2 min. čítanie

Konferencia LOVEBRAND MASTERS, ktorá posunie tvoju značku na nový level

Keď sa povie online kníhkupectvo, napadne vám hneď Martinus? A čo pri značke kozmetiky, energetickom nápoji alebo mobilnom telefóne? Hneď viete, na čo máte myslieť. Na túto úroveň sa chce dostať každý marketér. Pretože aj keď máte skvelý marketing a všetko funguje, ako má, nemusíte byť prví, ktorí sa vynoria v mysli zákazníkov. Preto je potrebné vytvoriť lovebrand. Čoraz viac ľudí odoláva marketingovému smogu a sústredia sa na značky, ktoré prirodzene milujú. Aj preto je ďalšia konferencia z dielne Digital Marketing Club-u venovaná práve Lovebrand Masters. 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Konferencia LOVEBRAND MASTERS, ktorá posunie tvoju značku na nový level

Make it Digital je séria konferencií zameraná na odborné prednášky v oblasti digitálneho podnikania a online marketingu. Úspešnú konferenciu organizujú členovia Digital Marketing Clubu už ôsmykrát a je určená študentom, marketérom a podnikateľom, ktorým prinesú top osobnosti marketingu to najlepšie zo svojich vedomostí a praktických skúseností.

Čo vás na konferencii čaká?

Už v utorok 15. 10. 2019 o 17:00 v priestoroch Univerzity Komenského na Odbojárov 10 v Bratislave sa predstavia tí najlepší. Prezradia, ako sa dá taký lovebrand vybudovať alebo či vôbec dáva zmysel a existuje.

Môžete sa tešiť na týchto spíkrov s ich témami:

  • Júlia Micháleková (DASE)- 3 veci, ktoré ma o budovaní značky naučila prax,
  • Peter Šebo (PS:DIGITALSvetové lovebrandy,​
  • Michal Pastier (ZARAGUZA)E-commerce Brandformance, značka, ktorá doručí výkon,
  • Juraj Šlesar (MARTINUS)Martinus ako lovebrand?,
  • Vlado Kurek (TRIAD)Make AD not love,
  • Anna Sabolová a Naďa Kacera (LEVOSPHERE) Za všetkým hľadaj brand equity.

Okrem skvelých spíkrov sa môžete tešiť aj na aj Zuzanu Božíkovú a Juraja Holuba zo SLIDO, ktorí nás budú sprevádzať celým večerom a prelúskajú sa všetkými otázkami. A čo je najlepšie, študentský lístok môžete kúpiť už za 10 eur, prípadne štandardný za 25 eur. Viac informácii nájdete TU.

Ak veríte, že nie všetko je o správnom nastavení PPC, SEO a často predávajú aj “nemerateľné” emócie, táto marketing konferencia je určená pre vás. A ak tomu neveríte, určite sa príďte presvedčiť – lovebrandy hýbu svetom a ich silné postavenie bude len rásť.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
V poradí ôsmy event nás čaká v metropole východu – 19.10.2023 v Košiciach!
2 min. čítanie

V poradí ôsmy event nás čaká v metropole východu – 19.10.2023 v Košiciach!

Čaká nás poriadne nabitý program. Môžete sa klasicky tešiť na štyroch rečníkov z rôznych oblastí e-commerce. Príďte si vychutnať zaujímavé a inšpiratívne príbehy. Pokiaľ by ste nemali možnosť prísť osobne, máme pre vás pripravený LIVE stream, ktorý si budete môcť pozrieť potom aj zo záznamu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?
10 min. čítanie

Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?

Les Binet, Mark Ritson, Byron Sharp, Seth Godin či Philip Kotler. To je TOP 5 najrešpektovanejších svetových marketingových osobností medzi marketérmi na Slovensku. Vyplýva to z prieskumu Panelu marketingových profesionálov Go4insight a TheMarketers.biz z decembra 2022. O tom, ktorí z nich sú tí najvýznamnejší a aký prínos pre našu branžu v dnešných zložitých časoch predstavujú, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024
5 min. čítanie

Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024

Celá naša branža dnes potrebuje návrat k tomu, čo v marketingu a komunikácii naozaj funguje. Aj preto je hlavnou témou 13. ročníka marketingovej konferencie Marketing RULEZZ „Back to the Roots“, ktorá sa uskutoční 22. 11. 2023 v Starej tržnici v Bratislave. V krátkom rozhovore s Petrom Šebom, programovým lídrom konferencie, sa dozviete, prečo by ste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+