3 min. čítanie

LinkedIn chce B2B marketérom priniesť lepšie nástroje

Nové vylepšenia v reklamnej platforme LinkedInu zohrávajú kľúčovú úlohu pri hlbšom meraní vplyvu kampaní. Chcú pomôcť s obmedzením cookies tretích strán aj spresniť konverzie.

LinkedIn chce B2B marketérom priniesť lepšie nástroje
Zdroj: Depositphotos

Presnejšie merania s CAPI

Nástroj Conversion API (CAPI), je navrhnutý tak, aby ponúkol presnejšie merania v súlade s GDPR. Cieľom CAPI je poskytnúť marketérom spôsob, ako merať účinky reklamných kampaní v prostredí, kde sú súbory cookies tretích strán obmedzené a je potrebné dodržiavať pravidlá ochrany osobných údajov.

Marketéri budú môcť sledovať, ako reklamné kampane ovplyvňujú rôzne akcie – napríklad návštevy na webovej stránke, predaje cez telefón a získavanie potenciálnych zákazníkov osobne na podujatiach.

CAPI umožňuje plnú kontrolu nad údajmi a zlepšuje meranie celého funnela bez potreby cookies. V skúšobnej štúdii beta kampaní sa ukázal 31 % nárast priradených konverzií a 20 % zníženie nákladov na jednu akciu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Lepší tracking s Website actions 

Ďalším krokom v zlepšovaní výkonu je funkcia Website Actions, ktorá je zameraná na eliminovanie zmeškaných alebo nepresných konverzií. Umožňuje jednoduché meranie a opätovné cielenie kliknutí na buttony na webových stránkach bez potreby trackovania udalostí. Používatelia tejto funkcie môžu podľa LinkedIn očakávať časové úspory a zvýšenie výkonu, pričom sa automaticky zachytávajú akcie na základe CTA, návštev stránok a ďalších údajov. Prvé výsledky používateľov tejto funkcie zahŕňajú pozoruhodné 33% zvýšenie CTR pre kampane sledovania konverzií a 31 % zvýšenie CTR pre kampane webového retargetingu.

“Vypočuli sme marketérov, ktorí sú frustrovaní z manuálneho vytvárania pravidiel konverzie a opätovného cielenia publika pre každú stránku na ich webovej lokalite. Funkcia Website Actions šetrí čas a zvyšuje výkon vďaka bezproblémovému zachytávaniu akcií na základe CTA, návštev stránky a údajov. To všetko sa deje automaticky, bez starostí s dodatočným kódom na stránke,” uvádza LinkedIn vo vyjadrení.

Vylepšenia v Document Ads

Document Ads patria podľa platformy medzi najobľúbenejšie a najjedinečnejšie typy reklám na LinkedIn. Umožňujú inzerentom propagovať dokumenty ako napríklad e-booky, príručky či prezentácie priamo v kanáli LinkedIn. Členovia si môžu jednoducho prečítať a stiahnuť obsah bez toho, aby museli platformu opustiť. Poskytuje možnosť zdieľať obsah všetkým alebo sprístupniť ho s formulárom Lead Gen a získavať cenné kontakty.

LinkedIn teraz službu vylepšil o retargeting, ktorý umožňuje zapojiť zákazníkov, ktorí už interagovali s Document Ads. Sľubuje si od toho presnejšie smerovanie do funnela.

Ďalej umožňuje pridať nové ciele ako napríklad návštevy webových stránok a konverzie webových stránok, ktoré budú viesť k akciám na vstupných stránkach. Tým chce zvýšiť účinnosť kampaní.

Sprístupnil distribúciu v sieti LAN, ktorá môže zvýšiť doručenie a nákladovú efektívnosť.

“Retargetingové kampane využívajúce Document Ads zaznamenali približne 2-násobne vyššie CTR v porovnaní s retargetingovými kampaňami využívajúcimi lead gen formuláre. Teraz sú Document Ads všestrannejšie ako kedykoľvek predtým a umožňujú vám inšpirovať vaše publikum myšlienkovým vedením a zbierať potenciálnych zákazníkov vo veľkom rozsahu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+