zdroj: Depositphotos

Presnejšie merania s CAPI

Nástroj Conversion API (CAPI), je navrhnutý tak, aby ponúkol presnejšie merania v súlade s GDPR. Cieľom CAPI je poskytnúť marketérom spôsob, ako merať účinky reklamných kampaní v prostredí, kde sú súbory cookies tretích strán obmedzené a je potrebné dodržiavať pravidlá ochrany osobných údajov.

Marketéri budú môcť sledovať, ako reklamné kampane ovplyvňujú rôzne akcie – napríklad návštevy na webovej stránke, predaje cez telefón a získavanie potenciálnych zákazníkov osobne na podujatiach.

CAPI umožňuje plnú kontrolu nad údajmi a zlepšuje meranie celého funnela bez potreby cookies. V skúšobnej štúdii beta kampaní sa ukázal 31 % nárast priradených konverzií a 20 % zníženie nákladov na jednu akciu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Lepší tracking s Website actions 

Ďalším krokom v zlepšovaní výkonu je funkcia Website Actions, ktorá je zameraná na eliminovanie zmeškaných alebo nepresných konverzií. Umožňuje jednoduché meranie a opätovné cielenie kliknutí na buttony na webových stránkach bez potreby trackovania udalostí. Používatelia tejto funkcie môžu podľa LinkedIn očakávať časové úspory a zvýšenie výkonu, pričom sa automaticky zachytávajú akcie na základe CTA, návštev stránok a ďalších údajov. Prvé výsledky používateľov tejto funkcie zahŕňajú pozoruhodné 33% zvýšenie CTR pre kampane sledovania konverzií a 31 % zvýšenie CTR pre kampane webového retargetingu.

“Vypočuli sme marketérov, ktorí sú frustrovaní z manuálneho vytvárania pravidiel konverzie a opätovného cielenia publika pre každú stránku na ich webovej lokalite. Funkcia Website Actions šetrí čas a zvyšuje výkon vďaka bezproblémovému zachytávaniu akcií na základe CTA, návštev stránky a údajov. To všetko sa deje automaticky, bez starostí s dodatočným kódom na stránke,” uvádza LinkedIn vo vyjadrení.

Vylepšenia v Document Ads

Document Ads patria podľa platformy medzi najobľúbenejšie a najjedinečnejšie typy reklám na LinkedIn. Umožňujú inzerentom propagovať dokumenty ako napríklad e-booky, príručky či prezentácie priamo v kanáli LinkedIn. Členovia si môžu jednoducho prečítať a stiahnuť obsah bez toho, aby museli platformu opustiť. Poskytuje možnosť zdieľať obsah všetkým alebo sprístupniť ho s formulárom Lead Gen a získavať cenné kontakty.

LinkedIn teraz službu vylepšil o retargeting, ktorý umožňuje zapojiť zákazníkov, ktorí už interagovali s Document Ads. Sľubuje si od toho presnejšie smerovanie do funnela.

Ďalej umožňuje pridať nové ciele ako napríklad návštevy webových stránok a konverzie webových stránok, ktoré budú viesť k akciám na vstupných stránkach. Tým chce zvýšiť účinnosť kampaní.

Sprístupnil distribúciu v sieti LAN, ktorá môže zvýšiť doručenie a nákladovú efektívnosť.

“Retargetingové kampane využívajúce Document Ads zaznamenali približne 2-násobne vyššie CTR v porovnaní s retargetingovými kampaňami využívajúcimi lead gen formuláre. Teraz sú Document Ads všestrannejšie ako kedykoľvek predtým a umožňujú vám inšpirovať vaše publikum myšlienkovým vedením a zbierať potenciálnych zákazníkov vo veľkom rozsahu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+