2 min. čítanie

Kozmetika Angry Beards vypustila ostrú televíznu reklamu

Pánska kozmetika Angry Beards vo svojej prvej televíznej kampani demonštruje "právo na gule".

Kozmetika Angry Beards vypustila ostrú televíznu reklamu

Reklama Angry Beards je priama a drsná ako názov značky

Pánska kozmetika Angry Beards prvýkrát vstupuje so svojou reklamou do televízie. Animovaný spot, ktorý beží od 16. januára na staniciach skupiny Nova, predstavuje značku ako „kozmetiku, ktorá má gule“. Povedzme si to na rovinu, značka ide rovno na vec a ak nie ste na rovnakej vlne, radšej sa practe z cesty. Tak to aspoň uvádza na svojom webe.

„Naše výrobky sú určené pre mužov, a keďže nevyrábame kozmetiku na „pánske intímne partie“, ale na gule, nazývame ich pravými menami,“ vysvetľuje Tomáš Čech, majiteľ spoločnosti Angry Beards. 

|

 

Kampaň zabezpečuje agentúra Knowlimits. Okrem televízie bude k videniu aj na internete, YouTube a sociálnych sieťach.

Značka Angry Beards ponúka kozmetiku nielen na bradu a fúzy. Medzi jej najznámejšie produkty patria športové lubrikanty a dezodoranty na gule. Spoločnosť komunikuje ostro a priamo. A tento “balls” style jej minulý rok priniesol tržby vo výške 6 miliónov eur. Třebíčska spoločnosť okrem domáceho Česka aktuálne pôsobí na Slovensku a v Poľsku.

Ani angry imidž neuberá spoločnosti z jej charizmy a pomoci iným. Jej posledná kampaň pre charitatívny projekt proti rakovine prostaty Movember priniesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníkov dostalo leták s návodom, ako si samovyšetriť „gule“.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+