Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Inzerenti Snapchatu zarobia ešte viac. Nová funkcia rozšírenej reality im umožňuje pridávať informácie do svojich reklám

Je známe, že sociálne siete sú efektívnym marketingovým nástrojom mnohých spoločností. Meta/Facebooku patrí v tomto segmente dlhodobo prvé miesto. Ostatní hráči nenechávajú nič náhode a tzv. rozšírenú realitu využívajú nielen na zábavu svojich používateľov, ale taktiež ako formu výnosov. Snapchat to využil a umožňuje maloobchodným spoločnostiam inzerovať na svojej platforme. Uvádza, že jeho rozšírenú realitu využíva viac ako 170 miliónov používateľov, a to takmer 30-krát denne.

Inzerenti Snapchatu zarobia ešte viac. Nová funkcia rozšírenej reality im umožňuje pridávať informácie do svojich reklám

AR- Rozšírená realita “Augmented Reality,” umožňuje rôznymi spôsobmi umiestňovať virtuálne objekty do reálneho prostredia. Tieto objekty sú viditeľné cez displej smartfónu, tabletu alebo cez špeciálne okuliare pre rozšírenú realitu.

Nedávno Snapchat rozšíril funkcie AR a jeho inzerenti teraz môžu do svojich reklám pridávať informácie ako popisy produktov, ceny, či odkazy na nákup.  Prostredníctvom metódy prekrývania kamery v aplikácii si užívatelia môžu virtuálne vyskúšať nový odtieň rúžu alebo štýl topánok. Nová funkcia tiež umožní značkám získať podrobnejšiu analýzu a dáta v reálnom čase, pretože vidia, o ktoré produkty je práve záujem. 

zdroj: Snap Inc.

Firmy, ktorých cieľovou skupinou sú tínedžeri, využívajú Snapchat ako predajný nástroj

Táto mobilná aplikácia je určená predovšetkým pre užívateľov v tínedžerskom veku. Dlhodobo sa snaží investovať do rozšírenej reality, aby ponúkla interaktívnu formu zábavy a kreatívnejšie nákupy. Keďže pandémia COVID-19 drží mnohých potenciálnych nakupujúcich doma, inzerenti začali experimentovať s týmto formátom.

Rozšírenú realitu Snapchatu využíva viac ako 170 miliónov používateľov, a to takmer 30-krát denne.

Keď sa minulý rok prepadol predaj spoločnosti American Eagle Outfitters Inc. v dôsledku pandémie, obchodník sa rozhodol staviť na nový nástroj AR. Maloobchodný predajca uvažoval o zatvorení predajní, pretože tínedžeri už nemohli navštevovať obchodné centrá. A keďže nechcel stratiť cieľovú skupinu, ktorá je hlavným zdrojom príjmov spoločnosti, obrátil sa na populárnu aplikáciu na zdieľanie videí Snapchat. Nakoniec sa American Eagle stala jednou z mnohých, ktorej sa podarilo z tejto spolupráce vyťažiť.

Zdroj: Snap Inc

V prieskume Digital Commerce 360 Digital Marketing June zo 143 maloobchodných firiem 19 % uviedlo, že plánujú zvýšiť svoj rozpočet na reklamu na sociálnych sieťach o viac ako 50 %. Len 9 % spoločností uviedlo Snapchat ako voľbu svojich reklamných aktivít. No stále je to v porovnaní s rokom 2020 nárast o 4 %. Tieto nové funkcie rozšírenej reality pomôžu Snapchatu získať väčší počet inzerentov a podiel na trhu. Spoločnosť Snap Inc. so sídlom v kalifornskej Santa Monice oznámi svoje hospodárske výsledky 3. februára.

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+