1 min. čítanie

Ján Chládek je novým CFO spoločnosti Coca-Cola

Finančné oddelenie spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko po novom riadi Jan Chládek. Vo funkcii vystrieda Alina Cojocarua, ktorý sa presúva na pozíciu Finančného riaditeľa pre Grécko a Cyprus.

Ján Chládek je novým CFO spoločnosti Coca-Cola
Zdroj: Jan Chládek

Chládek sa podieľal na realizácii obchodnej stratégie

Jan Chládek nastúpil do spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v máji 2021. V posledných dvoch rokoch sa výrazne podieľal na realizácii obchodnej stratégie firmy. Spoluvytváral novú stratégiu pre veľkoobchod a podieľal sa na vývoji a implementácii lokálneho reportingu.

„Vo svojej novej úlohe chcem pokračovať v budovaní našej stratégie vo vnútri spoločnosti aj v rámci Finančného oddelenia – dôsledné zameranie sa na zákazníka, a to ako externého, tak interného, s cieľom spoločne zvyšovať hodnotu na trhu dlhodobo udržateľným spôsobom,“ hovorí Jan Chládek, nový finančný riaditeľ spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Jan je absolventom magisterského štúdia na Fakulte financií a účtovníctva Vysokej školy ekonomickej v Prahe a od júna 2022 je držiteľom certifikátu CIMA. Pred nástupom do spoločnosti Coca-Cola HBC pôsobil 10 rokov v spoločnosti Heineken v oddelení financií a obchodu na českom a ruskom trhu. Má bohaté manažérske skúsenosti v oblasti financií aj v rámci spolupráce s ďalšími tímami predaja, marketingu alebo dodávateľského reťazca.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+