3 min. čítanie

Konferencia LOVEBRAND MASTERS, ktorá posunie tvoju značku na nový level

Keď sa povie online kníhkupectvo, napadne vám hneď Martinus? A čo pri značke kozmetiky, energetickom nápoji alebo mobilnom telefóne? Hneď viete, na čo máte myslieť. Na túto úroveň sa chce dostať každý marketér. Pretože aj keď máte skvelý marketing a všetko funguje, ako má, nemusíte byť prví, ktorí sa vynoria v mysli zákazníkov. Preto je potrebné vytvoriť lovebrand. Čoraz viac ľudí odoláva marketingovému smogu a sústredia sa na značky, ktoré prirodzene milujú. Aj preto je ďalšia konferencia z dielne Digital Marketing Club-u venovaná práve Lovebrand Masters. 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Konferencia LOVEBRAND MASTERS, ktorá posunie tvoju značku na nový level

Make it Digital je séria konferencií zameraná na odborné prednášky v oblasti digitálneho podnikania a online marketingu. Úspešnú konferenciu organizujú členovia Digital Marketing Clubu už ôsmykrát a je určená študentom, marketérom a podnikateľom, ktorým prinesú top osobnosti marketingu to najlepšie zo svojich vedomostí a praktických skúseností.

Čo vás na konferencii čaká?

Už v utorok 15. 10. 2019 o 17:00 v priestoroch Univerzity Komenského na Odbojárov 10 v Bratislave sa predstavia tí najlepší. Prezradia, ako sa dá taký lovebrand vybudovať alebo či vôbec dáva zmysel a existuje.

Môžete sa tešiť na týchto spíkrov s ich témami:

  • Júlia Micháleková (DASE)- 3 veci, ktoré ma o budovaní značky naučila prax,
  • Peter Šebo (PS:DIGITALSvetové lovebrandy,​
  • Michal Pastier (ZARAGUZA)E-commerce Brandformance, značka, ktorá doručí výkon,
  • Juraj Šlesar (MARTINUS)Martinus ako lovebrand?,
  • Vlado Kurek (TRIAD)Make AD not love,
  • Anna Sabolová a Naďa Kacera (LEVOSPHERE) Za všetkým hľadaj brand equity.

Okrem skvelých spíkrov sa môžete tešiť aj na aj Zuzanu Božíkovú a Juraja Holuba zo SLIDO, ktorí nás budú sprevádzať celým večerom a prelúskajú sa všetkými otázkami. A čo je najlepšie, študentský lístok môžete kúpiť už za 10 eur, prípadne štandardný za 25 eur. Viac informácii nájdete TU.

Ak veríte, že nie všetko je o správnom nastavení PPC, SEO a často predávajú aj “nemerateľné” emócie, táto marketing konferencia je určená pre vás. A ak tomu neveríte, určite sa príďte presvedčiť – lovebrandy hýbu svetom a ich silné postavenie bude len rásť.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE pokračuje! Tentokrát 16.2 v Prešove

Po úspešnej prvej konferencii Ecommerce Bridge LIVE v Trnave sa “roadshow” presúva na východ do Prešova. V Trnave sme sa veľa vecí naučili a preto prichádzame do Prešova o to múdrejší a lepšie pripravení 🙂 Zapracovali sme na programe konferencie aj na LIVE streame. Čo vás v Prešove čaká a neminie: line-up piatich prednášajúcich expertov […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
11 min. čítanie

Najväčšia moravská konferencia pre e-shopy je tu. Poďte to zažiť s nami!

Pre mnohé e-shopy sa pomaly, ale isto začína náročné obdobie. Ústup koronavírusových opatrení, začiatok vojny na Ukrajine a s tým súvisiaci nástup hospodárskej recesie pravdepodobne ukončia hody, ktoré vo svete e-commerce vládli posledné dva roky a prejavia sa nižšou ochotou spotrebiteľov nakupovať. Napriek tomu existuje pomerne veľa e-shopov, ktoré sa s touto situáciou vyrovnávajú s […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok