Keď sa povie online kníhkupectvo, napadne vám hneď Martinus? A čo pri značke kozmetiky, energetickom nápoji alebo mobilnom telefóne? Hneď viete, na čo máte myslieť. Na túto úroveň sa chce dostať každý marketér. Pretože aj keď máte skvelý marketing a všetko funguje, ako má, nemusíte byť prví, ktorí sa vynoria v mysli zákazníkov. Preto je potrebné vytvoriť lovebrand. Čoraz viac ľudí odoláva marketingovému smogu a sústredia sa na značky, ktoré prirodzene milujú. Aj preto je ďalšia konferencia z dielne Digital Marketing Club-u venovaná práve Lovebrand Masters.
Make it Digital je séria konferencií zameraná na odborné prednášky v oblasti digitálneho podnikania a online marketingu. Úspešnú konferenciu organizujú členovia Digital Marketing Clubu už ôsmykrát a je určená študentom, marketérom a podnikateľom, ktorým prinesú top osobnosti marketingu to najlepšie zo svojich vedomostí a praktických skúseností.
Už v utorok 15. 10. 2019 o 17:00 v priestoroch Univerzity Komenského na Odbojárov 10 v Bratislave sa predstavia tí najlepší. Prezradia, ako sa dá taký lovebrand vybudovať alebo či vôbec dáva zmysel a existuje.
Okrem skvelých spíkrov sa môžete tešiť aj na aj Zuzanu Božíkovú a Juraja Holuba zo SLIDO, ktorí nás budú sprevádzať celým večerom a prelúskajú sa všetkými otázkami. A čo je najlepšie, študentský lístok môžete kúpiť už za 10 eur, prípadne štandardný za 25 eur. Viac informácii nájdete TU.
Ak veríte, že nie všetko je o správnom nastavení PPC, SEO a často predávajú aj “nemerateľné” emócie, táto marketing konferencia je určená pre vás. A ak tomu neveríte, určite sa príďte presvedčiť – lovebrandy hýbu svetom a ich silné postavenie bude len rásť.
V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.