2 min. čítanie

Kozmetika Angry Beards vypustila ostrú televíznu reklamu

Pánska kozmetika Angry Beards vo svojej prvej televíznej kampani demonštruje "právo na gule".

Kozmetika Angry Beards vypustila ostrú televíznu reklamu

Reklama Angry Beards je priama a drsná ako názov značky

Pánska kozmetika Angry Beards prvýkrát vstupuje so svojou reklamou do televízie. Animovaný spot, ktorý beží od 16. januára na staniciach skupiny Nova, predstavuje značku ako “kozmetiku, ktorá má gule”. Povedzme si to na rovinu, značka ide rovno na vec a ak nie ste na rovnakej vlne, radšej sa practe z cesty. Tak to aspoň uvádza na svojom webe.

“Naše výrobky sú určené pre mužov, a keďže nevyrábame kozmetiku na “pánske intímne partie”, ale na gule, nazývame ich pravými menami,” vysvetľuje Tomáš Čech, majiteľ spoločnosti Angry Beards. 

 

Kampaň zabezpečuje agentúra Knowlimits. Okrem televízie bude k videniu aj na internete, YouTube a sociálnych sieťach.

Značka Angry Beards ponúka kozmetiku nielen na bradu a fúzy. Medzi jej najznámejšie produkty patria športové lubrikanty a dezodoranty na gule. Spoločnosť komunikuje ostro a priamo. A tento “balls” style jej minulý rok priniesol tržby vo výške 6 miliónov eur. Třebíčska spoločnosť okrem domáceho Česka aktuálne pôsobí na Slovensku a v Poľsku.

Ani angry imidž neuberá spoločnosti z jej charizmy a pomoci iným. Jej posledná kampaň pre charitatívny projekt proti rakovine prostaty Movember priniesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníkov dostalo leták s návodom, ako si samovyšetriť “gule”.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+