Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Kozmetika Angry Beards vypustila ostrú televíznu reklamu

Pánska kozmetika Angry Beards vo svojej prvej televíznej kampani demonštruje "právo na gule".

Kozmetika Angry Beards vypustila ostrú televíznu reklamu

Reklama Angry Beards je priama a drsná ako názov značky

Pánska kozmetika Angry Beards prvýkrát vstupuje so svojou reklamou do televízie. Animovaný spot, ktorý beží od 16. januára na staniciach skupiny Nova, predstavuje značku ako “kozmetiku, ktorá má gule”. Povedzme si to na rovinu, značka ide rovno na vec a ak nie ste na rovnakej vlne, radšej sa practe z cesty. Tak to aspoň uvádza na svojom webe.

“Naše výrobky sú určené pre mužov, a keďže nevyrábame kozmetiku na “pánske intímne partie”, ale na gule, nazývame ich pravými menami,” vysvetľuje Tomáš Čech, majiteľ spoločnosti Angry Beards. 

|

 

Kampaň zabezpečuje agentúra Knowlimits. Okrem televízie bude k videniu aj na internete, YouTube a sociálnych sieťach.

Značka Angry Beards ponúka kozmetiku nielen na bradu a fúzy. Medzi jej najznámejšie produkty patria športové lubrikanty a dezodoranty na gule. Spoločnosť komunikuje ostro a priamo. A tento “balls” style jej minulý rok priniesol tržby vo výške 6 miliónov eur. Třebíčska spoločnosť okrem domáceho Česka aktuálne pôsobí na Slovensku a v Poľsku.

Ani angry imidž neuberá spoločnosti z jej charizmy a pomoci iným. Jej posledná kampaň pre charitatívny projekt proti rakovine prostaty Movember priniesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníkov dostalo leták s návodom, ako si samovyšetriť “gule”.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+