Chládek sa podieľal na realizácii obchodnej stratégie
Jan Chládek nastúpil do spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v máji 2021. V posledných dvoch rokoch sa výrazne podieľal na realizácii obchodnej stratégie firmy. Spoluvytváral novú stratégiu pre veľkoobchod a podieľal sa na vývoji a implementácii lokálneho reportingu.
„Vo svojej novej úlohe chcem pokračovať v budovaní našej stratégie vo vnútri spoločnosti aj v rámci Finančného oddelenia – dôsledné zameranie sa na zákazníka, a to ako externého, tak interného, s cieľom spoločne zvyšovať hodnotu na trhu dlhodobo udržateľným spôsobom,“ hovorí Jan Chládek, nový finančný riaditeľ spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Jan je absolventom magisterského štúdia na Fakulte financií a účtovníctva Vysokej školy ekonomickej v Prahe a od júna 2022 je držiteľom certifikátu CIMA. Pred nástupom do spoločnosti Coca-Cola HBC pôsobil 10 rokov v spoločnosti Heineken v oddelení financií a obchodu na českom a ruskom trhu. Má bohaté manažérske skúsenosti v oblasti financií aj v rámci spolupráce s ďalšími tímami predaja, marketingu alebo dodávateľského reťazca.