Titulný obrázok spoločnosti LiveAgent
Logo LiveAgent

LiveAgent

LiveAgent je viackanálový helpdesk softvér, ktorý ponúka viac ako 130 funkcií a viac ako 200 integrácií s nástrojmi, ktoré používatelia obľubujú. Tento softvér bol ocenený ako najrýchlejší na implementáciu, najlepší live chat softvér a lídrom v oblasti helpdesk softvéru na popredných portáloch s recenziami.

LiveAgent

Firma LiveAgent ešte nepridala svoje štatistiky.

Chcem si adoptovať profil

Komplexné riešenie starostlivosti o zákazníkov

LiveAgent ponúka komplexné riešenie starostlivosti o zákazníkov, ktoré umožňuje odpovedať na viac tiketov. Tento softvér nevyžaduje žiadne poplatky za nastavenie, poskytuje zákaznícku podporu 24/7 a nevyžaduje kreditné karty.

Zvýšenie príjmov pomocou live chatu

Nástroj ponúka live chat, ktorý je jednoduchý na implementáciu a môže pomôcť zvýšiť zárobky o 48 %. Tento nástroj umožňuje začať s chatovými konverzáciami a urobiť z návštevníkov webových stránok zákazníkov vďaka pokročilým chatovacím funkciám a proaktívnej komunikácii.

Call centrum pre rýchlejšie riešenie problémov

LiveAgent ponúka call centrum, ktoré umožňuje rýchlejšie riešenie problémov s osobnejším prístupom. Toto riešenie umožňuje poskytnúť personalizovaný zákaznícky servis a zvýšiť vyriešenie problému až o 56 %.

Tiketovací systém pre úsporu času

Spoločnosť má aj tiketovací systém, ktorý dokáže ušetriť až o 95 % viac peňazí, času a zdrojov. Tento systém môže zhromaždiť všetku komunikáciu z každého kanála, ktorý používate, a usporiadať ju na jednom mieste.

Integrácia so sociálnymi sieťami pre získanie verných zákazníkov

LiveAgent ponúka integráciu so sociálnymi sieťami, ktorá je jedným z najpopulárnejších dostupných kanálov zákazníckej podpory. Táto podpora sociálnych sietí má vysokú mieru spokojnosti a až 70 % zákazníkov sa rozhodne vrátiť do firiem s podporou sociálnych sietí.

Naše služby

Firma LiveAgent ešte nepridala svoju ponuku služieb.

Chcem si adoptovať profil

Posledné články

Ako a prečo používať live chat na webe
5 min. čítanie

Ako a prečo používať live chat na webe

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako často využívate Messenger, WhatsApp, iMessage, Viber či Slack na komunikáciu v práci či vo voľnom čase? Appky tohto typu v súčasnosti vytláčajú „bežnú“ formu komunikácie a klasický telefón. Keďže väčšina z nás vo svojich kruhoch komunikuje práve pomocou rôznych messengerov, očakávame, že podobnou formou budeme môcť komunikovať aj […]

David Čačík David Čačík
Head of Growth v LiveAgent
Prečítať článok

Naši klienti

Firma LiveAgent ešte nepridala žiadnych svojich klientov.

Chcem si adoptovať profil

Recenzie

Firma LiveAgent ešte nepridala žiadne recenzie od klientov.

Chcem si adoptovať profil

Prípadové štúdie

Firma LiveAgent ešte nepridala žiadnu prípadovú štúdiu.

Chcem si adoptovať profil

Posledné videá

Firma LiveAgent ešte nepublikovala žiadne videá.

Chcem si adoptovať profil

Vyberáme z nášho tímu

Firma LiveAgent ešte nepridala svojich kolegov do profilu.

Chcem si adoptovať profil
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+