4 min. čítanie

Konferencia Ecommerce Bridge LIVE vo Zvolene odštartovala rok 2025

Aj tento rok nás čaká 11 zastávok po celom Slovensku. Prvý tohtoročný event sme odštartovali vo Zvolene, kde sme privítali 5 expertov z e-commerce prostredia. Rozoberali sa témy ako logistika, financie, budovanie komunity a vlastnej značky.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Konferencia Ecommerce Bridge LIVE vo Zvolene odštartovala rok 2025

Zvolen je už tradičnou zastávkou na našej roadshow. Tentokrát sme sa presunuli na nové miesto – pohostil nás príjemný priestor Haus Beer & Restaurant. V spodnej časti sa účastníci mohli pustiť do zanietených rozhovorov v rámci networkingu a vychutnať si nápaditý catering. Horná časť bola vyčlenená na prednášky piatich rečníkov z rôznych e-commerce sfér.

Odovzdať svoje know-how v 20 minútach je celkom výzva, poďme si trochu priblížiť informácie, ktoré zazneli:

Ľudí nezaujíma to, čo robíte

LinkedIn už nie je len o zháňaní práce. Stal sa z neho nástroj na budovanie osobnej značky, získavanie leadov a je neoddeliteľnou súčasťou stratégie mnohých B2B firiem.

Miki Plichta® je expert na túto sociálnu sieť a účastníkom dal tipy a rady ako využiť z LinkedInu čo najviac. Ukázal aj príklady efektívnych statusov, ktoré zaujmú.

„Keď sa vám podarí efektívne otvoriť témy, otvoríte tým ostatným srdcia. Ľudí zaujíma to, ako rozmýšľate.“

Miki Plichta®, expert na LinkedIn

Ako slovenská kozmetika využíva omnichannel komunikáciu

Pôvodne bol druhý slot vyhradený pre Michala Farkaša, ktorý mal z pohľadu Shoptetu zhodnotiť uplynulý rok a ukázať predikcie na rok 2025. Keďže ho zradila imunita, mikrofónu sa zbehlo chopil Imrich Kovaľ z e-biznis inkubátora MERINEO. Aj keď sa to Imrich dozvedel večer predtým, jeho prednáška neutrpela na kvalite.

Využitie omnichannel stratégie predstavil na case study ich klienta Kvitok, najväčšieho predajcu slovenskej prírodnej kozmetiky. Príbeh bol o to zaujímavejší, že značka je na trhu zabehnutá a pritom ako primárny obchodný a komunikačný kanál využíva len e-shop.

„Malé a stredné podniky majú často viacero dodávateľov. PPC reklamu, marketing, články, eventy… Ale kontaktný bod, ktorý to všetko vyhodnocuje, ste vy.“

Imrich Kovaľ, MERINEO

Spoločná kampaň predajcu a kuriérskej spoločnosti

Preferencie zákazníkov v doručovaní objednávok sa zmenili. Väčšina využíva praktické úložné boxy. Branko Somora zo spoločnosti SPS Balíkovo ukázal, ako sa zmenil prístup k doručovaniu za posledné 2 roky a predstavil spoluprácu so značkou Sinsay.

Celkovo mali dve spoločné sezónne kampane s využitím webov, aplikácie Sinsay, newsletterov. Z úspechu sa tešili obe strany – nárast počtu objednávok s doručením do Balíkomatov dosiahol úžasných 590 %.

„Spoločnými marketingovými aktivitami vieme dosiahnuť rast a dostať sa bližšie ku koncovým zákazníkom. Zároveň sa tým prehlbujú vzťahy aj s našimi obchodnými partnermi.“

Branko Somora, SPS Balíkovo

Ako si zostaviť svoj základný finančný plán pre rok 2025?

Financie – strašiak, ale zároveň hnací motor každého e-commerce projektu. Martin Lazarčík je zakladateľ a CEO firmy Corlonez, ktorá sa zameriava na účtovníctvo, daňové a mzdové poradenstvo, business consulting a ďalšie súvisiace doplnkové služby.

Okrem toho majú výrazný presah do e-commerce, preto Martin vo svojej prednáške trefne pomenoval časté problémy e-shopov a kolízie oddelení financií a marketingu.

„Finančné plánovanie je len jedna súčasť finančného riadenia. Ak si dáta pozbieram, ale nevyvodím z toho dôsledky, je to zbytočné.“

Martin Lazarčík, Corlonez

Od komunity k predajcovi

Tomáš Červenka založil MTBIKER keď mal 11 rokov a učil sa na ňom programovať. Chcel združiť piešťanskú cyklistickú komunitu, informovať o eventoch a aktualitách. Postupne sa na to nabaľoval ďalší obsah – magazín, bazár a iné novinky. V roku 2014 prekopali biznis model a vstúpili do e-commerce.

MTBIKER je aktuálne úspešný hráč na trhu, má vlastné predajne a stále buduje komunitu. Vo svojej prednáške priblížil, ako im to pomáha v biznise.

„E-commerce je to, čo nás živí, ale stále sa snažíme tvoriť obsah pre komunitu, ktorá nás navštevuje. Či už ide o návštevníkov webu, predajní alebo bazáru, chceme im prinášať hodnotu v podobe informácií.“

Tomáš Červenka, MTBIKER

Nasleduje stanica: Žilina

Ak chcete získať užitočné informácie od značiek ako je GymBeam, Blueweb, TPA, ASAP Translation či Dedoles, príďte 13. februára do Žiliny.

Lístky sú vo zvýhodnenej Eardly Bird cene 29 € do 31.1.2025. Následne si ich budete môcť zaobstarať za 39 €. Preto neváhajte – naše konferencie sú priateľské, komorné a zvyknú sa vypredať. 🙂

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals