The Wire
Keďže formát krátkych videí vládne na všetkých sociálnych sieťach (a nielen tam), LinkedIn pilotne zavádza program Wire. Ten marketérom umožní propagovať videoreklamy vo feede spolu s obsahom od dôveryhodných profilov. Medzi prvých účastníkov tohto programu patria významní vydavatelia ako Barron’s, Bloomberg a The Wall Street Journal.
„Vzhľadom k tomu, že 75 % dospelých v USA strávi sledovaním krátkych videí až dve hodiny denne a počet nahraných videí v sieti LinkedIn medziročne vzrástol o 45 %, testujeme novú iniciatívu, ktorá vám umožní propagovať videoreklamy v prúde popri dôveryhodnom obsahu vydavateľov,“ píše Lindsey Edwards, viceprezidentka produktového manažmentu LinkedIn.
Vylepšená umelá inteligencia
Spoločnosť LinkedIn rozširuje svoju sadu nástrojov Accelerate založenú na umelej inteligencii. Ukázalo sa, že dokáže výrazne zlepšiť efektívnosť a hospodárnosť kampaní. Medzi nové funkcie patria:
- Integrácia Microsoft Designer: Tento nástroj pomáha marketérom vytvárať a prispôsobovať pútavé kreatívy tým, že ponúka viacero možností dizajnu, ktoré možno prispôsobiť konkrétnym potrebám značky.
- Pokročilé cielenie: Marketéri môžu teraz spresniť cielenie kampane integráciou vlastných údajov s údajmi platformy LinkedIn a vylúčením konkrétnych spoločností alebo zoznamov tretích strán.
- AI Marketing Assistant: Tento asistent poskytuje poradenstvo pri vytváraní kampaní, ponúka poznatky a odporúčania na zlepšenie výkonnosti reklamy.
AI generované kampane
Významný počet B2B marketérov (66 %) už využíva generatívnu AI vo svojej práci. Platforma Accelerate spoločnosti LinkedIn ďalej integruje AI na zefektívnenie tvorby a správy kampaní. Kľúčové funkcie zahŕňajú:
- Tvorivé prispôsobenie: Microsoft Designer pomáha vytvárať a prispôsobovať reklamné kreatívy na základe vstupov od používateľov.
- Zlepšené využívanie údajov: Marketéri môžu spojiť svoje vlastné údaje o zákazníkoch s údajmi LinkedIn a lepšie tak zacieliť na potenciálnych kupujúcich.
- Konverzačný asistent: Marketingový asistent s AI môže odpovedať na otázky týkajúce sa kampane, poskytovať odporúčania a vykonávať úlohy, ako sú úpravy rozpočtu.
Na základe úspechu nových reklamných formátov, ako sú Live Event Ads a Thought Leader Ads, LinkedIn pokračuje v inovácii spôsobov, ako môžu marketéri osloviť a zapojiť svoje publikum. Cieľom platformy je pomôcť B2B marketérom vytvárať pôsobivé kampane, ktoré podporujú konverzácie a vzbudzujú dôveru u kupujúcich.