Hlavný rečník David Janoušek, marketingový stratég digitálnej agentúry Taste, sa zameria na nepostrádateľné zručnosti dnešných marketérov: „V roku 2024 je marketing mimoriadne dynamický a schopnosť prispôsobiť sa je absolútnou nevyhnutnosťou pre každého marketéra, a teda aj pre PPCčkárov. Mal by byť schopný zvládnuť v podstate všetko od umelej inteligencie cez kreatívne procesy až po technické nastavenie marketingových systémov a vykonávanie prieskumu.“
Po úvodnom príhovore sa Petr Bureš, zakladateľ uLab, zameria na to, ako zbytočne neutrácať peniaze za nevhodne propagovanú návštevnosť webových stránok či e-shopov. Vít Janda, generálny riaditeľ spoločnosti ShortPRO, na základe tvrdých dát účastníkom konferencie dokáže, že generáciu Z netreba podceňovať. Táto 1/3 svetovej populácie sa jedného dňa stane najväčšou kúpnou silou na trhu a marketéri by už mali vedieť, ako túto cieľovú skupinu zaujať.
Nasledovať bude Jiří Hradský, partner advokátskej kancelárie Sedláková Legal, ktorý sa pre účastníkov stane praktickým sprievodcom pri využívaní údajov pre PPC z právneho hľadiska. Tomáš Hrušík, Team Leader v spoločnosti Proficia, potom popíše pokročilé metódy optimalizácie, ktoré sú novým štandardom v jeho práci na e-commerce kampaniach. S Milanom Cidilom, zakladateľom spoločnosti 6clickz, sa potom ponoríme do tvorby kreatívnych a Paid Social kampaní s využitím dát a AI. O AI bude hovoriť aj Vít Rutkovský, Account Manager zo spoločnosti RTB House. Prezentácia Zuzany Slepánkovej osloví každého, kto chce svoju kariéru v oblasti PPC posunúť na vyššiu úroveň.
Uskutočnia sa aj prednášky zamerané na spomínané ukončenie podpory súborov cookie tretích strán. Jan Tichý, CPO digitálnej agentúry Taste, sa pokúsi celú problematiku rámcovať a vysvetliť základné pojmy, ktoré účastníkom umožnia hlbší vhľad do problematiky. Roman Doležal, konzultant spoločnosti Seznam.cz, ukáže, že digitálny marketing sa dá robiť aj bez cookies. Aneta Holá, certifikovaná školiteľka Google pre Google Analytics, konkrétne ukáže, ako sa na tieto zmeny pripraviť už teraz, akými informáciami obohatiť dátovú vrstvu alebo ako upraviť meracie skripty Meta, Google či Sklik. Na záver sa Tomáš Komárek, marketér na voľnej nohe, pokúsi čo najlepšie využiť dáta z rôznych platforiem a predstaví potrebné zmeny v taktike každého PPC špecialistu.
Konferencia PPC Restart 2024, ktorú organizuje digitálna agentúra Taste, sľubuje stretnutie renomovaných odborníkov zameraných na PPC reklamu a všetko, čo s ňou súvisí. Účastníci získajú prehľad o revolučných zmenách, ktoré v súčasnosti prebiehajú v digitálnej reklame, ako aj inšpiráciu na využívanie nových nástrojov, techník a procesov vo svojej práci. Okrem samotných prednášok je pripravený aj sprievodný program vrátane občerstvenia a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.ppcrestart.cz.
Využite výnimočný zľavový kód ppcrestart10.
Využite zľavu na PPC konferenciuTlačová správa