Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Koniec značky Deutsche Post. Ľudia posielajú minimum listov

Čoskoro nebude existovať Deutsche Post, ktorá je odvodená od nemeckej národnej poštovej služby Deutsche Bundespost. Spoločnosť priznáva, že pokusy o reštrukturalizáciu nemeckého podniku zlyhali. Preto nastal čas na úplnú zmenu profilu spoločnosti.

Koniec značky Deutsche Post. Ľudia posielajú minimum listov

Radikálne opatrenie po 80 rokoch

Každý pozná legendárne logo nemeckej pošty: roh na žltom pozadí, ktorý bol vždy neoddeliteľnou súčasťou nemeckého života. Pošta začala svoju činnosť ako Bundespost v roku 1950. Po privatizácii v roku 1995 sa názov zmenil na Deutsche Post. V roku 1998 sa skupina premenovala na Deutsche Post World Net. V roku 2002 spoločnosť kúpila amerického logistického giganta DHL a zmenila svoj názov na Deutsche Post DHL.

Listy píše a posiela čoraz menej ľudí. Všetko sa robí online prostredníctvom e-mailu. Na druhej strane, online objednávky pravidelne rastú a DHL má leví podiel na tržbách spoločnosti. Práve z tohto dôvodu skupina prijíma radikálne opatrenia a prichádza s niekoľkými zásadnými úpravami. Jednou z nich je zmena názvu. Od 1. júla sa skupina bude nazývať DHL Group. Z názvu definitívne zmizne Deutsche Post a známy poštový roh prestane existovať, informuje portál Insider.de.

Týždenný podcast UPdate

Regresia listov a balíkov v Nemecku

Podľa generálneho riaditeľa Tobiasa Meyera sa zákazníci nemusia obávať. Poštové služby nezaniknú. Budú naďalej existovať popri dominantných službách logistickej časti. Keďže však skupina DHL je medzinárodná spoločnosť a je známa po celom svete, mimo Nemecka sa bude používať len značka. Cieľom zmeny názvu je ukázať verejnosti, na čo sa spoločnosť v súčasnosti zameriava. V prvom štvrťroku tohto roka pochádzalo 93 % príjmov skupiny z medzinárodných aktivít pobočiek DHL a len okrajovo z listov a balíkov v Nemecku.

Frankfurtská burza cenných papierov, na ktorej je akciová spoločnosť kótovaná, už reagovala na vyhlásenie spoločnosti. Burza používala skratku DPW, ktorá odkazovala na bývalý názov Deutsche Post World Net. Tá sa mení na lahšie zapamätateľnú burzovú skratka DHL.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+