Titulný obrázok spoločnosti ROIVENUE
Logo ROIVENUE

ROIVENUE

Roivenue je inovatívna platforma, ktorá sa zameriava na poskytovanie riešení pre spoločnosti na všetkých úrovniach analytických schopností. Sústredí sa na integráciu a analýzu marketingových dát z rôznych platforiem, čím umožňuje firmám lepšie pochopiť a optimalizovať svoje reklamné výdavky.

ROIVENUE

Firma ROIVENUE ešte nepridala svoje štatistiky.

Chcem si adoptovať profil

Integrácia a analýza dát

Roivenue prináša všetky vaše reklamné a analytické dáta na jedno miesto. Ich dashboard poskytuje okamžitý prehľad o výkone a umožňuje získať podrobnosti o akejkoľvek metrike jediným kliknutím. Taktiež ponúkajú možnosť nastaviť feed z vášho interného systému na sledovanie zisku z marketingových kanálov, kampaní alebo skupín reklám.

Dátové konektory

Agentúra poskytuje konektory, ktoré extrahujú vaše marketingové dáta z analytických aj reklamných platforiem a exportujú ich do tabuľky alebo databázy. Toto riešenie umožňuje získať prístup k dátam na jednom mieste a zjednodušuje ich analýzu.

Dátovo-riadená atribúcia

Roivenue rozumie, že cesta zákazníka nezahŕňa len jeden kontaktný bod. Dátovo-riadená atribúcia umožňuje pochopiť skutočný príspevok každého kanála. Poskytuje dáta potrebné na alokáciu rozpočtov pre maximálny výkon.

Inovácia a ocenenia

Roivenue je považované za jednu z najinovatívnejších spoločností v oblasti analýzy podľa Analytics Insight 2020. Okrem toho nedávno spustili funkciu Free Trial, ktorá umožňuje komukoľvek vytvoriť účet za 15 minút a vyskúšať Roivenue zadarmo.

Spokojnosť zákazníkov

Tešia sa veľkej obľube medzi marketérmi. Napríklad Tomáš Kral, Online Performance Manager v spoločnosti Datart, opisuje Roivenue ako “svetlo v labyrinte kampaní”. Vďaka dátovo-riadenému modelu atribúcie Roivenue boli schopní lepšie pochopiť efektívnosť svojich kampaní a realokáciou rozpočtov k najlepšie fungujúcim dosiahli značné zlepšenie celkovej výkonnosti.

Firma ROIVENUE ešte nepridala svoju ponuku služieb.

Chcem si adoptovať profil

Posledné články

Ako merať skutočný prínos display kampaní a optimalizovať ich výkon
4 min. čítanie

Ako merať skutočný prínos display kampaní a optimalizovať ich výkon

Display a ďalšie awareness kanály sú neodmyslieteľnou súčasťou marketingového mixu takmer každého eshopu. V drvivej väčšine prípadov zohrávajú úlohu tzv. otváracích kanálov, ktoré stoja na začiatku spotrebiteľských ciest. Z pohľadu výkonnostného marketingu však predstavujú jeden zásadný problém – ako objektívne zmerať ich prínos.

Daniel Musialek Daniel Musialek
Marketingový manažér ROIVENUE
Prečítať článok

Naši klienti

Firma ROIVENUE ešte nepridala žiadnych svojich klientov.

Chcem si adoptovať profil

Recenzie

Firma ROIVENUE ešte nepridala žiadne recenzie od klientov.

Chcem si adoptovať profil

Prípadové štúdie

Firma ROIVENUE ešte nepridala žiadnu prípadovú štúdiu.

Chcem si adoptovať profil

Posledné videá

Firma ROIVENUE ešte nepublikovala žiadne videá.

Chcem si adoptovať profil

Vyberáme z nášho tímu

Firma ROIVENUE ešte nepridala svojich kolegov do profilu.

Chcem si adoptovať profil
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+