2 min. čítanie

Letenky cez Uber? Spoločnosť rozširuje ponuku služieb

Uber prichádza s novou funkcionalitou, ktorá umožní zákazníkom rezervovať si lety priamo v aplikácii. Zatiaľ len v Spojenom kráľovstve. Vďaka partnerstvu s porovnávačom leteniek, spoločnosťou Hopper, môže Uber rozšíriť ponuku služieb a vytvoriť komplexný nástroj na cestovanie. 

Letenky cez Uber? Spoločnosť rozširuje ponuku služieb

Rezervácia leteniek cez Uber

Nová funkcia bude k dispozícii všetkým používateľom Uberu v Spojenom kráľovstve už toto leto. Uber bude zákazníkom ponúkať celý rad výhod vrátane fixácie cestovného, záruky zrušenia letu, možnosti zrušiť a zmeniť let bez udania dôvodu a VIP podpory. Uber chce ponúknuť vnútroštátne aj medzinárodné lety.

Andrew Brem, výkonný riaditeľ spoločnosti Uber UK, k tomuto oznámeniu povedal: “Sme veľmi radi, že môžeme privítať rezerváciu letov ako najnovší prírastok do našej ponuky služieb. Či už cestujete služobne alebo na dovolenku, naša nová funkcia vám umožní jednoducho a pohodlne rezervovať a spravovať letenky – stačí vám na to minúta v aplikácii Uber. Vďaka tejto funkcii je naša aplikácia o krok bližšie k tomu, aby sa stala skutočne komplexným riešením pre všetky potreby zákazníkov.”

Frederic Lalonde, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Hopper, dodal: “Naša iniciatíva B2B s názvom Hopper Cloud umožnila úplne bezproblémovú integráciu našich cestovných služieb do ekosystému Uber. Táto nová spolupráca ponúkne používateľom služby Uber široký výber, transparentnosť a flexibilitu pri rezervácii letov, a to všetko na jednom mieste, v aplikácii, na ktorú sú zvyknutí.”

Zdroj: Fintechcowboys

Týždenný podcast UPdate

Lacnejšie letenky?

Týmto krokom spoločnosť Uber vstupuje do oblasti rezervácie leteniek a posilňuje svoju pozíciu komplexnej cestovnej platformy. Zákazníci v Spojenom kráľovstve sa môžu tešiť na pohodlnejší a transparentnejší spôsob rezervácie letov. Treba dodať, že aj týmto krokom Uber nasleduje trend veľkých technologických spoločností, a to konsolidovať čo najviac aplikácií a funkcií pod jednu strechu. 

Z obchodného hľadiska je tiež dôležité poznamenať, že v aplikáciách na sledovanie letov je pomerne veľký počet spoločností, a preto je tu silná cenová konkurencia. Bude zaujímavé sledovať, čo sa stane s odvetvím po vstupe veľkej spoločnosti, akou je Uber, ktorá je schopná fungovať so stratou, čím by stanovila likvidačnú cenu pre viacerých svojich konkurentov v odvetví.

Credit: Coverager.com

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+