Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Lidl zavádza v Česku digitálne cenovky

Do konca novembra plánuje reťazec Lidl nainštalovať digitálne cenovky vo všetkých svojich predajniach v Českej republike. Okrem toho, že ušetria čas zamestnancov predajní, pomôžu tiež ušetriť tisíce ton papiera ročne.

Lidl zavádza v Česku digitálne cenovky

Na prvý pohľad vyzerajú cenovky rovnako

Digitálne cenovky vyzerajú ako bežné papierové cenovky, ale nie sú také obyčajné, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. V skutočnosti ponúkajú nespočetné množstvo výhod, ktoré ocenia nielen zamestnanci predajní, ale aj zákazníci. Rozhodnutie o inštalácii digitálnych cenoviek vo všetkých predajniach bolo prijaté na základe pozitívneho hodnotenia pilotného projektu v predajni Praha – Nárožní, kde boli cenovky inštalované od konca novembra 2022. Vďaka pozitívnym ohlasom na tento projekt sa začala inštalácia digitálnych cenoviek vo všetkých skladoch a v najbližších mesiacoch bude inštalovaná vo všetkých predajniach.

Digitálne cenovky testoval Lidl na Slovensku od roku 2020.

Týždenný podcast UPdate

“Digitálne cenovky prinášajú veľký prelom v našom podnikaní. Vďaka centrálnemu systému sa všetky zmeny na cenovkách, či už ide o cenu, zloženie, hmotnosť a ďalšie parametre, upravujú automaticky. Informácie na cenovkách tak budú jednotné vo všetkých predajniach a ušetria zamestnancom až 400 hodín práce ročne. Zamestnanci už nebudú musieť tlačiť, posielať a umiestňovať aktuálne cenovky, o všetko sa postará centrálny systém,” hovorí hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Myler. 

V priemere jedna predajňa vymení ročne približne 45 000 cenoviek, čo predstavuje pre zamestnancov predajní značnú záťaž. Odstránenie papierových cenoviek bude mať vplyv aj na úsporu životného prostredia. “Celková spotreba papiera na cenovky vo všetkých predajniach predstavuje približne 3 000 ton ročne. Vďaka digitálnym cenovkám dosiahneme výraznú úsporu papiera a znížime náš vplyv na životné prostredie,” dodal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Myler.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+