2 min. čítanie

Lidl zavádza v Česku digitálne cenovky

Do konca novembra plánuje reťazec Lidl nainštalovať digitálne cenovky vo všetkých svojich predajniach v Českej republike. Okrem toho, že ušetria čas zamestnancov predajní, pomôžu tiež ušetriť tisíce ton papiera ročne.

Lidl zavádza v Česku digitálne cenovky

Na prvý pohľad vyzerajú cenovky rovnako

Digitálne cenovky vyzerajú ako bežné papierové cenovky, ale nie sú také obyčajné, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. V skutočnosti ponúkajú nespočetné množstvo výhod, ktoré ocenia nielen zamestnanci predajní, ale aj zákazníci. Rozhodnutie o inštalácii digitálnych cenoviek vo všetkých predajniach bolo prijaté na základe pozitívneho hodnotenia pilotného projektu v predajni Praha – Nárožní, kde boli cenovky inštalované od konca novembra 2022. Vďaka pozitívnym ohlasom na tento projekt sa začala inštalácia digitálnych cenoviek vo všetkých skladoch a v najbližších mesiacoch bude inštalovaná vo všetkých predajniach.

Digitálne cenovky testoval Lidl na Slovensku od roku 2020.

Týždenný podcast UPdate

„Digitálne cenovky prinášajú veľký prelom v našom podnikaní. Vďaka centrálnemu systému sa všetky zmeny na cenovkách, či už ide o cenu, zloženie, hmotnosť a ďalšie parametre, upravujú automaticky. Informácie na cenovkách tak budú jednotné vo všetkých predajniach a ušetria zamestnancom až 400 hodín práce ročne. Zamestnanci už nebudú musieť tlačiť, posielať a umiestňovať aktuálne cenovky, o všetko sa postará centrálny systém,“ hovorí hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Myler. 

V priemere jedna predajňa vymení ročne približne 45 000 cenoviek, čo predstavuje pre zamestnancov predajní značnú záťaž. Odstránenie papierových cenoviek bude mať vplyv aj na úsporu životného prostredia. „Celková spotreba papiera na cenovky vo všetkých predajniach predstavuje približne 3 000 ton ročne. Vďaka digitálnym cenovkám dosiahneme výraznú úsporu papiera a znížime náš vplyv na životné prostredie,“ dodal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Myler.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge