Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

LinkedIn chce B2B marketérom priniesť lepšie nástroje

Nové vylepšenia v reklamnej platforme LinkedInu zohrávajú kľúčovú úlohu pri hlbšom meraní vplyvu kampaní. Chcú pomôcť s obmedzením cookies tretích strán aj spresniť konverzie.

LinkedIn chce B2B marketérom priniesť lepšie nástroje
Zdroj: Depositphotos

Presnejšie merania s CAPI

Nástroj Conversion API (CAPI), je navrhnutý tak, aby ponúkol presnejšie merania v súlade s GDPR. Cieľom CAPI je poskytnúť marketérom spôsob, ako merať účinky reklamných kampaní v prostredí, kde sú súbory cookies tretích strán obmedzené a je potrebné dodržiavať pravidlá ochrany osobných údajov.

Marketéri budú môcť sledovať, ako reklamné kampane ovplyvňujú rôzne akcie – napríklad návštevy na webovej stránke, predaje cez telefón a získavanie potenciálnych zákazníkov osobne na podujatiach.

CAPI umožňuje plnú kontrolu nad údajmi a zlepšuje meranie celého funnela bez potreby cookies. V skúšobnej štúdii beta kampaní sa ukázal 31 % nárast priradených konverzií a 20 % zníženie nákladov na jednu akciu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Lepší tracking s Website actions 

Ďalším krokom v zlepšovaní výkonu je funkcia Website Actions, ktorá je zameraná na eliminovanie zmeškaných alebo nepresných konverzií. Umožňuje jednoduché meranie a opätovné cielenie kliknutí na buttony na webových stránkach bez potreby trackovania udalostí. Používatelia tejto funkcie môžu podľa LinkedIn očakávať časové úspory a zvýšenie výkonu, pričom sa automaticky zachytávajú akcie na základe CTA, návštev stránok a ďalších údajov. Prvé výsledky používateľov tejto funkcie zahŕňajú pozoruhodné 33% zvýšenie CTR pre kampane sledovania konverzií a 31 % zvýšenie CTR pre kampane webového retargetingu.

“Vypočuli sme marketérov, ktorí sú frustrovaní z manuálneho vytvárania pravidiel konverzie a opätovného cielenia publika pre každú stránku na ich webovej lokalite. Funkcia Website Actions šetrí čas a zvyšuje výkon vďaka bezproblémovému zachytávaniu akcií na základe CTA, návštev stránky a údajov. To všetko sa deje automaticky, bez starostí s dodatočným kódom na stránke,” uvádza LinkedIn vo vyjadrení.

Vylepšenia v Document Ads

Document Ads patria podľa platformy medzi najobľúbenejšie a najjedinečnejšie typy reklám na LinkedIn. Umožňujú inzerentom propagovať dokumenty ako napríklad e-booky, príručky či prezentácie priamo v kanáli LinkedIn. Členovia si môžu jednoducho prečítať a stiahnuť obsah bez toho, aby museli platformu opustiť. Poskytuje možnosť zdieľať obsah všetkým alebo sprístupniť ho s formulárom Lead Gen a získavať cenné kontakty.

LinkedIn teraz službu vylepšil o retargeting, ktorý umožňuje zapojiť zákazníkov, ktorí už interagovali s Document Ads. Sľubuje si od toho presnejšie smerovanie do funnela.

Ďalej umožňuje pridať nové ciele ako napríklad návštevy webových stránok a konverzie webových stránok, ktoré budú viesť k akciám na vstupných stránkach. Tým chce zvýšiť účinnosť kampaní.

Sprístupnil distribúciu v sieti LAN, ktorá môže zvýšiť doručenie a nákladovú efektívnosť.

“Retargetingové kampane využívajúce Document Ads zaznamenali približne 2-násobne vyššie CTR v porovnaní s retargetingovými kampaňami využívajúcimi lead gen formuláre. Teraz sú Document Ads všestrannejšie ako kedykoľvek predtým a umožňujú vám inšpirovať vaše publikum myšlienkovým vedením a zbierať potenciálnych zákazníkov vo veľkom rozsahu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+