1 min. čítanie

LINKEDIN – AKO SA DÁ VYUŽIŤ PRE B2B BIZNIS (MIKI PLICHTA, LINKEDIN STORYTELLER)

Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov, ktoré spravuje a zároveň verí v silu rozprávania príbehov.  Ako prvý Slovák dosiahol 1000 lajkov na LinkedIn príspevku. V rozhovore sa dozviete ako využiť LinkedIn pre B2B marketing, ale aj na osobné účely. 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

    • 0:41 Charakteristika siete LinkedIn a prečo si na nej založiť profil?
    • 4:38 Prečo Miki na tejto sieti pôsobí pod prezývkou a nie skutočným menom?
    • 6:11 Aké sú tipy pre skutočne viditeľný profil?
    • 8:35 Je veľký rozdiel medzi osobným a firemný profilom?
    • 10:48 Aký typ obsahu odporúča Miki publikovať na firemných stránkach?
    • 14:30 Čo je to inbound metodika?
    • 16:43 Eventy na sieti LinkedIn – ako ich využiť?
    • 20:13 Fungujú eventy aj pre B2B firmy?
    • 20:39 Ako sa získavajú spojenia (kontakty)?
    • 21:55 Akým spôsobom dostať ľudí na svoj firemný profil?
    • 26:41 Ako ďalej pracovať so získanými spojeniami (kontaktmi)?
    • 28:34 Konkrétne tipy na záver pre dobre vyplnený profil

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+