1 min. čítanie

Instagram povolil sťahovanie Reels

Instagram minulý týždeň sprístupnil sťahovanie Reels videí pre všetkých. Táto možnosť bola doteraz k dispozícii len pre americký trh.

Instagram povolil sťahovanie Reels
Zdroj: Depositphotos

Verejné účty majú možnosť povoliť sťahovanie svojich Reels. Táto možnosť bude k dispozícii  iba v nových videách. V nastaveniach si jednoducho určíte, či udelíte povolenie na všetky alebo ho budete udeľovať na konkrétne videá. 

Stiahnuté videá budú obsahovať vodoznak Instagramu, používateľské meno autora a názov zvukovej stopy. Zvuk v stiahnutom klipe budú mať iba Reelsy s originálnymi zvukovými stopami. V prípade, že sa Reels používa licencovaný zvukový klip, stiahnuté video nebude obsahovať žiadny zvuk. 

Tento koncept je známy najmä z TikToku. Cieľom Instagramu je priniesť nové spôsoby ako dosiahnuť väčšie zapojenie, čo by mohlo pomôcť zvýšiť potenciál tvorcom Reels.

Zdroj: Meta

Ak tvorca povolil sťahovanie svojich klipov, v sekcii Zdieľanie sa teraz objaví nová možnosť Stiahnuť. Stiahnuté klipy sa budú zobrazovať s logom Instagramu a používateľským menom instagramového tvorcu a audio klipom.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+