
Prichádza Miera zhliadnutí
Jednou z najvýznamnejších noviniek je metrika Miera zhliadnutí (View Rate), ktorá ukazuje, aké percento divákov sledovalo video dlhšie ako tri sekundy. Tento výsledok porovnáva s priemerným správaním divákov pri vašich ostatných videách.
Vďaka tomu zistíte, či si dané video udržalo pozornosť lepšie, alebo horšie než obvykle.
Vývoj zhliadnutí v čase
Ďalšou dôležitou aktualizáciou je Views Over Time, teda analýza zhliadnutí v čase. Dáva podrobnejší pohľad na to, ako sa zapojenie publika vyvíja. Možnosť filtrovať údaje podľa sledovateľov a náhodných profilov, ktoré zhliadli váš obsah, pridáva ďalšiu úroveň segmentácie publika.
Pochopenie vzorcov udržania divákov umožňuje značkám prispôsobiť posolstvo a vizuálny štýl pre lepšie výsledky.
Nové tipy na zlepšenie výkonu videí
Instagram zaviedol novú sekciu s tipmi na výkon Reels, ktorá poskytuje rýchly prehľad o tom, ako sa jednotlivým videám darí. To by malo pomôcť zistiť, ktoré formáty a témy publikum zaujímajú najviac.
Čo prinesie Instagram a jeho nové metriky?
Instagram zdôraznil, že najdôležitejším faktorom na zvyšovanie dosahu videí je celkový čas sledovania (Watch Time). Čím dlhšie divák zostane pri videu, tým lepšie ho algoritmus Instagramu hodnotí a šíri.
Teraz je vhodné sústrediť sa na vytváranie pútavého obsahu, ktorý udrží pozornosť divákov čo najdlhšie.
Využitím noviniek môžu značky identifikovať prvky, ktoré udržujú publikum pri sledovaní, optimalizovať kreatívne stratégie na maximalizáciu času sledovania a lepšie pochopiť preferencie sledovateľov aj nových potenciálnych zákazníkov.
Keďže Instagram čoraz viac uprednostňuje video obsah, nové metriky budú dôležité pri zvyšovaní zapojenia a rozširovaní svojho publika či podpore predaja.