2 min. čítanie

Koniec screenshotov na Instagrame?

Instagram údajne zvažuje novú funkciu ochrany súkromia, ktorá by zabránila používateľom robiť screenshoty v chate.

Koniec screenshotov na Instagrame?
Zdroj: Depositphotos

Instagram pracuje na technológii, ktorá zabráni robiť screenshoty v chatových konverzáciách. Obmedzenie sa špecificky zameriava na médiá, ktoré je možné vidieť iba raz. To by mohlo byť obzvlášť výhodné pre firmy, ktoré prostredníctvom priamych správ zdieľajú citlivé informácie, ako sú zľavové kódy, špeciálne ponuky alebo exkluzívne náhľady produktov.

Funkcia zabezpečí, že materiály nebudú kopírované alebo zneužité.

Sociálne siete sa snažia vynaložiť viac úsilia k zvýšenej ochrane súkromia používateľov a kontrole nad osobným obsahom a táto novinka by mohla výrazne ovplyvniť spôsob, akým používatelia interagujú s krátkodobým obsahom na platforme. Dopad by zrejme pocítil aj e-commerce segment – táto funkcia by mohla priniesť určité výhody v zabezpečení súkromia komunikácie medzi firmami a zákazníkmi.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

„Zatiaľ je táto funkcia stále vo vývoji a Instagram jej zavedenie oficiálne neoznámil. Zdá sa, že platforma starostlivo zvažuje rovnováhu medzi zvýšeným súkromím a pohodlím užívateľov,“ uvádza portál Swipe Insight.

Zakázať snímky obrazovky môže zmeniť spôsob, akým si používatelia ukladajú alebo pamätajú informácie zdieľané v chatoch. Pre firmy môže byť dôležité prispôsobiť sa – napríklad tým, že budú poskytovať trvalejšie formy komunikácie.

Zároveň však môže nastať situácia, že používatelia budú hľadať alternatívne metódy na zachytenie alebo uloženie obsahu chatu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+