2 min. čítanie

Košík základných potravín za 30 €. Carrefour pomôže Španielom

Španielska vláda žiada reťazce o pomoc v súvislosti s rastúcou infláciou. Spoločnosť Carrefour, ktorá je druhým najväčším potravinovým reťazcom v krajine zareagovala a prináša možné riešenie.  

Košík základných potravín za 30 €. Carrefour pomôže Španielom

Carrefour bude španielskym spotrebiteľom predávať košík 30 základných tovarov za 30 eur. Pred niekoľkými dňami úrady krajiny oznámili, že zvažujú možnosť požiadať najväčších maloobchodníkov, aby ponúkali špeciálne cenové balíčky na zmiernenie inflácie.

Španielsko sa obracia o pomoc na maloobchodné reťazce

Ministerka práce Yolanda Diazová v pondelok oznámila, že sa “snaží dosiahnuť dohodu” so supermarketmi. Tvrdí, že takýto krok pomôže chudobným rodinám naďalej sa zdravo stravovať.

Vyhlásenia vlády sa stretli s kritikou zo strany španielskych podnikateľských skupín a niektorých politikov, ktorí tento krok považujú za účasť vlády na cenovej intervencii.

Carrefour na výzvu ministerky zareagoval košíkom základných potravín.

“Súčasná situácia si vyžaduje účinné a efektívne opatrenia,” uviedol Alexandre de Palmas, výkonný riaditeľ spoločnosti Carrefour Spain.”Snažíme sa ponúknuť úsporné riešenia, ktoré ochránia kúpnu silu španielskych rodín.”

Francúzsky maloobchodný reťazec Carrefour, druhý najväčší reťazec s potravinami v Španielsku po dominantnej spoločnosti Mercadona,  dúfa, že sa mu podarí zvýšiť kúpnu silu španielskych rodín. Nový košík bude obsahovať konzervy, cestoviny, olej a kávu.

Podľa údajov Európskej centrálnej banky inflácia v Španielsku prekročila v auguste 10,3 %. Na Slovensku sa inflácia drží okolo 12,8 %. Najhoršie je na tom Česko (17,5 %) a pobaltské krajiny (23 %).

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články