2 min. čítanie

Koniec screenshotov na Instagrame?

Instagram údajne zvažuje novú funkciu ochrany súkromia, ktorá by zabránila používateľom robiť screenshoty v chate.

Koniec screenshotov na Instagrame?
Zdroj: Depositphotos

Instagram pracuje na technológii, ktorá zabráni robiť screenshoty v chatových konverzáciách. Obmedzenie sa špecificky zameriava na médiá, ktoré je možné vidieť iba raz. To by mohlo byť obzvlášť výhodné pre firmy, ktoré prostredníctvom priamych správ zdieľajú citlivé informácie, ako sú zľavové kódy, špeciálne ponuky alebo exkluzívne náhľady produktov.

Funkcia zabezpečí, že materiály nebudú kopírované alebo zneužité.

Sociálne siete sa snažia vynaložiť viac úsilia k zvýšenej ochrane súkromia používateľov a kontrole nad osobným obsahom a táto novinka by mohla výrazne ovplyvniť spôsob, akým používatelia interagujú s krátkodobým obsahom na platforme. Dopad by zrejme pocítil aj e-commerce segment – táto funkcia by mohla priniesť určité výhody v zabezpečení súkromia komunikácie medzi firmami a zákazníkmi.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

„Zatiaľ je táto funkcia stále vo vývoji a Instagram jej zavedenie oficiálne neoznámil. Zdá sa, že platforma starostlivo zvažuje rovnováhu medzi zvýšeným súkromím a pohodlím užívateľov,“ uvádza portál Swipe Insight.

Zakázať snímky obrazovky môže zmeniť spôsob, akým si používatelia ukladajú alebo pamätajú informácie zdieľané v chatoch. Pre firmy môže byť dôležité prispôsobiť sa – napríklad tým, že budú poskytovať trvalejšie formy komunikácie.

Zároveň však môže nastať situácia, že používatelia budú hľadať alternatívne metódy na zachytenie alebo uloženie obsahu chatu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+