2 min. čítanie

Instagram testuje nového chatbota 

Instagram vyvíja novú možnosť chatu s umelou inteligenciou v priamych správach. To by umožnilo klásť otázky systému AI v rámci akéhokoľvek chatového vlákna.

Instagram testuje nového chatbota 

AI preteky pokračujú

Meta v súčasnosti vyvíja rôzne nové generatívne nástroje AI pre Facebook, Instagram a WhatsApp. Tie sú navrhnuté tak, aby využili nové trendy v používaní aplikácií.

Už poznáme nástroje, ktoré vám pomáhajú vytvárať reklamy na Facebooku, nálepky na Instagrame alebo Stories na Facebooku. A teraz Meta testuje chatbota s umelou inteligenciou na Instagrame.

Funguje to tak, že keď do chatovacieho poľa napíšete @ai, Instagram vás presmeruje na chatbota s umelou inteligenciou, ktorý bude kedykoľvek k dispozícii na vaše otázky. Bot AI potom zahrnie odpovede do prebiehajúcej diskusie

zdroj: Instagram

Táto správa by mohla mať vplyv na dve kľúčové oblasti:

Po prvé, tento trend je v súlade so správaním používateľov v posledných mesiacoch, keď sa čoraz viac odkláňajú od verejného publikovania obsahu vo feede a Stories a namiesto toho sa presúvajú do DM. Práve tu Meta hľadá nové možnosti, ako si ich udržať a ešte viac zapojiť.

V druhom prípade ide o ďalší rozvoj generatívnej umelej inteligencie a jej integráciu do sociálnych sietí Meta. Tá sa chce v krátkodobom horizonte zamerať na vytváranie kreatívnych a expresívnych nástrojov a v dlhodobom horizonte na vývoj persón AI, ktoré budú používateľom pomáhať rôznymi spôsobmi.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+