1 min. čítanie

Kedy bude Lidl predávať rožky online a ako funguje Lidl e-shop (Timotej Strieš, Lidl SK)

Timotej Strieš je Head of Online Marketing v spoločnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovore nám prezradil, ako funguje ich predaj cez e-shop, čo všetko zastrešuje slovenská pobočka v rámci marketingu aj to, prečo sa Lidl rozhodol zrušiť klasické papierové letáky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:54 Prečo Lidl zmenil názov domény e-shopu?
  • 02:46 Čo všetko môže Lidl Slovensko meniť v rámci globálneho CMS?
  • 04:26 O ktoré nástroje online marketingu sa stará globálna platforma Lidl International?
  • 07:00 Ako funguje shipping na domácom trhu, ktorý sa nerobí zo Slovenska?
  • 10:06 Nakoľko e-shop Lidlu ovplyvnili problémy s logistikou v tomto období?
  • 13:11 Ako sa rozdeľuje marketing v Lidli na retail a e-shop?
  • 14:46 Čo z marketingu zastrešuje nemecká centrála a čo slovenská pobočka?
  • 18:46 Ako fungujú aplikácie Lidl a akú konverziu prinášajú?
  • 21:24 Prečo Lidl zrušil distribúciu klasických papierových letákov?
  • 23:42 Akým spôsobom segmentujú propagáciu produktov v rôznych médiách?
  • 26:11 Ako Lidl pristupuje k reklame prostredníctvom influencerov?
  • 28:33 Využíva Lidl v zahraničí aj sociálne siete ako Snapchat, TikTok a podobne?
  • 29:46 Kedy bude možné kúpiť v Lidli online aj potraviny?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+