![Konferencia Brand Restart 2024 alebo značka od Z po A](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2024/11/brand-restart-2024.jpg)
Program konferencie zostavila Anna Mejsnarová, Chief Product Officer digitálnej agentúry Taste. „Line-up Brand Restartu tento rok stojí na dvoch nohách – vysoká odbornosť a reálne príklady. Z pódia tak zaznejú najnovšie prístupy k brand buildingu a sprevádzať ich bude priama aplikácia od známych českých značiek. S prednášajúcimi tlačíme hlavne na hĺbku zdieľaných informácií. Publikum bude môcť nakuknúť naozaj „až do kuchyne“ starostlivo budovaných značiek,“ približuje Anna hlavné ciele konferencie.
Medzi prednášajúcimi sa objaví Lukáš Musil, ktorý priblíži brandingovú cestu Liftaga, a to od prvotných výskumov, cez nastavenie stratégie, až po kreatívnu exekúciu kampaní. Lukáš Pítra sa zameria na customer experience a ukáže, aký veľký rozdiel je medzi tým, akú skúsenosť zákazníci od značky chcú a akú so značkou reálne zažívajú.
Tomáš Pavlíček vysvetlí, prečo pre český a slovenský trh nefungujú rovnaké princípy a stratégie. Zároveň vo svojej prednáške odhalí prístupy, ktoré sa mu na Slovensku osvedčili. V priebehu konferencie príde na rad aj spoločná prednáška Michaela Kocha a Vojtecha Juráska, ktorí ponúknu pohľad na rebranding Biskupstva brnenského.
Peter Marton z Kantaru na dátach ukáže, čo ovplyvňuje schopnosť značiek obhájiť si vyššiu cenovku a ako tieto poznatky využiť na zvýšenie hodnoty značky. Naproti tomu sa Katka Lusková ponorí do vnútra profesionálneho budovania osobných brandov a Vendula M. Rechová zase predstaví názornú case study o tom, ako prebiehala revitalizácia staronového (love) brandu Švihej.
Vedľa samotných prednášok bude súčasťou konferencie aj sprievodný program, vrátane občerstvenia a priestoru na networking. Vstupenky sú k dostaniu na webe www.brandrestart.cz.
Využite výnimočný zľavový kód brandrestart20.
Využite zľavu na konferenciuTlačová správa