1 min. čítanie

Instagram vám umožní pridať až tri spolupracujúce účty k vašim príspevkom a Reels

Instagram zavádza jednu malú, ale užitočnú novú funkciu. Do každého príspevku alebo videa Reels bude teraz možné zahrnúť až troch spolupracovníkov.

Instagram vám umožní pridať až tri spolupracujúce účty k vašim príspevkom a Reels
Zdroj: Depositphotos

Instagram zavádza jednu malú, ale užitočnú novú funkciu. Do každého príspevku alebo videa Reels bude teraz možné zahrnúť až troch spolupracovníkov.

Instagram prvýkrát spustil funkciu Collaborative Posts v roku 2021. Táto funkcia umožňuje používateľom zdieľať kredit za príspevok s iným účtom. Predtým bola obmedzená na jeden profil, teraz ju Instagram rozširuje na viacerých partnerov.

Títo všetci budú mať navyše prístup k organickým správam, ako je počet zobrazení, počet lajkov a podobne.

Instagram chce rozšíriť spôsoby, akými môžu ľudia navzájom vytvárať a zdieľať obsah na tejto platforme. Len upozorňujeme, že novinka sa netýka platených partnerstiev. Od tohto typu označovania sa líši a používa vlastné označenie.

Už v minulom roku Instagram pridal niekoľko nástrojov na spoluprácu – napríklad Collaborative Collections v priamych správach. Pomocou týchto nástrojov chce zvýšiť atraktívnosť platformy, zvýšiť zapojenie používateľov, pomôcť rozšíriť základňu fanúšikov a posilniť komunity v rámci aplikácie.

Credit: Feed.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+