Zaujíma ma
27. augusta 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
27. augusta 2019

Je pre e-shop lepšia malá alebo veľká marketingová agentúra? (Ľubomír Radič, Vivantina)

2 min čítania

Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a dnes sa vo Viavantine venuje rozvíjaniu agentúry a strategickému dohľadu nad projektami. Rozprávali sme sa o tom, ako to u nich funguje a či je pre e-shop výhodnejšie vybrať si malú špecializovanú alebo veľkú fullservicovú agentúru.

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:01 prečo sa vrátil naspäť do Košíc a založil si vlastnú agentúru;
  • 2:52 čo je podľa neho najväčšou pridanou hodnotou malej agentúry, koľko ľudí u nich pracuje a aká je jeho úloha v agentúre;
  • 5:07 ako vidí budúcnosť PPC kampaní, či automatizácia pomôže alebo uškodí malým agentúram;
  • 8:03 či pracujú aj s modelom success fee a od akej veľkosti klienta je vôbec možné s takýmto modelom pracovať;
  • 12:12 čo si myslí o budúcnosti plne automatizovaných systémoch pre PPC kampane;
  • 13:22 ako majú v agentúre vyriešenú zastupiteľnosť;
  • 15:32 kto je pre nich ideálny klient a či naopak existujú klienti, ktorých neberú;
  • 17:15 čo by odporučil klientovi, ktorý má menší rozpočet (300€), ako nastaviť reklamnú kampaň, či má radšej investovať do samovzdelávania alebo si najať agentúru;
  • 20:58 kde vidí Vivantinu do budúcnosti.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Posledné
Obľubené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.