1 min. čítanie

Je pre e-shop lepšia malá alebo veľká marketingová agentúra? (Ľubomír Radič, Vivantina)

Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a dnes sa vo Viavantine venuje rozvíjaniu agentúry a strategickému dohľadu nad projektami. Rozprávali sme sa o tom, ako to u nich funguje a či je pre e-shop výhodnejšie vybrať si malú špecializovanú alebo veľkú fullservicovú agentúru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:01 prečo sa vrátil naspäť do Košíc a založil si vlastnú agentúru;
  • 2:52 čo je podľa neho najväčšou pridanou hodnotou malej agentúry, koľko ľudí u nich pracuje a aká je jeho úloha v agentúre;
  • 5:07 ako vidí budúcnosť PPC kampaní, či automatizácia pomôže alebo uškodí malým agentúram;
  • 8:03 či pracujú aj s modelom success fee a od akej veľkosti klienta je vôbec možné s takýmto modelom pracovať;
  • 12:12 čo si myslí o budúcnosti plne automatizovaných systémoch pre PPC kampane;
  • 13:22 ako majú v agentúre vyriešenú zastupiteľnosť;
  • 15:32 kto je pre nich ideálny klient a či naopak existujú klienti, ktorých neberú;
  • 17:15 čo by odporučil klientovi, ktorý má menší rozpočet (300€), ako nastaviť reklamnú kampaň, či má radšej investovať do samovzdelávania alebo si najať agentúru;
  • 20:58 kde vidí Vivantinu do budúcnosti.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)
6 min. čítanie

SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)

Doteraz nevídaná akcia sa chystá na slovenskom internete! Národný registrátor domén SK-NIC sa chystá uvoľniť domény, ktoré sa doteraz nedali registrovať. Boli jednoducho historicky blokované a nikto ich nevlastní. Či už sa jedná o domény ako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé ďalšie, teraz si ich budete môcť v aukcii vydražiť. Ako to celé bude prebiehať, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+