Úvodné slovo si vezme Tereza Olivia, Head of Social z agentúry Taste, ktorá sa spoločne s tímom Taste Academy podieľa na príprave celého line-upu: „Sama veľmi dobre viem, aké náročné je udržať si vo svete sociálnych sietí vnútornú pohodu. Pre mnoho ľudí i profesionálov je to dosť vážna téma a myslím, že je potrebné ju znova a znova otvárať. Vo svojej keynote prednáške by som preto rada nazrela do pár štúdií a zamyslela sa nad tým, čo nás núti tráviť na sieťach toľko času, ale zároveň z nich aj s chuťou odchádzať.“
Na túto tému nadviaže Markéta Šetinová, zakladateľka Inštitútu Moderná láska, ktorá účastníkov zoznámi s aktuálnymi trendmi nielen v online zoznamovaní. Prostredníctvom príkladov z odborných štúdií a terapeutickej praxe preskúma, ako moderné technológie ovplyvňujú nadväzovanie vzťahov a načrtne aj možný budúci vývoj. Z podobného uhla pohľadu sa na fenomén sociálnych sietí pozrie Josef Holý z IT inovatívneho centra MSD. Vo svojej prednáške ukáže, ako informačné technológie pretvárajú spôsob fungovania spoločnosti, ako sociálne siete menia medziľudskú komunikáciu a aké výzvy so sebou prináša revolúcia vo forme umelej inteligencie.
Na rad prídu aj prednášky, ktoré sa zamerajú na efektivitu a účinnosť reklamných kampaní na sociálnych sieťach. Míla Knepr, partner v spoločnosti Contagious CZ/SK, vysvetlí, či a prípadne ako sa dá zabrániť prešľapom v marketingovej komunikácii, ktoré nemožno na sociálnych sieťach už vrátiť späť. Eva Čejková, zakladateľka Testuj.to, účastníkom v praktickej forme predstaví všetky typy User Generated Contentu, ktorý si stále dokáže získať zákazníkov, aj keď ľudia už bežnú reklamu takmer nevnímajú. Vojtech Matúšek zo start-upu Carl Data Company zase ukáže, ako je možné vďaka dátam zistiť, čo naozaj zaberá, ako pochopiť cieľovku alebo čo môže fungovať na dosiahnutie stanovených cieľov.
Medzi rečníkmi sa na Social Restarte ďalej objaví Daniel Vachuna z agentúry This aj s Locco, Pavel Cyprych z Entropiqu, David Suda z reklamnej agentúry WMC Grey alebo Petra Jankovičová, CEO agentúry Triad. Cez prestávky sa môžu účastníci zapojiť aj do pohybových workshopov Pavly Ptáčkovej, spoluzakladateľky fyziokliniky MINT Terapie.
Konferencia Social Restart 2024, organizovaná digitálnou agentúrou Taste, sa vďaka uznávaným expertom ponorí do témy digitálnej rovnováhy a prinesie účastníkom veľa zamyslenia a inšpirácie do ďalšej práce so sociálnymi sieťami. Popri samotných prednáškach je pripravený aj sprievodný program, vrátane občerstvenia a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.socialrestart.cz.
Využite výnimočný zľavový kód socialrestart20.
Využite zľavu na konferenciuTlačová správa