2 min. čítanie

Knihotaxi premáva v uliciach Prahy aj tieto Vianoce

Aj tieto Vianoce vyšle Knihobot do pražských ulíc svoje taxi. Kuriérska služba Knihotaxi od ľudí vyzdvihne nepotrebné knihy a po ich predaji dostanú pôvodní majitelia peniaze. 

Knihotaxi premáva v uliciach Prahy aj tieto Vianoce

Knihy z druhej ruky

Do pražských ulíc už po druhýkrát vyrazí Knihotaxi secondhandového kníhkupectva Knihobot. S originálnym sloganom „Vánoce jsou svátky (ú)klidu” bude od ľudí zbierať vytriedené a nepotrebné knihy. Počas vianočných prázdnin si budú môcť ľudia objednať aj taxík. Knihobot potom knihy odfotografuje, katalogizuje a dá ich do predaja. Po ich predaji dostanú pôvodní majitelia peniaze.

„Chceme využiť čas vianočného upratovania a povzbudiť domácnosti, aby si upratali aj svoje knižnice.  často odkladáme a vianočné prázdniny môžu byť vhodným časom na začatie. A aby sme to čitateľom čo najviac uľahčili, rozhodli sme sa poslať im kuriéra až domov,“ hovorí Tereza Kohutová, marketingová riaditeľka spoločnosti Knihobot.

Za predané knihy zaplatí Knihobot 60 % z predajnej ceny knihy mínus 29 Kč. Medzi najžiadanejšie tituly patria práve knihy, ktoré už nie sú na knižnom trhu k dispozícii. To zvyšuje ich hodnotu a na tom môžu predajcovia zarobiť najviac. Žiadané sú aj odborné knihy alebo prvé vydania. 

Podľa Knihobota väčšina ľudí potrebuje konkrétny impulz, aby svoje knihy poslala ďalej. „V našich zákazníckych prieskumoch čitatelia opakovane uvádzajú, že konkrétny termín je pre nich veľkou motiváciou. Preto pravidelne spúšťame Knihotaxi, hoci je možné objednať si u nás kuriéra bežne počas celého roka,“ hovorí Tereza Kohutová.

Knihotaxi si môžete objednať v rámci Prahy od 12. decembra do Troch kráľov. Knihy nie je potrebné nijako baliť, stačí ich odovzdať kuriérovi.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+