1 min. čítanie

LINKEDIN – AKO SA DÁ VYUŽIŤ PRE B2B BIZNIS (MIKI PLICHTA, LINKEDIN STORYTELLER)

Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov, ktoré spravuje a zároveň verí v silu rozprávania príbehov.  Ako prvý Slovák dosiahol 1000 lajkov na LinkedIn príspevku. V rozhovore sa dozviete ako využiť LinkedIn pre B2B marketing, ale aj na osobné účely. 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

    • 0:41 Charakteristika siete LinkedIn a prečo si na nej založiť profil?
    • 4:38 Prečo Miki na tejto sieti pôsobí pod prezývkou a nie skutočným menom?
    • 6:11 Aké sú tipy pre skutočne viditeľný profil?
    • 8:35 Je veľký rozdiel medzi osobným a firemný profilom?
    • 10:48 Aký typ obsahu odporúča Miki publikovať na firemných stránkach?
    • 14:30 Čo je to inbound metodika?
    • 16:43 Eventy na sieti LinkedIn – ako ich využiť?
    • 20:13 Fungujú eventy aj pre B2B firmy?
    • 20:39 Ako sa získavajú spojenia (kontakty)?
    • 21:55 Akým spôsobom dostať ľudí na svoj firemný profil?
    • 26:41 Ako ďalej pracovať so získanými spojeniami (kontaktmi)?
    • 28:34 Konkrétne tipy na záver pre dobre vyplnený profil

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok