Titulný obrázok spoločnosti Reago
Logo Reago

Reago

Reago je inovatívna služba, ktorá poskytuje chatové riešenie pre webové stránky s garanciou odpovede skutočným človekom do jednej minúty. Táto služba je ideálna pre firmy, ktoré chcú byť online pre svojich zákazníkov kedykoľvek to potrebujú, a to za veľmi nízke náklady. Reago je slovenský projekt, ktorý ponúka spoľahlivý servis 365 dní v roku.

Reago

<60 sekúnd reakčný čas odpovede
365 dní v roku
od 8 - 22:00 hod online
<1,50€ za hodinu

365 dní v roku od 8:00 do 22:00 hodiny

Reago je k dispozícii 365 dní v roku od 8:00 do 22:00 hodiny, vrátane sviatkov a víkendov. Toto je čas, keď je väčšina webových stránok najviac navštevovaná. Reago je schopný obslúžiť viac ako 80% návštevnosti webových stránok v týchto časoch.

Menej ako 1,50 eur za hodinu

Ponúkajú svoje služby za menej ako 1,50 eur na hodinu. Toto je cena, ktorá je nižšia ako náklady na zamestnanie štyroch ľudí na plný úväzok, aby boli neustále online pre návštevníkov webových stránok.

Skutoční ľudia, nie umelá inteligencia

Reago zamestnáva skutočných ľudí, nie umelú inteligenciu, na odpovedanie na chaty. Títo operátori sú pravidelne školení a postupne tvoria znalostnú databázu, do ktorej majú klienti prístup.

Inštalácia zadarmo

Spoločnosť ponúka zadarmo technické riešenie, ktoré je možné nainštalovať za 5 minút. Za servery sa neplatí nič navyše a neexistujú žiadne skryté poplatky za doménu alebo hosting.

Vyšší počet konverzií a viac leadov

Reago pomáha zvyšovať dôveru v podnikanie tým, že zákazníkom poskytuje okamžité rady. Trénovaní a vyškolení operátori pomáhajú zlepšovať návratnosť investícií do reklamy a zvyšovať konverznú mieru.

Posledné články

V Superzoo dokázali úspešne odbremeniť zákaznícky servis. Pomohol im online chat reago
2 min. čítanie

V Superzoo dokázali úspešne odbremeniť zákaznícky servis. Pomohol im online chat reago

Poskytnúť návštevníkom nenahraditeľný servis na webe a ešte sa aj plnohodnotne venovať marketingovej stratégii a napĺňaniu rastových cieľov sa dá pohodlne skĺbiť. Ak pilier komunikácie so zákazníkmi delegujete na vyškolených špecialistov, o reprezentatívny dojem máte postarané. Nepodceňujte silu zákazníckeho servisu formou četovania, pretože vďaka nemu môžete získať verných zákazníkov. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
Prečítať článok
Odpovedajte na otázky a neprídete o zákazníkov
3 min. čítanie

Odpovedajte na otázky a neprídete o zákazníkov

Máte e-shop? Pripravte ho na vianočnú sezónu. Obdobie pokoja, rodiny a vianočnej pohody nezačína s prvou adventnou nedeľou – už je v plnom prúde. Dobre čítate. Ešte ste sa možno nespamätali z leta, obchodníci však postupne, ale isto vyťahujú silné kalibre na top sezónu roka. Nepodceňte prípravu a zabezpečte, aby váš e-shop fungoval na plné […]

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
Prečítať článok

Recenzie

Tomáš Srnka
5/5

Majiteľ

Za posledný rok zrealizovalo Reago dokopy 993 chatov so zákazníkmi nášho e-shopu, a tým nášmu tímu ušetrilo 200 hodín komunikácie, ktoré sme lepšie využili pri rozvoji nášho biznisu.

Daniel Kodaj
5/5

Co-founder

Službu Reago využívame už niekoľko mesiacov sme spokojní. Už prvé týždne sa ukázalo, že odbremenili naše callcentrum od niektorých základných informatívnych telefonátov a môžeme tak využívať čas efektívnejšie.

Vyberáme z nášho tímu

Dalibor Palšovič
Zákaznícka online podpora pre webstránku

Štefánia Matejová
Obchodný manažér

Petra Jeseničová
Marketing Copywriter

Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+