2 min. čítanie

Košík základných potravín za 30 €. Carrefour pomôže Španielom

Španielska vláda žiada reťazce o pomoc v súvislosti s rastúcou infláciou. Spoločnosť Carrefour, ktorá je druhým najväčším potravinovým reťazcom v krajine zareagovala a prináša možné riešenie.  

Košík základných potravín za 30 €. Carrefour pomôže Španielom

Carrefour bude španielskym spotrebiteľom predávať košík 30 základných tovarov za 30 eur. Pred niekoľkými dňami úrady krajiny oznámili, že zvažujú možnosť požiadať najväčších maloobchodníkov, aby ponúkali špeciálne cenové balíčky na zmiernenie inflácie.

Španielsko sa obracia o pomoc na maloobchodné reťazce

Ministerka práce Yolanda Diazová v pondelok oznámila, že sa “snaží dosiahnuť dohodu” so supermarketmi. Tvrdí, že takýto krok pomôže chudobným rodinám naďalej sa zdravo stravovať.

Vyhlásenia vlády sa stretli s kritikou zo strany španielskych podnikateľských skupín a niektorých politikov, ktorí tento krok považujú za účasť vlády na cenovej intervencii.

Carrefour na výzvu ministerky zareagoval košíkom základných potravín.

“Súčasná situácia si vyžaduje účinné a efektívne opatrenia,” uviedol Alexandre de Palmas, výkonný riaditeľ spoločnosti Carrefour Spain.”Snažíme sa ponúknuť úsporné riešenia, ktoré ochránia kúpnu silu španielskych rodín.”

Francúzsky maloobchodný reťazec Carrefour, druhý najväčší reťazec s potravinami v Španielsku po dominantnej spoločnosti Mercadona,  dúfa, že sa mu podarí zvýšiť kúpnu silu španielskych rodín. Nový košík bude obsahovať konzervy, cestoviny, olej a kávu.

Podľa údajov Európskej centrálnej banky inflácia v Španielsku prekročila v auguste 10,3 %. Na Slovensku sa inflácia drží okolo 12,8 %. Najhoršie je na tom Česko (17,5 %) a pobaltské krajiny (23 %).

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+