1 min. čítanie

Ján Chládek je novým CFO spoločnosti Coca-Cola

Finančné oddelenie spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko po novom riadi Jan Chládek. Vo funkcii vystrieda Alina Cojocarua, ktorý sa presúva na pozíciu Finančného riaditeľa pre Grécko a Cyprus.

Ján Chládek je novým CFO spoločnosti Coca-Cola
Zdroj: Jan Chládek

Chládek sa podieľal na realizácii obchodnej stratégie

Jan Chládek nastúpil do spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v máji 2021. V posledných dvoch rokoch sa výrazne podieľal na realizácii obchodnej stratégie firmy. Spoluvytváral novú stratégiu pre veľkoobchod a podieľal sa na vývoji a implementácii lokálneho reportingu.

„Vo svojej novej úlohe chcem pokračovať v budovaní našej stratégie vo vnútri spoločnosti aj v rámci Finančného oddelenia – dôsledné zameranie sa na zákazníka, a to ako externého, tak interného, s cieľom spoločne zvyšovať hodnotu na trhu dlhodobo udržateľným spôsobom,“ hovorí Jan Chládek, nový finančný riaditeľ spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Jan je absolventom magisterského štúdia na Fakulte financií a účtovníctva Vysokej školy ekonomickej v Prahe a od júna 2022 je držiteľom certifikátu CIMA. Pred nástupom do spoločnosti Coca-Cola HBC pôsobil 10 rokov v spoločnosti Heineken v oddelení financií a obchodu na českom a ruskom trhu. Má bohaté manažérske skúsenosti v oblasti financií aj v rámci spolupráce s ďalšími tímami predaja, marketingu alebo dodávateľského reťazca.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+