Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Křetínského spoločnosť Czech Media Invest vstupuje do výroby online videí Loopsider

Mediálny holding kupuje know-how na vývoj videí svojich značiek na sociálnych sieťach.

Křetínského spoločnosť Czech Media Invest vstupuje do výroby online videí Loopsider
Zdroj: Pixabay

Loopsider sa stane súčasťou skupiny CMI France

Spoločnosť Czech Media Invest (CMI), ktorú vlastnia Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka, kupuje 45 % podiel vo francúzskej spoločnosti Loopsider, ktorá vyrába spravodajské videá a distribuuje ich prostredníctvom sociálnych sietí, uviedol francúzsky obchodný denník Les Echos. Výšku transakcie strany nezverejnili. Denník Lettre A odhadol hodnotu digitálnej spoločnosti na 30 miliónov eur.

Loopsider sa stane súčasťou skupiny CMI France, ktorá je súčasťou českého holdingu CMI. CMI France okrem iného vydáva časopisy Elle a Marianne. Vedenie spoločnosti Loopsider zostane v rukách zakladateľskej trojice, ktorá bude naďalej vlastniť väčšinový podiel.

V rokoch 2021 a 2022 bola spoločnosť zisková. “V tomto roku chceme zvýšiť tržby a EBITDA o 35 až 50 %,” povedal Giuseppe de Martino, jeden zo zakladateľov spoločnosti. Videá spoločnosti Loopsider si denne pozrie sedem miliónov ľudí, pričom mesačne si ich prehrá 150 miliónov ľudí.

“Loopsider nám prinesie know-how, ktoré nám pomôže rozvíjať videá našich značiek na sociálnych sieťach. Prvé z nich chceme spustiť v septembri,” povedala Valérie Salomon z CMI France pre noviny Les Echos.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+