Make it Digital je séria konferencií zameraná na odborné prednášky v oblasti digitálneho podnikania a online marketingu. Úspešnú konferenciu organizujú členovia Digital Marketing Clubu už ôsmykrát a je určená študentom, marketérom a podnikateľom, ktorým prinesú top osobnosti marketingu to najlepšie zo svojich vedomostí a praktických skúseností.
Čo vás na konferencii čaká?
Už v utorok 15. 10. 2019 o 17:00 v priestoroch Univerzity Komenského na Odbojárov 10 v Bratislave sa predstavia tí najlepší. Prezradia, ako sa dá taký lovebrand vybudovať alebo či vôbec dáva zmysel a existuje.
Môžete sa tešiť na týchto spíkrov s ich témami:
- Júlia Micháleková (DASE)- 3 veci, ktoré ma o budovaní značky naučila prax,
- Peter Šebo (PS:DIGITAL – Svetové lovebrandy,
- Michal Pastier (ZARAGUZA) – E-commerce Brandformance, značka, ktorá doručí výkon,
- Juraj Šlesar (MARTINUS) – Martinus ako lovebrand?,
- Vlado Kurek (TRIAD) – Make AD not love,
- Anna Sabolová a Naďa Kacera (LEVOSPHERE) – Za všetkým hľadaj brand equity.
Okrem skvelých spíkrov sa môžete tešiť aj na aj Zuzanu Božíkovú a Juraja Holuba zo SLIDO, ktorí nás budú sprevádzať celým večerom a prelúskajú sa všetkými otázkami. A čo je najlepšie, študentský lístok môžete kúpiť už za 10 eur, prípadne štandardný za 25 eur. Viac informácii nájdete TU.
Ak veríte, že nie všetko je o správnom nastavení PPC, SEO a často predávajú aj “nemerateľné” emócie, táto marketing konferencia je určená pre vás. A ak tomu neveríte, určite sa príďte presvedčiť – lovebrandy hýbu svetom a ich silné postavenie bude len rásť.