Reklama Angry Beards je priama a drsná ako názov značky
Pánska kozmetika Angry Beards prvýkrát vstupuje so svojou reklamou do televízie. Animovaný spot, ktorý beží od 16. januára na staniciach skupiny Nova, predstavuje značku ako “kozmetiku, ktorá má gule”. Povedzme si to na rovinu, značka ide rovno na vec a ak nie ste na rovnakej vlne, radšej sa practe z cesty. Tak to aspoň uvádza na svojom webe.
“Naše výrobky sú určené pre mužov, a keďže nevyrábame kozmetiku na “pánske intímne partie”, ale na gule, nazývame ich pravými menami,” vysvetľuje Tomáš Čech, majiteľ spoločnosti Angry Beards.
Kampaň zabezpečuje agentúra Knowlimits. Okrem televízie bude k videniu aj na internete, YouTube a sociálnych sieťach.
Značka Angry Beards ponúka kozmetiku nielen na bradu a fúzy. Medzi jej najznámejšie produkty patria športové lubrikanty a dezodoranty na gule. Spoločnosť komunikuje ostro a priamo. A tento “balls” style jej minulý rok priniesol tržby vo výške 6 miliónov eur. Třebíčska spoločnosť okrem domáceho Česka aktuálne pôsobí na Slovensku a v Poľsku.
Ani angry imidž neuberá spoločnosti z jej charizmy a pomoci iným. Jej posledná kampaň pre charitatívny projekt proti rakovine prostaty Movember priniesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníkov dostalo leták s návodom, ako si samovyšetriť “gule”.