2 min. čítanie

Krst knihy pre blogerov bude 6.12. v Košiciach

Affiliate sieť Dognet priniesla v úvode novembra na trh novú knihu. Tentokrát to je kniha pre začínajúcich aj pokročilých blogerov s názvom Tvorba úspešného zarábajúceho blogu. Tak ako každá kniha, aj táto si zaslúži svoj krst. Uskutoční sa 6. Decembra 2019 na stretnutí Blogger Meet vol.3 v priestoroch košického BØLGE o 17:00 hod.

Krst knihy pre blogerov bude 6.12. v  Košiciach

Kniha, aká tu nebola

Kniha s názvom Tvorba úspešného zarábajúceho blogu vznikla za účelom priniesť trhu novú publikáciu pre blogerov, ale aj pre tých, čo sa nimi chcú stať. Má viac ako 400 strán a podieľalo sa na nej cez 40 autorov. Medzi autormi nechýbajú známi blogeri a blogerky, ako aj špecialisti na online marketing.

Dnes je klasické blogovanie a tvorba kvalitného obsahu na ústupe. Doslova ich drtia prvoplánoví instagramisti, ktorým na vyjadrenie stačí pekná fotka. A to je trend, ktorý chceme zvrátiť a oživiť blogerskú scénu, ktorá by tvorila hodnotný obsah pre čitateľa a celú spoločnosť,” hovorí Štefan Polgári, jeden z dvojice koordinátorov knižky a zároveň riaditeľ affiliate siete Dognet.

Trend v stagnácii blogov na úkor rýchlo-konzumovateľného obsahu sociálnych sietí je tu už niekoľko rokov. Vidieť sa to dá na upadajúcej aktivite blogerov a značne preexponovanej pozornosti, ktorá sa sústredí na “influencerov”. To, že často život a príspevky influencerov nereflektujú realitu a ohýbajú vnímanie publika, je celospoločenský problém.

Chcete si prvých 20 strán knihy prelistovať úplne zadarmo? 

Stiahnuť ukážku ako pdf.

 

Blog ako kvalitné médium

Blog, ktorý existuje už viac ako 20 rokov, naopak prináša iný pohľad na svet. Sú to často dlhoročné skúsenosti a názory autorov. Blog ide do hĺbky a kvality obsahu. Je jedno, či sa jedná o textový, alebo video obsah.

Blogom a blogovaniu sa venujem už niekoľko rokov a cítim, že trh potrebuje viac vzdelávať a vrátiť sa k publikácii kvalitného obsahu,”, konštatuje Hanka Liptáková, koordinátorka projektu. Hanka mala na starosti hlavne obsahovú časť od samotných blogerov.

Práve blogy vedia pokryť témy, ktorým sa klasické online média nevenujú. Vedia priniesť pohľady a skúsenosti bežných ľudí. “Dnes si vie blog založiť vlastne ktokoľvek, zadarmo a za niekoľko minút,” dodáva Hanka Liptáková.

Krstnou mamou bude známa blogerka, Linda Babušík Adamčíková, vystupujúca aj pod pseudonymom Lapkinn.

Na krst knihy sa môžete tešiť už 6.12 na stretnutí Blogger Meet vol.3 v priestoroch košického BØLGE o 17:00.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+