V rozhovore sa dozviete:
- 1:01 prečo sa vrátil naspäť do Košíc a založil si vlastnú agentúru;
- 2:52 čo je podľa neho najväčšou pridanou hodnotou malej agentúry, koľko ľudí u nich pracuje a aká je jeho úloha v agentúre;
- 5:07 ako vidí budúcnosť PPC kampaní, či automatizácia pomôže alebo uškodí malým agentúram;
- 8:03 či pracujú aj s modelom success fee a od akej veľkosti klienta je vôbec možné s takýmto modelom pracovať;
- 12:12 čo si myslí o budúcnosti plne automatizovaných systémoch pre PPC kampane;
- 13:22 ako majú v agentúre vyriešenú zastupiteľnosť;
- 15:32 kto je pre nich ideálny klient a či naopak existujú klienti, ktorých neberú;
- 17:15 čo by odporučil klientovi, ktorý má menší rozpočet (300€), ako nastaviť reklamnú kampaň, či má radšej investovať do samovzdelávania alebo si najať agentúru;
- 20:58 kde vidí Vivantinu do budúcnosti.