Zaujíma ma
7. januára 2020

Veronika Pečimon Hesková

Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
7. januára 2020

LINKEDIN – AKO SA DÁ VYUŽIŤ PRE B2B BIZNIS (MIKI PLICHTA, LINKEDIN STORYTELLER)

2 min čítanie

Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov, ktoré spravuje a zároveň verí v silu rozprávania príbehov.  Ako prvý Slovák dosiahol 1000 lajkov na LinkedIn príspevku. V rozhovore sa dozviete ako využiť LinkedIn pre B2B marketing, ale aj na osobné účely. 

V rozhovore sa dozviete:

    • 0:41 Charakteristika siete LinkedIn a prečo si na nej založiť profil?
    • 4:38 Prečo Miki na tejto sieti pôsobí pod prezývkou a nie skutočným menom?
    • 6:11 Aké sú tipy pre skutočne viditeľný profil?
    • 8:35 Je veľký rozdiel medzi osobným a firemný profilom?
    • 10:48 Aký typ obsahu odporúča Miki publikovať na firemných stránkach?
    • 14:30 Čo je to inbound metodika?
    • 16:43 Eventy na sieti LinkedIn – ako ich využiť?
    • 20:13 Fungujú eventy aj pre B2B firmy?
    • 20:39 Ako sa získavajú spojenia (kontakty)?
    • 21:55 Akým spôsobom dostať ľudí na svoj firemný profil?
    • 26:41 Ako ďalej pracovať so získanými spojeniami (kontaktmi)?
    • 28:34 Konkrétne tipy na záver pre dobre vyplnený profil

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Veronika Pečimon Hesková

Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.