2 min. čítanie

JD sports sa ospravedlňuje 10 miliónom zákazníkov

V uplynulých dňoch boli odcudzené údaje miliónom zákazníkov britského predajcu športového oblečenia JD Sports. Odcudzené údaje môžu zahŕňať mená, adresy, e-mailové adresy, telefónne čísla a posledné štyri číslice bankových kariet.

JD sports sa ospravedlňuje 10 miliónom zákazníkov

JD Sports pod kybernetickým útokom

Kybernetický útok na známy britský reťazec JD Sports môže ovplyvniť až 10 miliónov zákazníkov. Uviedla to spoločnosť, ktorá vyhlásila, že k útoku došlo v uplynulých dňoch, ale informácie, ku ktorým sa hackeri mohli dostať, sú viac ako dva roky staré. Zahŕňajú záznamy o online transakciách v období od novembra 2018 do októbra 2020.

Podľa spoločnosti mohli byť odcudzené mená, adresy, e-maily, telefónne čísla, údaje o objednávkach a posledné štyri číslice bankových kariet. Postihnutí zákazníci už boli informovaní. Spoločnosť odporúča zákazníkom, aby sa mali na pozore pred krádežou identity a zasielaním nevyžiadanej pošty.

Neil Greenhalgh, finančný riaditeľ spoločnosti JD Sports, vyhlásil: “Chceme sa ospravedlniť zákazníkom, ktorých sa tento incident mohol dotknúť. Odporúčame im, aby boli ostražití voči potenciálnym podvodným e-mailom, telefonátom a textovým správam a poskytujeme im podrobné informácie o tom, ako ich nahlásiť.”

Spoločnosť podnikla kroky k vyšetreniu incidentu

Tlačová správa spoločnosti uvádza: “Po tomto incidente pokračujeme v úplnej revízii našej kybernetickej bezpečnosti v spolupráci s externými odborníkmi. Ochrana údajov našich zákazníkov je pre spoločnosť JD absolútnou prioritou.”

“Podnikli sme okamžité kroky na vyšetrenie incidentu, vrátane spolupráce s poprednými odborníkmi na kybernetickú bezpečnosť. V prípade potreby spolupracujeme s príslušnými orgánmi vrátane Úradu komisára Spojeného kráľovstva pre informácie (ICO).

“Aktívne kontaktujeme dotknutých zákazníkov, aby sme im mohli odporučiť, aby boli ostražití voči riziku podvodov a phishingových útokov. To zahŕňa aj to, aby si dávali pozor na akúkoľvek podozrivú alebo nezvyčajnú komunikáciu, ktorá sa vydáva za komunikáciu od spoločnosti JD Sports alebo niektorej zo značiek našej skupiny.”

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+